Ja hij zin in Death Proof en ook in Planet Terror maar hij is al dood gegaan bij zijn eerste optreden....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar ik dacht dat die ook in Death Proof voorkwam? Hij was dus daarvoor al dood gegaan... apart
Yep!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:21 schreef YoshiBignose het volgende:
He.... was hij dat ook in From Dusk Till Dawn? Die neergeschoten werd in die winkel?
Als het kon had ik je 2 punten gegevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
De 7-serie met remote control, de Z8 die doormidden gezaagd wordt door een helikopter en de lichtblauwe Z3 van Jack Wade
Lokt dat nou niet uit om te google'en naar titels waarvan je weet dat er leuke plaatjes van d'r te vinden zijn. Zoals die film met sean connery, waarin ze toch leuke moves heeft in een te strak pakje...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee. Ik ruil m'n vraag in, het is maar een stomme feature. Het was Catherine Zeta-Jones.
Graag negen films met Catherine Zeta-Jones + een mooi plaatje van haar.
Mag verspreid over zoveel posts als je wilt, zolang er in elke post maar een plaatje staat
mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Christina Ricci en Winona Ryder
Samen in Mermaids. Christina met Depp in Sleepy Hollow. Winona met Depp in Edward Scissorhands
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Christopher Walken? Ik zou eigenlijk zo niet weten wat the hessian is
Flodder lijkt me....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Een makkelijke, trivia over welke film?
Shot entirely in the Netherlands, the production went to great lengths to find a malevolent and potentially dangerous ghetto for certain sequences.
en anders Flodder in Amerika...quote:
Ik zei toch, een makkelijkequote:
Yep! Verschrikkelijk onderschatte film.... Pas toen de invasie in Afghanistan begon begrepen velen de essentie van de film pas.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:30 schreef YoshiBignose het volgende:
hahaha Starship Troopers. Die luitenant, die later z'n benen verliest door zo'n monsterMaster film.
waar. maar volgens mij is de vraagsteller niet meer actief aanwezig... zo dan maar:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor de boekhouding:
Ik heb nog wel een puntje te goed voor Biggles!
Thanx!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar. maar volgens mij is de vraagsteller niet meer actief aanwezig... zo dan maar:
mr_anonimous +1
Die had ik al meegeteldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor de boekhouding:
Ik heb nog wel een puntje te goed voor Biggles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |