De nieuwe variant op de plug.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt zo'n nieuwe uitvinding...
Tampons heet dat.
BAH waarom laat jij mij daarover praten...
Evil....
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De nieuwe variant op de plug.
Zo zo, wat een service!quote:
Ja joh, Tampons die steek je in je reet!quote:
Adelante blijkt niet zo'n slechte kerel te zijnquote:
Ik wil nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[KLB SC # 1525] Waar 4EBE en BP verder keuvelen over Tampons en andere vrouwelijke ongemakken
Doe ik dagelijks. Vind ik lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja joh, Tampons die steek je in je reet!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[KLB SC # 1525] Waar 4EBE en BP verder keuvelen over Tampons en andere vrouwelijke ongemakken
Hoeft niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:38 schreef bloodysunday het volgende:
Ik krijg dus straks een OV-chipkaart, maar hoe weet hij nou dat ik genoeg saldo op die kaart heb staan?
Oquote:
En dan krijg je last van spetterpoep en zwelt dat ding zo erg op dat je hem er niet meer uit krijgt en je het touwtje kapot trekt. Lekkerrrrrquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe ik dagelijks. Vind ik lekker
En hoe zit dat met een chip-kaart die niet op naam staatquote:
Dude...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dan krijg je last van spetterpoep en zwelt dat ding zo erg op dat je hem er niet meer uit krijgt en het touwtje kapot trekt. Lekkerrrrr![]()
Die wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
En hoe zit dat met een chip-kaart die niet op naam staatwaar je zelf saldo op moet zetten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |