Big Fish!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eén film met deze vrouw graag.
[ afbeelding ]
Fluffy_Augurk +1quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Big Fish!
Een irritante vrouw uit Spector
Niet gezienquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Fluffy_Augurk +1
Ze speelt ook Fran, de lelijke vrouw uit Dodgeball
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef YoshiBignose het volgende:
1. Oceans Twelve
2. Amsterdam?(ze deden wel alsof)
3. Don Cheadle
4. Wie? Cheadle? Clooney? Geen idee.
5. ???
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:08 schreef YoshiBignose het volgende:
HAARLEM!... de laatste 2 vragen weer ik echt niet. Vooral de laatste vraag, die begrijp ik niet eens
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:04 schreef tombolafan het volgende:
er van uitgaande dat jullie 4. en 5. door elkaar halen is er tot nu toe :
"Do I look fifty to you?" "Yeah.. I mean, only from the neck... up?"
1. Waar komt deze quote uit? - Ocean's Twelve
2. Welke stad is die scene opgenomen? Haarlem
3. Wie zei het tweede deel van de quote? Don Cheadle
4. In welke film heeft hij (Don Cheadle) in 2004 gespeeld met Pierce Brosnan? After the Sunset
5. Welke acteur speelde er nog meer in die film van nr. 4, die ook in een film heeft gespeeld die een anagram (een titel die dezelfde letters heeft als) is van 'Decontrol Funny Room'? (2007) Woody Harrelson
6. Welke film is dat? No Country for old men
Ach een topper is After the sunset niet maar Salma Hayek in bikini maakt wel vrij veel goed.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Nooit van gehoord, klinkt als een b-film.
Junoquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:14 schreef tombolafan het volgende:
Nou, of hij nou goed of fout is, dit schiet niet op...
Graag 8 films van de vrouw "aka Jennifer Affleck"
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Juno
The Kingdom
Thirteen going on 30
Elektra
Daredevil
The ghosts of girlfriends past
Pearl Harbor
Catch and Release
Ken maar 1 film van de beste man, Guesthouse Paradiso, speelt hij toevallig de "imaginary friend" van Eddie?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Rik Mayall speelde wiens imaginary friend in welke film?
Drop dead Fred en dat was het vriendje van...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Rik Mayall speelde wiens imaginary friend in welke film?
Julia Stiles is ietwat jong...... Ze is een eighties icoon.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Drop dead Fred en dat was het vriendje van...
Julia Stiles?
ja, dat dacht ik al. maar ze lijkt er wel een beetje op toch? Ik heb hem vroeger heel vaak gekeken, leuke film...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Julia Stiles is ietwat jong...... Ze is een eighties icoon.
Nee die haat Kerstmis niet....quote:
Gremlins dus...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat komt met name door irritante wezentjes die nog meer schade aanrichten dan een leger hooligans
quote:
Achternaam......quote:
Een gedeelte..... die ander was in welke film....quote:
Ik durf hem daarom niet meer te kijken......quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Patch het volgende:
Ok, Drop Dead Fred inderdaad, vroeger erg veel gezien, ik vond het een leuke film.
Zal nu wel anders zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |