Het is uit een trailer, film moet nog uitkomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef Patch het volgende:
Geloof dat ik mezelf best wel de tekenfilm-fmt-er mag noemen, maar deze ken ik absoluut niet.
Ziet er ook erg goedkoop uit...
Dat zou wel iets te makkelijk zijn.quote:
Bijna goed...quote:
Nope...quote:
Carriequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:59 schreef Patch het volgende:
ok, dan maar op goed geluk een nieuwe vraag:
Doe maar 8 films 'based on' een verhaal van Stephen King. Dus geen mini-series.
Dat zijn er 7...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Carrie
Needful Things (het boek hiervan is echt zó goed, film minder)
Misery
The Mist
The Shawshank Redemption
The Green Mile
It
1408
Een tv film trouwensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik tel er 8, maargoed. Secret Window dan
The Langoliers is een mini-serie.
quote:
IT is ook een mini-serie, dus knap als je er 8 teltquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik tel er 8, maargoed. Secret Window dan
The Langoliers is een mini-serie.
quote:
Ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef Patch het volgende:
[..]
IT is ook een mini-serie, dus knap als je er 8 telt
Secret Window is ok
Fluffy_Augurk + 1
En een hele toffe mini-serie ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Langoliers is beslist een mini-serie, ongeacht wat er misschien op imdb.com staat
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
OhIk dacht dat It gewoon een 4 uur durende film was die in tweeën geknipt is
Vorig jaar gekeken, was wel aardig, stoorde me aan de special effects en aan de casting van Bronson "Balki" Pinchotquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En een hele toffe mini-serie ook
Natuurlijk komt dat vaker voor, kijk maar naar Kill Bi....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Alsof dat zo vaak voorkomt...
En dan niet aankomen met Kill Bill of zo...
Craig Toomey was inderdaad best.. irritant. Maar dat moest ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Vorig jaar gekeken, was wel aardig, stoorde me aan de special effects en aan de casting van Bronson "Balki" Pinchot
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:11 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat vaker voor, kijk maar naar Kill Bi....
Erm... The Lord of the Rings?
The Stand is ook een mini-serie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
Valt The Stand ook onder miniserie dan ?
The langoliers (in het nederlands : De engelieren (voor wie het boek wilt lezen)) is ook verkrijgbaar op dvd...
Daar staat ie echt als film namelijk....
Desalniettemin, blijft het Fok Movie Trivia.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik denk dat bij deze acteur zijn series bij meer mensen bekend zijn dan het gros van zijn films...
ouwe zeurpietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Desalniettemin, blijft het Fok Movie Trivia.
Verstand hebben van films is hier naar mijn mening van toepassing. Niet van tv-series, autos, voetbal et cetera.
Maar goed, een echte regel daarvoor is er niet, dus mag ik lekker mekkeren
Patch +1quote:
Wat een broekkie is het op die foto nog...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef 7eVeNL het volgende:
Inderdaad, Frank Sinatra![]()
[ afbeelding ]
Hier beter te zien in zijn jonge jaren.
de titel van musical is Anchors Aweigh
+1 dyonvbaal
Ja ik heb echt mijn ogen uitgekeken, ik had nog nooit eerder materiaal gezien van een Jonge Frank sinatra, maar wat een gozer! goed uitziende jongen, blond haar, blauwe ogen toen al een mooie stem, heel wat anders dan een oudere man die New York, New York zingtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een broekkie is het op die foto nog...
ff vraagje bedenken/maken
Volgende keer maar een wat onbekendere artiest, of oudere foto gebruikenquote:
Welke film?quote:The most expensive scene in the movie was cut because it occurred quite early on in the story and nothing would have been able to top it. This scene, available on DVD would have occurred on the brothers' first trip in the forest with Angelika. The party is attacked by a tree which grabs Angelika with a branch and swings her up in the air. The scene's special effects were almost completed before it was cut from the final version.
2 toch ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:05 schreef California het volgende:
Die is goed. Blijven er drie over:
De film waarvoor Nicholson z'n tweede Oscar won (Beste Bijrol), een met Sandler en een onbekende met Nolte.
Of het is druk of niemand weet het antwoord....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:18 schreef California het volgende:
Nog twee voor een punt. Nog drie op z'n filmografie.
InTrePidIvity +1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spanglish?
Ze lijkt een beetje op de chearleader. Hayden panneeennene nogwattes...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van wie is dit een nichtje?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |