Mjah, aan het eind van gisteravond deden we niet bepaald meer ons best om het geheim te houdenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:02 schreef Dimimash het volgende:
Weten je vrienden al hoe het zit met jou en het meisje?
En is die bemoeial nog irritant bezig geweest gister?
Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef shayolo het volgende:
Ik denk dat ze erg zal afknappen als ze erachter komt dat er 3 topics geopend zijn over haar.
Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze eheft een gigantische hekel aan tijdsbesteding op internet (dus geen fora, contactensites e.d. voor haar) dus ik betwijfel dat ze dit ooit zal lezen
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:29 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast vaarwel. Mocht het serieus wat worden tussen jullie mag jij dat dan natuurlijk ook niet meer.
Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:33 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar. Maar er zijn ook van die types die het niet op prijs stellen als je dan wel even achter de computer kruipt voor wat ontspanning als zij bij je is.
En uiteraard in het begin als ze bij je langskomt zal het nog niet zo zijn dat je 100% je eigen ding doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.
Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt)
Als jij de plek van BoWa inneemt als KLB-mod, vind ik wel dat je een soortgelijke UI moet hebben als hij, maar dan met jouw verovering er opquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:35 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre zij daar een probleem mee zou hebben. En al zou ze dat wel hebben, het is niet alsof ik elke keer dat ik in Hoofddorp ben in haar directe omgeving zit.
Maar het is iets om wel te onthouden. Wanneer ik mod ben op KLB moet ik daar natuurlijk tijd in blijven steken.
(hoewel ik het idee heb dat wanneer ik mod word, de hoeveelheid bagger sowieso al afneemt)
Is er niet een van die vriendinnen de wel tijd besteeds aan achter de pc zitten, dan zou die dit wel is kunnen lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zij besteed haar tijd liever aan sport/lezen/muziek/contacten onderhouden/whatever. Zij zit gewoonweg niet voor haar lol achter een pc. Ieder z'n ding toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |