er is al genoeg bagger vanavond dus ik ben niet heel goed in filterenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:37 schreef Stefan het volgende:
Waarom mag ik geen klaagtopic over kappersprijzen Murp
Alsof ik KLB volspamquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef murp het volgende:
[..]
er is al genoeg bagger vanavond dus ik ben niet heel goed in filteren
Succesreeksenquote:
Op zich kan het soms best hoor, alleen deze niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen die Stairway to heaven geweldig vinden.
TS wil geloof ik een aloude discussie weer nieuw leven in blazen
Soms wel, maar een 'bekend meesterwerkje' af willen kraken is vragen om een relquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op zich kan het soms best hoor, alleen deze niet.
Al branden ze de begrafenis van Obama af, i don't give a shit hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms wel, maar een 'bekend meesterwerkje' af willen kraken is vragen om een rel
Op deze manier heb ik liever dat je helemaal niets meer opent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:28 schreef Verlicht het volgende:
Spijtig, na het eeuwige gezeik over de Islam wilde ik het hindoeisme in KLB introduceren.
Wees consequent en sluit andere baggertopics ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op deze manier heb ik liever dat je helemaal niets meer opent.
Dit was een prima begin.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:32 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Wees consequent en sluit andere baggertopics ook.
quote:
Ik moet inderdaad ergens beginnen. En het is echt heel erg 2002 om te beginnen over topics die we dan ook maar moeten sluiten. Alsof ik 24/7 hier te vinden ben en ALLE topics ga zitten lezen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:32 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Wees consequent en sluit andere baggertopics ook.
Wellicht kan je het in TRU nog eens proberen, alleen wat minder van die achterlijke plaatjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:35 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ach, anders was mijn topic toch wel weer geeindigd in een 'Bestaat Jezus?'-topic.
Ja, en dat mag fijn in WFL oid.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:35 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ach, anders was mijn topic toch wel weer geeindigd in een 'Bestaat Jezus?'-topic.
Waarom tekst als die afbeeldingen juist mijn punt illustreren (achterlijkheid)?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wellicht kan je het in TRU nog eens proberen, alleen wat minder van die achterlijke plaatjes.
Zo lijkt het wel, maar kennelijk ben jij ook een nachtbraker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad ergens beginnen. En het is echt heel erg 2002 om te beginnen over topics die we dan ook maar moeten sluiten. Alsof ik 24/7 hier te vinden ben en ALLE topics ga zitten lezen.
Lijkt zo inderdaad. Ben er vaak op alle momenten van de dag wel even.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:43 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel, maar kennelijk ben jij ook een nachtbraker.
Weet je, ook al ben je een vuile fascist, ik vind je toch lief.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lijkt zo inderdaad. Ben er vaak op alle momenten van de dag wel even.
Doei.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:47 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Weet je, ook al ben je een vuile fascist, ik vind je toch lief.
Nou Bio, wordt het misschien toch nog neucken!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:47 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Weet je, ook al ben je een vuile fascist, ik vind je toch lief.
Hoezo geworden?quote:
Weet je waar je die paaseitjes mag stoppen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:39 schreef MrKawada het volgende:
Graag mijn topic weer open: Paaseitjes in de supermarkt
Ik heb de paaseieren echt gezien bij de C1000
In ONZ kun je meer dan prima baggeren, maar er bestaat een verschil tussen bagger waar mensen om kunnen lachen en hersenscheten van topics.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet of ik dit in de ONZ FB moet doen of in de KLB of bij de normale FB, maar waarom kan er gewoon geen algemeen bagger forum worden gemaakt zodat lemmings ongestoord kunnen worden aangemaakt. Er zijn dan wel mods die naar grof taalgebruik kijken en gedrag dat echt niet door de beugel kan ed
Dankjewel!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:32 schreef Adelante het volgende:
Geloof dat ik ze allemaal wel heb weggeedit!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:30 schreef EnderOnline het volgende:
Allberto Stegeman "red mijn vakantie" Kan ik mijn oude topictitel terugkrijgen, hier heb ik niet om gevraagd, DAT DIT KAN IN NEDERLAND?!?!
oude titel was: Alberto Stegeman op vakantie
Denk je dat jullie grappig zijn door een spelfout in mijn TT te zetten!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:26 schreef EnderOnline het volgende:
En die spelfout staat er nog steeds!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:24 schreef EnderOnline het volgende:
mag die spelfout uit mijn TT?
Herinner je het nu weer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:24 schreef Adelante het volgende:
Welke spelfout?
Oh, die had ik nog niet gezien. Ik nam aan dat je gewoon dyslectisch wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:31 schreef EnderOnline het volgende:
Zijn programma wel debiel (ja je kunt me hier wel even voor bannen maar je moet toch toegeven dat het een beetje terecht is aangezien ik je 5x gewezen heb op een spelfout die in een tekst van 30 letters staat en je hem nog niet kan vinden) maar zijn naam is niet aLLberto.
Kan 'm ook sluiten omdat het verhaal nergens over gaat in feite. En het geeft zo'n bagger joh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:51 schreef blckbb het volgende:
Cassières bij de ALDI
Mijn lijst van anomaliteiten, WADOEJE
zolang gewerkt
die worden automatisch naar de notes doorgesluisd en verwijderdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
kan er niet een automatische postverwijdering van friet en patat posten zijn
hier alweer: Erasmus
klopt, wegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
FOKker licht mij op
mag toch heel geen pm neerzetten?
nou ja, dan moet ik daar maar genoegen mee nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die worden automatisch naar de notes doorgesluisd en verwijderd
teminste, als er een mod online is
kneusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:10 schreef ThaOMG het volgende:
Negershoer die niet doorfietst
Kan mijn topic weer open , het is waargebeurd
Ik heb spellingscontrole van word gebruiktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
zolang je niet fatsoenlijk kan schrijven ben ik er bang voor dat t niet lukt
omdat die in veel gevallen uitlopen tot gebaggerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef appelsjap het volgende:
Waarom worden topics met een kleine klacht van 1 zin altijd op slot gegooid?
Veel gevallen? Dus niet altijd? Dus er worden soms onterecht topics geslot?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat die in veel gevallen uitlopen tot gebagger
Oke.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
niet al die topics gaan dus op slotmaar de meeste wel ja
Maar soms is een klacht gewoon heel erg duidelijk in één enkele zin.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
niet al die topics gaan dus op slotmaar de meeste wel ja
of ts wordt via pm benaderd er een paar regels bij te plakken, vergroot in elk geval de kans op een beter lopend topic
beetje moeite doen voor je topic is niet te veel gevraagd toch?
zo beter?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kunnen jullie tenminste de TT aanpassen?
Broertje dat niet kaft.
Maar wiens kloon is het nouquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
eerst 1, laatste waarschuwing gezet in het topic iig
Kutsysteem.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
nog niks bekend, maar dat zal ook niet bekend worden
Met zo'n rancune jegens "het" systeem zul je dus nooit blauw worden he vriend.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:46 schreef Biels het volgende:
Kutsysteem.
als ik zn notes zo doorlees zal dat sowieso niet gebeurenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met zo'n rancune jegens "het" systeem zul je dus nooit blauw worden he vriend.....
Is het zo erg?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik zn notes zo doorlees zal dat sowieso niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |