Enquote:Een tijdje ben ik al een beetje verkikkerd op een meisje die ik via via ken. Maar zoals meestal klap ik dus weer helemaal dicht zodra ik haar spreek. Maar laat ik eerst maar wat achtergrondinformatie geven:
Een vriend (genaamd E.) van mij heeft sinds een jaartje oid met een meid, genaamd A. Deze heeft een kleine vriendinnengroep die op de meeste mensen vrij apart overkomen. Slechts enkelen worden door hun geaccepteerd (danwel goedgekeurd), en ik ben blijkbaar in de loop van de tijd door die keuring heen gekomen. Sindsdien ga ik wel eens met die groep mee stappen, 's avonds een spelletje doen of ik eet wel eens met die groep mee.
De meid in kwestie zit dus in die vriendinnengroep. En elke keer dat ik haar in dat gezelschap spreek is het hardstikke leuk. Zelfde interesses, zelfde humor, je kent het wel. En gisteren had ik mijzelf eindelijk zo ver gekregen, ik ging haar mee uit vragen om bij mij te komen eten!
Na even nagedacht te hebben zei ze dat ze vanavond wel kon, en om een uurtje of 6 bij mij thuis zou zijn. Gisteren dus meteen de ingredienten gekocht om haar te overdonderen met mijn geraffineerde kookkunsten
Klacht: ik stuur haar net een smsje dat ik vanavond wat later thuis ben, dus of ze een half uurtje later kan komen. Ik krijg een ebricht terug dat dat geen punt is en dat ze om half 7 op de stoep zouden staan. Dus ik reageer met de strekking "ze?...".
Blijkbaar was ze onder de veronderstelling dat die hele groep was uitgenodigd. Datw as neit de bedoeling.....;(
Gevolgd door de dinsdag:quote:Zaterdagavond werd ik tijdens een barbeque opgebeld door een vriend om 's avonds in een plaatselijke kroeg wat te gaan drinken. Die barbeque liep toch al op zijn einde, dus besloot ik mij thuis even op te frissen en ook richting tap te gaan.
Rond een uurtje of twaalf wordt ik begroet met twee zoenen op de wang door een bos blond haar, zij was er ook met twee van haar vriendinnen Deze vriendinnen kende ik verder niet, maar blijkbaar vond die vriend van mij hun al best leuk, want die ving ze meteen op
Afijn, een uurtje of twee daar rond gehangen, gepraat, beetje gedanst. Omdat ik de volgende ochtend zou sporten zat ik aan het fris, terwijl de rest om mij heen redelijk aangeschoten werd.
Op het moment dat we weg gingen, moest zij blijkbaar alleen naar huis want haar vriendinnen woonden de andere kant op. Balen Na een paar minuten stonden we voor haar huis, waar we allebei een beetje nerveus leken te worden. Na een paar onhandige pogingen heb ik haar een nachtzoen op haar wang gegeven en ben weg gegaan
Natuurlijk baalde ik toen ik naar huis reed, maar zoals ik al eerder zei, ik heb simpelweg de cojones van een 15-jarige puber Dus gisterochtend een redelijke kutochtend gehad.
Gistermiddag kreeg ik van haar een smsje dat ze zondagavond niet zou redden, en of we het dan dinsdag zouden kunnen doen, dus toen baalde ik al helemaal. Die gedachten aan wat je op de avond anders hadden moeten doen zijn zooo kut
Maar! Gisteravond kreeg ik een smsje van die vriendin via wie ik haar ken met de vraag wat ik allemaal had gedaan tegen haar? Ze was haar al de hele dag met vragen over mij aan het bestoken, of ik het vaak over haar had enzo. En blijkbaar was ze in eerste instantie helemaal verbaasd dat ze werd afgewezen terwijl ze enigszins aangeschoten was, maar vond ze het een van de liefste dingen die een jongen voor haar had gedaan in jaren.
Afijn, allemaal best vaag, maar het lijkt erop dat ik een erg goede kans maak. Ben benieuwd dinsdag
Overige delen:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Trannellius het volgende:
Pft, het aantal tvp's maakt mij bijna zenuwachtiger dan de meid in kwestie
Afijn rond een uurtje of zeven kwam zij binnen. Verdomd, ik had daar al een tijd naar uit gekeken. het moment dat zij haar jas uit doet en haar haar los schudt is domweg eenwaard.
Vervolgens de woonkamer ingegaan, waarna zij zegt dat ze een fles wijn bij zich heeft en een kadootje, wat (natuurlijk) gevolgd wordt door eenvan mijn kant. Het was een luxe editie van Gerard Reve's De Avonden, een boek waarvan ik 5 maanden geleden ongeveer zei tegen haar dat ik die nog wilde hebben..
Na een tijdje was het eten toch echt klaar, dus gingen we aan tafel. Na het vanzelfsprekende compliment over mijn koken gekregen te hebben(Pasta+Zalm+spinazie-roomsaus) zette ik de cd op die ik haar had willen geven (Beatles - Revolver). Na lekker verder gekeuveld te hebben kwam het onderwerp op stijldansen.
Even een opmerking tussendoor: ik heb de lichaamsbouw van een uit de klei getrokken boer, met de fijngevoeligheid van een Gorilla. Maar let ik net nou wel 3 jaar stijldansen te hebben gedaan![]()
Dus we gingen over op een paar dansjes. Na haar quick-step en een weens wals te hebben geleerd, gingen we over op dé universele dans. Schuivelen![]()
Bij deze is dus Elton John - Don't let the sun go down on me het eerste nummer waarop wij hebben gekust.![]()
![]()
Erna hebben we nog een film gekeken, waarbij we eigenlijk meer oog en aandacht hadden voor elkaar. En net heb ik haar even thuis gebracht.
Klacht: ik ben verliefd
Oké. Veel plezier vanavond hè. En we horen het traditiegetrouw (quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:27 schreef Trannellius het volgende:
Over een uurtje oid ben ik weg.
Doe je dingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:27 schreef Trannellius het volgende:
Over een uurtje oid ben ik weg.
Ik heb morgen ongetwijfeld wel een kwartiertje vrij op m'n werk, dus het verslag komt vanzelfquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Oké. Veel plezier vanavond hè. En we horen het traditiegetrouw () wel hier op Fok!
Sowieso stonden de langere stukken van mijn hand met dusdanig veel spelfouten dat ik mij schaam. Ik geef de schuld aan verliefdheidquote:
Oh spelfouten in de quote's. Tsjah, ik ga daar geen spelfouten uit zitten vissen, dat is jouw verantwoordingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Sowieso stonden de langere stukken van mijn hand met dusdanig veel spelfouten dat ik mij schaam. Ik geef de schuld aan verliefdheid
Die in de TT? Of doet de vakantie mij geen goed?quote:
Oh, dat merkte ik niet echtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Sowieso stonden de langere stukken van mijn hand met dusdanig veel spelfouten dat ik mij schaam. Ik geef de schuld aan verliefdheid
De spelfout waar hij op doelde was wordT in de TTquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Oh spelfouten in de quote's. Tsjah, ik ga daar geen spelfouten uit zitten vissen, dat is jouw verantwoording.
Je hebt tenminste een goed excuus
Toch nog even een vraagje. Bedoel je nou gekust of gezoendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Trannellius het volgende:
Bij deze is dus Elton John - Don't let the sun go down on me het eerste nummer waarop wij hebben gekust.![]()
![]()
quote:
You go get them tiger!quote:
Een romantische strandwandeling langs een woeste zeequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef Pablo88 het volgende:
Houd je haar wel goed vast vanavond? Anders waait ze misschien wel weg.
quote:
Lees de OPquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven en uitleggen waarom het nodig is dat er nu een #3 topic is geopend?
Goede vraag!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven en uitleggen waarom het nodig is dat er nu een #3 topic is geopend?
Omdat hij nog steeds met het meisje bezig is.quote:
Wtfquote:
Nou kijk Adelante, het is op zich ook wel een keer leuk om te lezen dat een TS ook daadwerkelijk wat heeft aan de berichten op FOK, zonder afgebrand te worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
Trannellius is een held.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
Same herequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:10 schreef Schokbreker het volgende:
Echt serieus. Ik kom aan op m'n werk, pak een bak koffie en open dit topic
Niet alleen gezeten hoop ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Gisteravond dus naar meerlive gegaan. Omdat het zou gaan regenen was het merendeel van de groep afgehaakt, dus uiteindelijk stonden we er maar met z'n 6-en. Zij, ik, 1 vriend van mij en 3 vriendinnen van haar.
Al snel werd het gezellig; een toevallige aanraking en stiekem oogcontact met haar, afgewisseld met wat keuvelen en ouwehoeren met de rest vulde het eerste deel van de avond. Ook had ik voorgesteld de bierpot bij mij te houden, en zij ging opvallend vaak even mee om te helpen dragen.
Maar rond een uurtje of 12 hadden we het beiden wel redelijk gezien dus besloot ik haar even thuis te brengen. Voor haar huis nog een tijdje gezeten en voor vanavond weer met z'n 2-en afgesproken.
Als ik dit nog verknal ben ik echt een idioot
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Gisteravond dus naar meerlive gegaan. Omdat het zou gaan regenen was het merendeel van de groep afgehaakt, dus uiteindelijk stonden we er maar met z'n 6-en. Zij, ik, 1 vriend van mij en 3 vriendinnen van haar.
Al snel werd het gezellig; een toevallige aanraking en stiekem oogcontact met haar, afgewisseld met wat keuvelen en ouwehoeren met de rest vulde het eerste deel van de avond. Ook had ik voorgesteld de bierpot bij mij te houden, en zij ging opvallend vaak even mee om te helpen dragen.
Maar rond een uurtje of 12 hadden we het beiden wel redelijk gezien dus besloot ik haar even thuis te brengen. Voor haar huis nog een tijdje gezeten en voor vanavond weer met z'n 2-en afgesproken.
Ahhhhquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Samenvatting:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
Geweldig man!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Adelante is jaloers denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Samenvatting:
ik vroeg een meid mee uit, zij begreep het verkeerd, maar nu zijn wij wel aan het daten.
Reden van #3:
-Het is zeldzaam dat iemand zich kwetsbaar opstelt in KLB.
-Het is zeldzamer dat er niet wordt gescholden danwel opgenaaid hier.
-Ik heb daadwerkelijk wat aan sommige tips hier.
-Het verhaal gaat verder (er zit daadwerkelijk schot in de zaak).
-Mensen vinden het blijkbaar leuk voor mij, en ook leuk om erover te lezen.
Het handje schudden stadium zijn we inmiddels voorbijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:25 schreef MobileSuit het volgende:
Heb je nog wel gezoend? Of een vriendelijke handdruk gegeven bij het afscheid?
Kan niet wachten om morgen weer een update te lezen!!
als we een medefokker aan een goeie beurt kunnen helpen zijn we de slechtste nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig man!![]()
Wat prachtig ook dat iedereen hier zo leuk gereageerd, echt ongekend voor klaagbaak.
Ja, geef jij maar een handdruk bij afscheid van je datequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:25 schreef MobileSuit het volgende:
Heb je nog wel gezoend? Of een vriendelijke handdruk gegeven bij het afscheid?
Kan niet wachten om morgen weer een update te lezen!!
Dus nu kussen jullie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het handje schudden stadium zijn we inmiddels voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:41 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Dus nu kussen jullie?
Ah, ik gebruik die terminologie doorgaans door elkaar. In dat geval zijn we nu in het stadium van zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Ik denk zelf dat eigenlijk best veel mensen hier zich kunnen herkennen in mijn verlegenheid (danwel stunteligheid). En dan is het best leuk om mee te lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:50 schreef wise het volgende:
echt dat zo'n topic het goed doet in KLB.
Even tvp.
Good game Tran
Guilty as chargedquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat eigenlijk best veel mensen hier zich kunnen herkennen in mijn verlegenheid (danwel stunteligheid). En dan is het best leuk om mee te lezen.
Het is inderdaad heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat eigenlijk best veel mensen hier zich kunnen herkennen in mijn verlegenheid (danwel stunteligheid). En dan is het best leuk om mee te lezen.
Jup.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En dan vindt je nooit een vrouw weerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Toch lullig dan dat ik niet echt van plan ben om live verslag uit te brengenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:45 schreef wise het volgende:
Half fok zit vanavond achter zijn/haar pc om dit topic te volgen ipv naar de stad te gaan
Als het goed is vanavond, maar we weten allebei nog niet helemaal 100% zeker of we kunnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:18 schreef Alices het volgende:
Dus vanavond weer een date!?![]()
Zooooooo cute ditLees vanaf het begin al stiekem mee.
Dit dus!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:36 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Leuke topicreeks, erg herkenbaar allemaal. Goed gedaan Trannelius, dit kan niet meer misgaan!
Mjah, aan het eind van gisteravond deden we niet bepaald meer ons best om het geheim te houdenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:02 schreef Dimimash het volgende:
Weten je vrienden al hoe het zit met jou en het meisje?
En is die bemoeial nog irritant bezig geweest gister?
Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef shayolo het volgende:
Ik denk dat ze erg zal afknappen als ze erachter komt dat er 3 topics geopend zijn over haar.
Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezen
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:29 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.
Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:33 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.
En uiteraard in het begin als ze bij je langskomt zal het nog niet zo zijn dat je 100% je eigen ding doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.
Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt)
Als jij de plek van BoWa inneemt als KLB-mod, vind ik wel dat je een soortgelijke UI moet hebben als hij, maar dan met jouw verovering er opquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.
Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt)
Is er niet een van die vriendinnen de wel tijd besteeds aan achter de pc zitten, dan zou die dit wel is kunnen lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
Ik kreeg gisteren van mijn zusje te horen dat ze al een vermoeden had dat ik met iemand aan het daten was omdat ik de afgelopen paar dagen overdag vaak een beetje stom aan het grijnzen wasquote:
Whehehehequote:Op maandag 24 augustus 2009 08:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren van mijn zusje te horen dat ze al een vermoeden had dat ik met iemand aan het daten was omdat ik de afgelopen paar dagen overdag vaak een beetje stom aan het grijnzen was
Wel grappig als dat evengoed gebeurtquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:04 schreef Rosalyne het volgende:
Vanaf nu kunnen de uitnodigingen niet meer verkeerd worden begrepen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren van mijn zusje te horen dat ze al een vermoeden had dat ik met iemand aan het daten was omdat ik de afgelopen paar dagen overdag vaak een beetje stom aan het grijnzen was
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:54 schreef Trannellius het volgende:
...
Zaterdagavond bij haar gegeten, filmpje gekeken, en blijven slapen.![]()
Klacht: wat een meid
Zij heeft het merendeel gedaan. Ik werd eerst een uur door haar onder handen genomen (zij heeft een jaartje sportmassage oid gedaan als opleiding)quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef Alices het volgende:
Blijven slapen?!Wat heb jij uitgespookt Trannellius!?
Een uur vs. vijf minuutjes, dat kan je inderdaad als 'merendeel' aanzienquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij heeft het merendeel gedaan. Ik werd eerst een uur door haar onder handen genomen (zij heeft een jaartje sportmassage oid gedaan als opleiding)![]()
![]()
En daarna, tja, ach
Best veel mensen hebben het gezegd hoor :pquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ha Trannellius. Tof om te lezen dat het allemaal zo goed gegaan is van eerste 'date' (het misverstand) tot aan zaterdagavond.
Ik zie niemand het zeggen maar: respect dat je je zo openstel in een subforum waar je normaal door 9/10 afgezeikt word. Top kerel
Weinigquote:
Woohoo Fourth Base, Home run, Strikequote:Op maandag 24 augustus 2009 10:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij heeft het merendeel gedaan. Ik werd eerst een uur door haar onder handen genomen (zij heeft een jaartje sportmassage oid gedaan als opleiding)![]()
![]()
En daarna, tja, ach
ditquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef mafkees01 het volgende:
Tering, wat een stelletje wijfen hier
Allemaal grote praat, maar nu komt de ware aard van de KLB users naar boven
Allemaal tof lullen dat iedereen haar direct zou palen, maar nu gaan ze allemaal als wijfen in een hoekje zitten giechelen![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:12 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het tijd worden voor een update
QFT!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik volg het ook al eventjes, en ik vind je de KLB held van 2009
Uhm, tja, dat staat niet erg hoog op mijn prioriteitenlijst zeg maarquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:49 schreef De_Vink het volgende:
OK Opgelost, slotje
Maar ehh de echte vraag is natuurlijk... wanneer laat je haar dit topic lezen
Essss Hoooooooooooooooooool actie van Tran bij het kleine broertje/neefje van z'n vriendinquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:05 schreef Trollface. het volgende:
Meet the parents-situaties!Je MOET updaten
![]()
Hier scoor je altijd punten mee weet ik uit eigen ervaringquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:27 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[...]
En als je weet hoe laat ze wakker is doordeweeks even een keer zorgen voor een lekker ontbijtje? (mits tijd en persoon dat leuk vinden, en de vrouwlief 's morgens eet)
Dit dus. Dit hoort niet in KLB, eerder in RLP ofzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef mafkees01 het volgende:
Tering, wat een stelletje wijfen hier
Allemaal grote praat, maar nu komt de ware aard van de KLB users naar boven
Allemaal tof lullen dat iedereen haar direct zou palen, maar nu gaan ze allemaal als wijfen in een hoekje zitten giechelen![]()
-Het begon als klacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit dus. Dit hoort niet in KLB, eerder in RLP ofzo.
OKquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
-Het begon als klacht.
-Ik ben een notoire KLB'er
-Ook jullie gun ik wat zonneschijn in het leven
Ergo, dit topic blijft hier
OK wat......quote:
Nee, ik heb een minuut of 10 gefietst om in een nabijgelegen natuurplas te zwemmen.quote:
Of hij blijft ons elke ochtend om 5 a 6 uur updaten over de voorgaande nacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef Alices het volgende:
Jeeej rozengeur en maneschijn!!
Leuk dat het allemaal zo goed gaat. Maar inderdaad, de meet-the-parents update moet wel komen hoorHelemaal als er gekke dingen gebeuren. Als alles perfect gaat, dan denk ik dat deze reeks afgelopen is
![]()
Jaaaaa! Of, of, of gothics! Of hippies!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
strax zijn die ouders dikke huurmoordenaars, of gigantische tokkies met een dikke bierpens
HOI!, dit is trouwens zulks een lief topicquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:14 schreef Alices het volgende:
[..]
Jaaaaa! Of, of, of gothics! Of hippies!
Haaiquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
HOI!, dit is trouwens zulks een lief topic
OK meneer zeg je dan...quote:
En hoe is het vrijdag gegaan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef Trannellius het volgende:
Vooruit, zal vrijdagavond nog wel even vermelden hoe het is gegaan
Wat overigens al wel een kleine bron van irritatie is, is slapen. Zij slaapt doordeweeks van half elf tot zeven, anders is zij de volgende dag moe en redelijk chagrijnig. Ik slaap echter van 1 tot 5 meestal. Normaal gesproken ben ik die overige tijd op mijn kamer dingen aan het doen, want als ik dat beneden doe worden er mensen in huis wakker. Maar als ik dat nu op mijn kamer doe, wordt zij telkens wakker. Dus ik lig nu van 5 tot 7 een beetje voor mij uit te staren in bed
Vorige week donderdag ben ik om 6 uur opgestaan om maar te gaan zwemmen. Ik moest simpelweg iets doen
Whehe ik dacht altijd dat jij zo'n taaie G was.. maar je bent heul verlegen..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Integendeelquote:Op maandag 7 september 2009 20:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Whehe ik dacht altijd dat jij zo'n taaie G was.. maar je bent heul verlegen..
HAUW KJOET!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:07 schreef Trannellius het volgende:
Oh, helemaal vergeten te updaten
Vrijdagavond dus bij haar thuis afgesproken om te komen eten. Bosje bloemen voor haar moeder gekocht, even wat nettere kleding aan gedaan en op de fiets gesprongen richting haar huis.
Daar werd open gedaan door haar moeder. Het bosje bloemen werd met een glimlach aangenomen () en ik werd binnen gelaten, alwaar ik werd voorgesteld aan de vader (een idioot brede en grote man
) . Mijn vriendin stond nog onder de douche (ik was blijkbaar wat te vroeg) dus dat was wel even kut, zo alleen met die ouders. Na wat te drinken te hebben gekregen moest er toch een gesprek op gang komen
Gelukkig had ze me daar van tevoren al op voorbereid, en hadden we dus een lijstje gespreksonderwerpen bedacht. Zo moet je dus niet tegen de vader over files beginnen (hij staat er dagelijks 2 uur in, en raakt er nogal opvliegend door), kun je de moeder van alles vragen over haar tuin en vind de vader het geweldig om verhalen uit de studententijd op te rakelen. Dus na een tijdje gekeuveld te hebben, en de standaard-kruisverhoor-vragen te hebben beantwoord ("Watvoor school doe je?", "Watvoor werk doe je?", "Waar kennen jullie elkaar van?") kwam m'n vriendin beneden en gingen we eten.
Lasagna![]()
Aardig zitten bunkeren, wat door de ouders met grote voldoening werd gezien (ze houden wel van flinke eters). Daarna geholpen met de afwas, waarna ik even emt de vader in gesprek raakte. Blijkbaar is sport erg belangrijk voor hem, en hij begon over zijn studententijd en dat hij toendertijd veel op de rugbyvelden te vinden was. Wat ik ook anderhalf jaar heb gespeeld. Bingo![]()
Al met al een leuke avond gehad. Even een benauwd begin gehad, maar verder een heerlijk ongedwongen tijd. En naar mijn weten ben ik geheel goed gekeurd
Wie?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:11 schreef De_Vink het volgende:
ik krijg bij die vader een beetje het "Ted van der Parre" gevoel...
TRAN!!!! MY GOD MAN!!!! KNOW YOUR CLASSICS!!!!quote:
Ik kan dat eigenlijk best waarderen, met z'n 2-en afwassen is imo niet zo heel erg. Het is nou ook niet zo dat je erg snel klaar moet zijn om niet alle kwaliteitsprogramma's op tv te missen enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 11:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS zijn vriendin heeft geen afwasmachine.
Ah, nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 9 september 2009 11:19 schreef De_Vink het volgende:
[..]
TRAN!!!! MY GOD MAN!!!! KNOW YOUR CLASSICS!!!!
Ted van der Parre (Amsterdam, 21 september 1955) is een voormalig Nederlands Sterkste Man. Met een lichaamslengte van 2.13 meter en een gewicht van 159 kilo was Van der Parre de langste deelnemer ooit aan de Sterkste Man van de Wereld-wedstrijd en met een waarde van 35 bezit hij tevens het WSM BMI laagterecord.
Hij was drievoudig Sterkste Man van Nederland (1991, 1992, 1994). Bovendien won Van der Parre in 1992 tot nu toe als enige Nederlander in IJsland de Sterkste Man van de Wereld-titel. De laatste officiële wedstrijd van hem was in 1996 in Sneek. Voor deze afscheidswedstrijd werd hij getroffen door een blessure, welke opspeelde tijdens zijn afscheidswedstrijd. Hij moest de strijd halverwege staken.
Momenteel is hij actief in deze sector als trainer/coach.
Sterkste Man van de Wereld resultaten:
1991 - 4e
1992 - 1e
1994 - 8e
[ afbeelding ]
Wat een jeugdheld
Oh, en zelfs al heb je een vaatwasser, dan ben je nog bezig met alles schoon schrapen en passen en meten in zo'n ding. Was dan gewoon afquote:Op woensdag 9 september 2009 11:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kan dat eigenlijk best waarderen, met z'n 2-en afwassen is imo niet zo heel erg. Het is nou ook niet zo dat je erg snel klaar moet zijn om niet alle kwaliteitsprogramma's op tv te missen enzo
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh, en zelfs al heb je een vaatwasser, dan ben je nog bezig met alles schoon schrapen en passen en meten in zo'n ding. Was dan gewoon af
[..]
Oh, en zelfs al heb je een vaatwasser, dan ben je nog bezig met alles schoon schrapen en passen en meten in zo'n ding. Was dan gewoon af
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar ging je status...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
iddquote:
Je loopt met het bord naar de prullenbak, veegt daar vervolgens de grote en losse etensresten met een vork/mes af. Vervolgens stop je het bord in de vaatwasser en zal hij perfect schoon worden gewassen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Trannellius het volgende:
Ik zie niet echt in wat er zo raar is aan mijn vaatwasser statement. Als je de etensresten niet van tevoren verwijdert, dan raakt de afvoer toch verstopt? Toch?
Tuurlijk heb je gelijk, maar goed, dat weet de meerderheid hier niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Trannellius het volgende:
Ik zie niet echt in wat er zo raar is aan mijn vaatwasser statement. Als je de etensresten niet van tevoren verwijdert, dan raakt de afvoer toch verstopt? Toch?
10 dingen? Jij bent ook geen keukenheldquote:Op woensdag 9 september 2009 17:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je gelijk, maar goed, dat weet de meerderheid hier niet.
En idd, een vaatwasser laten draaien als je met z'n tweeën bentOk, na een feestje heel handig maar hallo, dat ding draait een uur voor 10 dingen, een afwasje duurt hooguit 5 minuten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |