Kom eens onder die steen vandaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:45 schreef TheKC het volgende:
En sinds wanneer hoort er sambal op een broodje doner
Hier wordt dat nergens gedaan hoor...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kom eens onder die steen vandaan
Hier altijdquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hier wordt dat nergens gedaan hoor...
Hier ook niet.. lijkt me niet lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Er hoort altijd sambal bijquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waar lag het dan?quote:
Same here.quote:
Neuh ik heb een bapao gehaaldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:13 schreef TheKC het volgende:
Heeft TS inmiddels z'n broodje doner alweer teruggevonden?
Omdat ze dat in Duitsland, waar het is uitgevonden, ook hebben. Daar het het alleen "mit Scharf" omdat ze het woord sambal niet kennen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:45 schreef TheKC het volgende:
En sinds wanneer hoort er sambal op een broodje doner
Schalf bei?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat ze dat in Duitsland, waar het is uitgevonden, ook hebben. Daar het het alleen "mit Scharf" omdat ze het woord sambal niet kennen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Schalf bei?
Hmm, klinkt niet.![]()
Ik dacht altijd dat het sambar was, omdat Chinezen de r uitspreken als een l en het dus sambal wordt.
Je vond de lemming beterquote:
Nu ben ik 500 reacties misgelopen omdat jij de verkeerde topic had geslotenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |