mr_anonimous +1quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Christina Ricci en Winona Ryder
Samen in Mermaids. Christina met Depp in Sleepy Hollow. Winona met Depp in Edward Scissorhands
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Christopher Walken? Ik zou eigenlijk zo niet weten wat the hessian is
Flodder lijkt me....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Een makkelijke, trivia over welke film?
Shot entirely in the Netherlands, the production went to great lengths to find a malevolent and potentially dangerous ghetto for certain sequences.
en anders Flodder in Amerika...quote:
Ik zei toch, een makkelijkequote:
Yep! Verschrikkelijk onderschatte film.... Pas toen de invasie in Afghanistan begon begrepen velen de essentie van de film pas.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:30 schreef YoshiBignose het volgende:
hahaha Starship Troopers. Die luitenant, die later z'n benen verliest door zo'n monsterMaster film.
waar. maar volgens mij is de vraagsteller niet meer actief aanwezig... zo dan maar:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor de boekhouding:
Ik heb nog wel een puntje te goed voor Biggles!
Thanx!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar. maar volgens mij is de vraagsteller niet meer actief aanwezig... zo dan maar:
mr_anonimous +1
Die had ik al meegeteldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor de boekhouding:
Ik heb nog wel een puntje te goed voor Biggles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |