Ik zie jou altijd de meeste debiele en kinderachtige posts maken, maar als iemand een keer zoiets bedenkt ben je offended?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tering wat een fucking kleuter humor.
Niks mis met koekjesquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef pronkjewail het volgende:
Appie is echt leuk. Wel een beetje confronterend hoeveel koekjes ik gekocht heb!
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je ook de app zelf toestemming gegeven?
Ben niet offended. Vind het wel kinderachtige humor als iemand, iemand anders zijn boodschappen lijstje gaat bekijken en daar om gaat lachen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd de meeste debiele en kinderachtige posts maken, maar als iemand een keer zoiets bedenkt ben je offended?
Moet zeggen dat het ook niet echt done is.. Afslanken/zwanger proberen te worden ligt voor sommige gevoelig.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd de meeste debiele en kinderachtige posts maken, maar als iemand een keer zoiets bedenkt ben je offended?
Ik moest toch lachen, vond het wel een mooi verhaal, zal mijn eigen nieuwsgierigheid wel zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het ook niet echt done is.. Afslanken/zwanger proberen te worden ligt voor sommige gevoelig.
Hyves:quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:14 schreef DCNY het volgende:
Hoe krijg je push notificatie bij hyves?
mBox Mail.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Nashje het volgende:
Ben opzoek naar een Hotmail app. Weet iemand iets?
Ik heb geen reclame bovenin?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef Nashje het volgende:
Ja die draai ik nu ook, maar word zo schijtziek van die reclame bovenin. Ik wil echt een kale nuchtere mailapp.
de standaard emailaccount? werkt ook gewoon met hotmail: bij instellen van een nieuwe account moet je op "anders" klikkenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Nashje het volgende:
Ben opzoek naar een Hotmail app. Weet iemand iets?
Welk deel aan 'Hotmail-app' begrijp je niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:58 schreef gohan16 het volgende:
[..]
de standaard emailaccount? werkt ook gewoon met hotmail: bij instellen van een nieuwe account moet je op "anders" klikken
OF
Via safari, inlogggen in je hotmail en dan de link toevoegen aan je springboard (klik op het +je onderaan in safari en klik op zet in beginscherm). --> zeer goede tip, de beste oplossing (al zeg ik hetzelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |