abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72071810
HELDDDDD
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_72071866
Stiekum willen we allemaal een fotootje zien
pi_72071877
Weten je vrienden al hoe het zit met jou en het meisje?
En is die bemoeial nog irritant bezig geweest gister?
pi_72072027
Ik denk dat ze erg zal afknappen als ze erachter komt dat er 3 topics geopend zijn over haar.
effe normaal he
pi_72072029
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:02 schreef Dimimash het volgende:
Weten je vrienden al hoe het zit met jou en het meisje?
En is die bemoeial nog irritant bezig geweest gister?
Mjah, aan het eind van gisteravond deden we niet bepaald meer ons best om het geheim te houden Ik neem aan dat degene die erbij waren het inmiddels wel door hebben. En de rest komt het dit weekend vermoedelijk wel te weten (morgenavond naar een verjaardag waar we beiden voor zijn uitgenodigd).

En nee, die andere meid heeft zich er niet mee bemoeid nadat we het hadden gevraagd. Ze vond het zelf eigenlijk ook wel beter als we het zelf even zouden uitzoeken
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72072365
Beatles . Revolver .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72072548
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef shayolo het volgende:
Ik denk dat ze erg zal afknappen als ze erachter komt dat er 3 topics geopend zijn over haar.
Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:28:20 #108
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_72072557
Als het eenmaal dikke mik is moet haar dit laten lezen vanaf post 1, dan kan je er samen smakelijk om lachen denk ik
pi_72072573
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezen
Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.

Iets met een grote duim.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72072622
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:29 schreef Schokbreker het volgende:

[..]

Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
pi_72072678
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72072736
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:33 schreef Schokbreker het volgende:

[..]

Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.

Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt )
pi_72072795
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.

Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt )
En uiteraard in het begin als ze bij je langskomt zal het nog niet zo zijn dat je 100% je eigen ding doet.
Dan ga je nog lekker samen filmpje kijken, CD'tje luisteren, lekker koken en eten etc etc.
Oplosing is simpel.
pi_72072814
Goed topic.
celebrate your money
pi_72072849
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Als jij de plek van BoWa inneemt als KLB-mod, vind ik wel dat je een soortgelijke UI moet hebben als hij, maar dan met jouw verovering er op

Keep up the good work (bagger, hoezo )
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
pi_72073897
Ha Trannellius. Tof dat afgelopen avond een geslaagde avond was . Neem aan dat deze topicreeks nog wel even blijft bestaan aangezien zoveel users je privé leven nu volgen .

Het lijkt hier godverdomme wel Daten in het Donker
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72075977
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Is er niet een van die vriendinnen de wel tijd besteeds aan achter de pc zitten, dan zou die dit wel is kunnen lezen
pi_72076279
* Black_Rainbow wenst een abrupte plotwending
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_72079440
Eerst las ik nog wel alle reacties, maar een samenvatting is wel handig van laatste 2 dagen.
pi_72079851
W000t Tranny W000t
Beneath the gold, bitter steel
pi_72080058
Gefeliciteerd!
pi_72088938
Leuk leesvoer.

Veel plezier vanavond.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72089833
Is de date nog wat geworden gisteren of heb je hem naar vanavond verplaatst?
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:50:21 #124
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_72089915
Lees net even alles

Doe je goed
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_72098853
Dit is makkelijker te volgen met een tvp'tje

Goed bezig Tran
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')