abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72107126
hij krijgt echt helemaal niets voor elkaar.
1. hij praat beroerd engels (why is this out?) waardoor het hotelpersoneel hem niet eens begrijpt voor ze hem het hotel uitzetten. En hij geeft meteen op. (edit: dit gaat blijkbaar om Rob Geus)
2. Reisorganisatie komt als oplossing dat de reizigers maar extra moeten betalen en alberto vindt dat prima.
3. alberto raadt reizigers aan nadat hij geconstateerd heeft dat hun appartement vies is dat ze zelf maar met hun reisorganisatie moeten bellen. En gaat er vandoor.
4. Jongens hebben een superslechte hotelkamer, ze schakelen alberto in, als die komt opdagen "oh het is al de laatste dag van jullie vakantie, dan kan ik helaas niets voor jullie doen" geld terug of zo? neuh

En dan allemaal van die schokkende 'actie'beelden van de handheld cameraman als ie een of andere receptioniste lastigvalt die gewoon drie keer 'ga weg' zegt en dan geeft A op.

[ Bericht 5% gewijzigd door Adelante op 24-08-2009 12:38:15 (antiklacht verwijderd) ]
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_72107140
Oh ja en als ie al iets voor elkaar krijgt dan is dat overduidelijk alleen door die marketingmensen gefixed omdat ze weten dat het op TV komt, terwijl de volgende week weer nieuwe mensen in diezelfde slechte hotelkamer worden gezet / mensen zonder cameraman gewoon nog even hard 0 op rekest krijgen.
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_72107167
Eens, het was wel heel triest. Ook het zoeken naar problemen sloeg nergens op. Meisje meldt dat ze niks mag zeggen op camera en haar chef moet bellen en het is gelijk een kutorganisatie
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_72107170
Zegt 'ie friet? Alberto
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_72107172
Maar het is hem gelukt toch ja!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 11:08:40 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_72107203
Het Engels van Rob Smaakpolitie is nog veel erger, dat why is this out was namelijk van hem afkomstig! Maar eens met de klacht, vooral over die jongens die al bijna naar huis gingen: die hadden mooi dikke pech nu.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72107215
En wat is jullie klacht? MMMMm, smerige toiletpotten die los van de vloer staan, balkontegels die bijna naar beneden pleuren.

JAJAJAA!

Dus het is jullie laatste dag?

JAJAJAJA!

Nou, dan kan ik helaas niets meer voor jullie doen.

ALBERTTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...!
DAT DIT KAN IN NL!!!1!
pi_72107256
Rob Geus was toch ook mee..., zo'n programma verzin je gewoon niet
pi_72107274
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:08 schreef Karina het volgende:
Het Engels van Rob Smaakpolitie is nog veel erger, dat why is this out was namelijk van hem afkomstig! Maar eens met de klacht, vooral over die jongens die al bijna naar huis gingen: die hadden mooi dikke pech nu.
Ik dacht al, dat was toch Geus die dat zei?

Verder is het inderdaad niet bepaald een Peterrrrrrr de Vries of Pieterrrrrrrrr Storms, die Alberto....
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_72107381
Misleidende TT
Ik dacht dat ie 6 weken op z'n gat op Curacao lag en ons dus niet meer kon lastigvallen met z'n onnozelheid.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72107474
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:05 schreef EnderOnline het volgende:
hij krijgt echt helemaal niets voor elkaar.
1. hij praat beroerd engels (why is this out?) waardoor het hotelpersoneel hem niet eens begrijpt voor ze hem het hotel uitzetten. En hij geeft meteen op.
2. Reisorganisatie komt als oplossing dat de reizigers maar extra moeten betalen en alberto vindt dat prima.
3. alberto raadt reizigers aan nadat hij geconstateerd heeft dat hun appartement vies is dat ze zelf maar met hun reisorganisatie moeten bellen. En gaat er vandoor.
4. Jongens hebben een superslechte hotelkamer, ze schakelen alberto in, als die komt opdagen "oh het is al de laatste dag van jullie vakantie, dan kan ik helaas niets voor jullie doen" geld terug of zo? neuh

En dan allemaal van die schokkende 'actie'beelden van de handheld cameraman als ie een of andere receptioniste lastigvalt die gewoon drie keer 'ga weg' zegt en dan geeft A op.

antiklacht: Alberto zei 'hebben ze dan geen frietje voor de kinderen, helemaal niets?' en geen patat.

MEGAKLACHT: TS WEET ALBERTO EN ROB GEUS NIET UIT ELKAAR TE HOUDEN

punt 1 was rob geus..
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:24:09 #12
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_72107603
Wat voor deze mensen een droomvakantie moest worden, werd 1 grote nachtmerrie
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_72107654
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:24 schreef B.E.D het volgende:
'Wat voor deze mensen een droomvakantie moest worden, werd 1 grote nachtmarrie'
Hehe ja en dan is het zwembad 2 vierkante meter kleiner dan op het plaatje in de reisgids.
pi_72107925

"The voet gets kolt! it's toe kolt!"
pi_72107932
Ik vond die klacht van dat gezin aan het einde wel onterecht.

Samenvatting: gezin wil op vakantie. Kind wordt ziek en moet geopereerd worden. Vakantie gaat niet door. Reis mag geannuleerd worden. Gezin krijgt dan geld terug.
Ze mogen een reis boeken voor een paar weken later. Maar dat geld van die 1e week kwam pas na 6 weken. Dus moeten ze eerst 2 reizen betalen, en dat kunnen ze niet.

Hele gezin in paniek, want hoe moet dat nu??

Suggestie: Dan ga je een jaartje NIET op vakantie.. Wat boeit dat nou, je krijgt je geld toch terug.

Er zijn genoeg gezinnen die niet eens ÉÉN vakantie kunnen betalen en dus nooit op vakantie kunnen.. maar nee, die hoeven niet geholpen te worden.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_72107953
En vond inderdaad dat "why is this out?" van Rob Geus over dat warmhoudapparaat het meest lachwekkende

I become there not happy from! That this possible is in Netherland!
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_72108079
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:36 schreef Walter81 het volgende:
Ik vond die klacht van dat gezin aan het einde wel onterecht.

Samenvatting: gezin wil op vakantie. Kind wordt ziek en moet geopereerd worden. Vakantie gaat niet door. Reis mag geannuleerd worden. Gezin krijgt dan geld terug.
Ze mogen een reis boeken voor een paar weken later. Maar dat geld van die 1e week kwam pas na 6 weken. Dus moeten ze eerst 2 reizen betalen, en dat kunnen ze niet.

Hele gezin in paniek, want hoe moet dat nu??

Suggestie: Dan ga je een jaartje NIET op vakantie.. Wat boeit dat nou, je krijgt je geld toch terug.

Er zijn genoeg gezinnen die niet eens ÉÉN vakantie kunnen betalen en dus nooit op vakantie kunnen.. maar nee, die hoeven niet geholpen te worden.
De hele tijd die dramabeelden van dat kind in dat ziekenhuis
Wat een faalprogramma, vorig jaar volgens mij ook eens gezien, toen kreeg hij volgens mij veel meer voor elkaar, of in ieder geval, hij deed meer zijn best.
Die mensen die tegen betaling een ander appartement aangesmeerd kregen, en daar ook nog mee akkoord gingen (Sowieso, ze kenden elkaar al 2 maanden via een internetsite, maar dat terzijde)
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:50:35 #18
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72108269

terechte klacht, al heb ik het niet gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72108373
Wat was er precies met dat "Why is this out?"
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_72108481
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:55 schreef Mendeljev het volgende:
Wat was er precies met dat "Why is this out?"
De verwarming van de voedingsbakken, of de koeling van de saladebar. Temperatuur was niet voldoende.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72108516
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 12:00 schreef Nero22 het volgende:

[..]

De verwarming van de voedingsbakken, of de koeling van de saladebar. Temperatuur was niet voldoende.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_72108544
Mensen die voor 200 euro 2 weken all-in naar een resort gaan en dan verwachten dat alles er nieuw en glanzend uit ziet . Dubbeltje en eerste rang jeweet.
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:07:16 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_72108613
Prima klachttopic, alleen de sbs6 en dat dit kan reacties verwijderd.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72108686
Ik kwam hem nog tegen in Spanje. Hij was best aardig.
pi_72108714
hehe het viel mij ook op dat Rob Geus zei: Why it's out? Hij mag zijn Engels wel bijspijkeren
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')