Ja hij zin in Death Proof en ook in Planet Terror maar hij is al dood gegaan bij zijn eerste optreden....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar ik dacht dat die ook in Death Proof voorkwam? Hij was dus daarvoor al dood gegaan... apart
Yep!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:21 schreef YoshiBignose het volgende:
He.... was hij dat ook in From Dusk Till Dawn? Die neergeschoten werd in die winkel?
Als het kon had ik je 2 punten gegevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
De 7-serie met remote control, de Z8 die doormidden gezaagd wordt door een helikopter en de lichtblauwe Z3 van Jack Wade
Lokt dat nou niet uit om te google'en naar titels waarvan je weet dat er leuke plaatjes van d'r te vinden zijn. Zoals die film met sean connery, waarin ze toch leuke moves heeft in een te strak pakje...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee. Ik ruil m'n vraag in, het is maar een stomme feature. Het was Catherine Zeta-Jones.
Graag negen films met Catherine Zeta-Jones + een mooi plaatje van haar.
Mag verspreid over zoveel posts als je wilt, zolang er in elke post maar een plaatje staat
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Christina Ricci en Winona Ryder
Samen in Mermaids. Christina met Depp in Sleepy Hollow. Winona met Depp in Edward Scissorhands
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Christopher Walken? Ik zou eigenlijk zo niet weten wat the hessian is
Flodder lijkt me....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Een makkelijke, trivia over welke film?
Shot entirely in the Netherlands, the production went to great lengths to find a malevolent and potentially dangerous ghetto for certain sequences.
en anders Flodder in Amerika...quote:
Ik zei toch, een makkelijkequote:
Yep! Verschrikkelijk onderschatte film.... Pas toen de invasie in Afghanistan begon begrepen velen de essentie van de film pas.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:30 schreef YoshiBignose het volgende:
hahaha Starship Troopers. Die luitenant, die later z'n benen verliest door zo'n monsterMaster film.
waar. maar volgens mij is de vraagsteller niet meer actief aanwezig... zo dan maar:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor de boekhouding:
Ik heb nog wel een puntje te goed voor Biggles!
Thanx!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar. maar volgens mij is de vraagsteller niet meer actief aanwezig... zo dan maar:
mr_anonimous +1
Die had ik al meegeteldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor de boekhouding:
Ik heb nog wel een puntje te goed voor Biggles!
Big Fish!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eén film met deze vrouw graag.
[ afbeelding ]
Fluffy_Augurk +1quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Big Fish!
Een irritante vrouw uit Spector
Niet gezienquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Fluffy_Augurk +1
Ze speelt ook Fran, de lelijke vrouw uit Dodgeball
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef YoshiBignose het volgende:
1. Oceans Twelve
2. Amsterdam?(ze deden wel alsof)
3. Don Cheadle
4. Wie? Cheadle? Clooney? Geen idee.
5. ???
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef YoshiBignose het volgende:
HAARLEM!... de laatste 2 vragen weer ik echt niet. Vooral de laatste vraag, die begrijp ik niet eens
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:04 schreef tombolafan het volgende:
er van uitgaande dat jullie 4. en 5. door elkaar halen is er tot nu toe :
"Do I look fifty to you?" "Yeah.. I mean, only from the neck... up?"
1. Waar komt deze quote uit? - Ocean's Twelve
2. Welke stad is die scene opgenomen? Haarlem
3. Wie zei het tweede deel van de quote? Don Cheadle
4. In welke film heeft hij (Don Cheadle) in 2004 gespeeld met Pierce Brosnan? After the Sunset
5. Welke acteur speelde er nog meer in die film van nr. 4, die ook in een film heeft gespeeld die een anagram (een titel die dezelfde letters heeft als) is van 'Decontrol Funny Room'? (2007) Woody Harrelson
6. Welke film is dat? No Country for old men
Ach een topper is After the sunset niet maar Salma Hayek in bikini maakt wel vrij veel goed.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Nooit van gehoord, klinkt als een b-film.
Junoquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:14 schreef tombolafan het volgende:
Nou, of hij nou goed of fout is, dit schiet niet op...
Graag 8 films van de vrouw "aka Jennifer Affleck"
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Juno
The Kingdom
Thirteen going on 30
Elektra
Daredevil
The ghosts of girlfriends past
Pearl Harbor
Catch and Release
Ken maar 1 film van de beste man, Guesthouse Paradiso, speelt hij toevallig de "imaginary friend" van Eddie?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Rik Mayall speelde wiens imaginary friend in welke film?
Drop dead Fred en dat was het vriendje van...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Rik Mayall speelde wiens imaginary friend in welke film?
Julia Stiles is ietwat jong...... Ze is een eighties icoon.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Drop dead Fred en dat was het vriendje van...
Julia Stiles?
ja, dat dacht ik al. maar ze lijkt er wel een beetje op toch? Ik heb hem vroeger heel vaak gekeken, leuke film...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Julia Stiles is ietwat jong...... Ze is een eighties icoon.
Nee die haat Kerstmis niet....quote:
Gremlins dus...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat komt met name door irritante wezentjes die nog meer schade aanrichten dan een leger hooligans
quote:
Achternaam......quote:
Een gedeelte..... die ander was in welke film....quote:
Ik durf hem daarom niet meer te kijken......quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Patch het volgende:
Ok, Drop Dead Fred inderdaad, vroeger erg veel gezien, ik vond het een leuke film.
Zal nu wel anders zijn...
Het is uit een trailer, film moet nog uitkomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef Patch het volgende:
Geloof dat ik mezelf best wel de tekenfilm-fmt-er mag noemen, maar deze ken ik absoluut niet.
Ziet er ook erg goedkoop uit...
Dat zou wel iets te makkelijk zijn.quote:
Bijna goed...quote:
Nope...quote:
Carriequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:59 schreef Patch het volgende:
ok, dan maar op goed geluk een nieuwe vraag:
Doe maar 8 films 'based on' een verhaal van Stephen King. Dus geen mini-series.
Dat zijn er 7...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Carrie
Needful Things (het boek hiervan is echt zó goed, film minder)
Misery
The Mist
The Shawshank Redemption
The Green Mile
It
1408
Een tv film trouwensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik tel er 8, maargoed. Secret Window dan
The Langoliers is een mini-serie.
quote:
IT is ook een mini-serie, dus knap als je er 8 teltquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik tel er 8, maargoed. Secret Window dan
The Langoliers is een mini-serie.
quote:
Ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef Patch het volgende:
[..]
IT is ook een mini-serie, dus knap als je er 8 telt
Secret Window is ok
Fluffy_Augurk + 1
En een hele toffe mini-serie ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Langoliers is beslist een mini-serie, ongeacht wat er misschien op imdb.com staat
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
OhIk dacht dat It gewoon een 4 uur durende film was die in tweeën geknipt is
Vorig jaar gekeken, was wel aardig, stoorde me aan de special effects en aan de casting van Bronson "Balki" Pinchotquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En een hele toffe mini-serie ook
Natuurlijk komt dat vaker voor, kijk maar naar Kill Bi....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Alsof dat zo vaak voorkomt...
En dan niet aankomen met Kill Bill of zo...
Craig Toomey was inderdaad best.. irritant. Maar dat moest ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Vorig jaar gekeken, was wel aardig, stoorde me aan de special effects en aan de casting van Bronson "Balki" Pinchot
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat vaker voor, kijk maar naar Kill Bi....
Erm... The Lord of the Rings?
The Stand is ook een mini-serie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
Valt The Stand ook onder miniserie dan ?
The langoliers (in het nederlands : De engelieren (voor wie het boek wilt lezen)) is ook verkrijgbaar op dvd...
Daar staat ie echt als film namelijk....
Desalniettemin, blijft het Fok Movie Trivia.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik denk dat bij deze acteur zijn series bij meer mensen bekend zijn dan het gros van zijn films...
ouwe zeurpietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Desalniettemin, blijft het Fok Movie Trivia.
Verstand hebben van films is hier naar mijn mening van toepassing. Niet van tv-series, autos, voetbal et cetera.
Maar goed, een echte regel daarvoor is er niet, dus mag ik lekker mekkeren
Patch +1quote:
Wat een broekkie is het op die foto nog...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef 7eVeNL het volgende:
Inderdaad, Frank Sinatra![]()
[ afbeelding ]
Hier beter te zien in zijn jonge jaren.
de titel van musical is Anchors Aweigh
+1 dyonvbaal
Ja ik heb echt mijn ogen uitgekeken, ik had nog nooit eerder materiaal gezien van een Jonge Frank sinatra, maar wat een gozer! goed uitziende jongen, blond haar, blauwe ogen toen al een mooie stem, heel wat anders dan een oudere man die New York, New York zingtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een broekkie is het op die foto nog...
ff vraagje bedenken/maken
Volgende keer maar een wat onbekendere artiest, of oudere foto gebruikenquote:
Welke film?quote:The most expensive scene in the movie was cut because it occurred quite early on in the story and nothing would have been able to top it. This scene, available on DVD would have occurred on the brothers' first trip in the forest with Angelika. The party is attacked by a tree which grabs Angelika with a branch and swings her up in the air. The scene's special effects were almost completed before it was cut from the final version.
2 toch ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:05 schreef California het volgende:
Die is goed. Blijven er drie over:
De film waarvoor Nicholson z'n tweede Oscar won (Beste Bijrol), een met Sandler en een onbekende met Nolte.
Of het is druk of niemand weet het antwoord....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:18 schreef California het volgende:
Nog twee voor een punt. Nog drie op z'n filmografie.
InTrePidIvity +1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spanglish?
Ze lijkt een beetje op de chearleader. Hayden panneeennene nogwattes...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van wie is dit een nichtje?
[ afbeelding ]
Ik had al geprobeerd te reageren via mijn telefoon, maar dat lukte uiteindelijk niet. Wat ik wilde zeggen was: niet wat ik in gedachten had, en klopt niet met mijn gegeven plaatje. "Acteur" leger stond voor Dale Dye. Via hem zou je naar Saving Private Ryan gaan, daaruit Adam Goldberg. Hij heeft in Zodiac gespeeld, net als Donal Logue. Die speelt in Life net als Damian Lewis.quote:
Cox zat niet in Life.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik had al geprobeerd te reageren via mijn telefoon, maar dat lukte uiteindelijk niet. Wat ik wilde zeggen was: niet wat ik in gedachten had, en klopt niet met mijn gegeven plaatje. "Acteur" leger stond voor Dale Dye. Via hem zou je naar Saving Private Ryan gaan, daaruit Adam Goldberg. Hij heeft in Zodiac gespeeld, net als Brian cox. Die speelt in Life net als Damian Lewis.
Ah, die zat ook in Zodiac, dat wist ik niet meer. Ik begreep al niet wat je bedoelde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Idd. Ben er niet echt bij met mijn hoofd vanochtend. Donal Logue bedoel ik.
oh nee, die is ouder zeker...quote:
Frost/Nixon?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
De oom in kwestie speelde onlangs nog een vrij bekend politicus.
Jr. of Senior?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het was een politicus uit de regering-Bush.
Een deel van de senior politiek zie je volgens mij wel in W.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoeveel films ken jij over George Bush Sr.?
Dick Cheney. Zoyu wel eens heel goed kunnen kloppen, volgens mij ook de juiste leeftijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:16 schreef Dopekoe het volgende:
Hebben we het hier dan toch over het nichtje van Richard Dreyfuss
En niet te vergeten de rampenfilmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dick Cheney. Zoyu wel eens heel goed kunnen kloppen, volgens mij ook de juiste leeftijd.
Close Encounters van Steven Spielberg..
Je hebt hem
Toch welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:16 schreef Dopekoe het volgende:
Hebben we het hier dan toch over het nichtje van Richard Dreyfuss
Eind van de maand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef Dopekoe het volgende:
Is er trouwens alweer een nieuwe stand gepubliceerd
Even een vraagje doen
Die van juli is ook nog niet geweest of wel ?quote:
Vanaf hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die van juli is ook nog niet geweest of wel ?
Toen was ik net met mn nieuwe baan begonnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vanaf hier
FOK! Movie Trivia - Juli 2009 XII
Doe ik het daarvoor...![]()
Last Action Heroquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:00 schreef Dopekoe het volgende:
ff een lekker makkelijke
Mini conversatie van welke film:
You think you are funny, don't you?
I know I am. I'm the famous comedian Arnold Braunschweiger.
Schwarzenegger!
Gesundheit.
En wie speelt volgens bovenstaande film de hoofdrol in een andere film met de hoofdrolspeler van deze bovenstaande film? En welke film is dat ?
Ben benieuwd of iemand dit snapt zo niet, dan haal ik het weg
Ok iets meer foute antwoorden had ook gemogen maar jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Last Action Hero
Stallone in Terminator 2 ipv Arnie
3 goedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef Dopekoe het volgende:
Michael Douglas
Jan claude van damme
Eddy Griffin
Kurt Russell
Hehe iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:08 schreef Dopekoe het volgende:
Hij lijkt op jouw plaatje echt extreem op eddy griffin
http://www.imdb.com/media/rm431786240/nm0341176
El Mariachiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef Dopekoe het volgende:
Mag ik de 3 titels van de mariachi trilogie en uit die trilogie 5 acteurs/actrices?
Patch +1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef Patch het volgende:
Gabriel Byrne
Gerard Depardieu
Jeremy Irons
John Malkovich
Intre + 1quote:
tombolafan + 1quote:
Maverickquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:31 schreef tombolafan het volgende:
In welke film komen "Riggs" en "Roger" elkaar tegen in andere rollen?
quote:Production Designer Charles Breen used The Wizard of Oz (1939) as inspiration for the look of the film. If you look closely, you'll find hidden references that pay homage to the 1939 film.
Titel?quote:"As I already said, the subject is quite recognizable (if you leave the professional hit men and the murder out of it) and the movie was funny. The story was well directed and the actors did a fine job. It had everything I always want to see when watching a comedy."
Patch +1quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:22 schreef Patch het volgende:
4 Pete's dus?
James and the Giant Peach
Jurassic Park: The Lost Worl
Dark Water
The Usual Suspects
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |