Het feit dat jij bij iedereen op de iPhone kan kijken vind ik persoonlijk storender.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef TNA het volgende:
Stelletje hypocrieten, zelf allemaal vrolijk jailbreaken en Appulous gebruiken
Hehe. Ach, natuurlijk zullen er mensen daadwerkelijk alle software kopen. Ik doel meer op figuren die in DIG een topic openen dat hun µTorrent niet snel genoeg downloadt, om vervolgens in andere topics te huilen over mensen die torrentlinks plaatsenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het feit dat jij bij iedereen op de iPhone kan kijken vind ik persoonlijk storender.
Dat is natuurlijk heel wat anders dan kant-en-klare instructies plaatsen hoe te werk te gaan PLUS een *directe* link (was rapidshare oid) naar de te downloaden app!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Hehe. Ach, natuurlijk zullen er mensen daadwerkelijk alle software kopen. Ik doel meer op figuren die in DIG een topic openen dat hun µTorrent niet snel genoeg downloadt, om vervolgens in andere topics te huilen over mensen die torrentlinks plaatsen
Micropayments zijn daar dan ook briljant voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef TNA het volgende:
Hehe. Ach, natuurlijk zullen er mensen daadwerkelijk alle software kopen.
Die helpen dan nog steeds mee om niet extra aandacht van Brein en consorten op Fok! te richten. Als er links gedeeld moeten worden, kan dat prima in PM. Plausible deniability FTW.quote:Ik doel meer op figuren die in DIG een topic openen dat hun µTorrent niet snel genoeg downloadt, om vervolgens in andere topics te huilen over mensen die torrentlinks plaatsen
Wat in KPD continu gebeurt. Het topic dat ik daarover opende werd verwijderd omdat het FOK! 'in de problemen zou kunnen brengen' aldus de PM van een FAquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel wat anders dan kant-en-klare instructies plaatsen hoe te werk te gaan PLUS een *directe* link (was rapidshare oid) naar de te downloaden app!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi ik heb ook TomTom, en hij bevalt.
Ook nog eens een flitspaal-detectorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Mij ook. Beter dan Navigon.
Bushaltes is zo ideaal. Hij geeft aan wanneer bus te vroeg of te laat komt e.d. Handig.
Heb laatst ook iemand laten zien hoe je Skype over 3G gebruikt. Hij was heel blij haha
.
Hier ook!quote:
Daar dacht ik gisteren ook aan. Als ik vanavond weer thuis ben ga ik een aantal uitproberen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef MaxC het volgende:
Iemand ervaring met de hardloop-apps? Welke is fijner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |