Ik had al geprobeerd te reageren via mijn telefoon, maar dat lukte uiteindelijk niet. Wat ik wilde zeggen was: niet wat ik in gedachten had, en klopt niet met mijn gegeven plaatje. "Acteur" leger stond voor Dale Dye. Via hem zou je naar Saving Private Ryan gaan, daaruit Adam Goldberg. Hij heeft in Zodiac gespeeld, net als Donal Logue. Die speelt in Life net als Damian Lewis.quote:
Cox zat niet in Life.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik had al geprobeerd te reageren via mijn telefoon, maar dat lukte uiteindelijk niet. Wat ik wilde zeggen was: niet wat ik in gedachten had, en klopt niet met mijn gegeven plaatje. "Acteur" leger stond voor Dale Dye. Via hem zou je naar Saving Private Ryan gaan, daaruit Adam Goldberg. Hij heeft in Zodiac gespeeld, net als Brian cox. Die speelt in Life net als Damian Lewis.
Ah, die zat ook in Zodiac, dat wist ik niet meer. Ik begreep al niet wat je bedoelde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Idd. Ben er niet echt bij met mijn hoofd vanochtend. Donal Logue bedoel ik.
oh nee, die is ouder zeker...quote:
Frost/Nixon?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
De oom in kwestie speelde onlangs nog een vrij bekend politicus.
Jr. of Senior?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het was een politicus uit de regering-Bush.
Een deel van de senior politiek zie je volgens mij wel in W.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoeveel films ken jij over George Bush Sr.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |