Het is uit een trailer, film moet nog uitkomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef Patch het volgende:
Geloof dat ik mezelf best wel de tekenfilm-fmt-er mag noemen, maar deze ken ik absoluut niet.
Ziet er ook erg goedkoop uit...
Dat zou wel iets te makkelijk zijn.quote:
Bijna goed...quote:
Nope...quote:
Carriequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:59 schreef Patch het volgende:
ok, dan maar op goed geluk een nieuwe vraag:
Doe maar 8 films 'based on' een verhaal van Stephen King. Dus geen mini-series.
Dat zijn er 7...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Carrie
Needful Things (het boek hiervan is echt zó goed, film minder)
Misery
The Mist
The Shawshank Redemption
The Green Mile
It
1408
Een tv film trouwensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik tel er 8, maargoed. Secret Window dan
The Langoliers is een mini-serie.
quote:
IT is ook een mini-serie, dus knap als je er 8 teltquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik tel er 8, maargoed. Secret Window dan
The Langoliers is een mini-serie.
quote:
Ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef Patch het volgende:
[..]
IT is ook een mini-serie, dus knap als je er 8 telt
Secret Window is ok
Fluffy_Augurk + 1
En een hele toffe mini-serie ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Langoliers is beslist een mini-serie, ongeacht wat er misschien op imdb.com staat
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
OhIk dacht dat It gewoon een 4 uur durende film was die in tweeën geknipt is
Vorig jaar gekeken, was wel aardig, stoorde me aan de special effects en aan de casting van Bronson "Balki" Pinchotquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En een hele toffe mini-serie ook
Natuurlijk komt dat vaker voor, kijk maar naar Kill Bi....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Alsof dat zo vaak voorkomt...
En dan niet aankomen met Kill Bill of zo...
Craig Toomey was inderdaad best.. irritant. Maar dat moest ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Vorig jaar gekeken, was wel aardig, stoorde me aan de special effects en aan de casting van Bronson "Balki" Pinchot
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat vaker voor, kijk maar naar Kill Bi....
Erm... The Lord of the Rings?
The Stand is ook een mini-serie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
Valt The Stand ook onder miniserie dan ?
The langoliers (in het nederlands : De engelieren (voor wie het boek wilt lezen)) is ook verkrijgbaar op dvd...
Daar staat ie echt als film namelijk....
Desalniettemin, blijft het Fok Movie Trivia.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik denk dat bij deze acteur zijn series bij meer mensen bekend zijn dan het gros van zijn films...
ouwe zeurpietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Desalniettemin, blijft het Fok Movie Trivia.
Verstand hebben van films is hier naar mijn mening van toepassing. Niet van tv-series, autos, voetbal et cetera.
Maar goed, een echte regel daarvoor is er niet, dus mag ik lekker mekkeren
Patch +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |