Door haxx de afgelopen dagen geen updates kunnen geven, dus bij deze

:
Op vrijdagavond kon zij in eerste instantie niet door haar werk. Ik besloot dus om met een groepje naar meerlive te gaan, om zo toch wat van mijn avond te maken. Biertjer erbij, ouwehoeren met vele bekenden, mijn avond was goed

Zo rond half 12 sta ik al een tijdje bij familie (o.a. mijn moeder, zus, een paar ooms, tantes, neven en nichten) waarna ik wederom begroet word door een bos wapperend blond haar, ze kon alsnog langs komen

. Subtiel probeerde ik haar direct een meter of 5 van de groep af te dirigeren, waarop ik door een oom bestraffend word toegesproken waarom ik haar niet voorstel

Aldus was dit haar vuurdoop voor een groot deel van mijn familie, die inmiddels ook wel allemaal een paar biertjes op hadden

Toen ik haar even kon vragen of ze het wel leuk vond, kreeg ik met een glimlach te horen dat ze het best grappig vond. Het was, zoals zij zei, weer eens een andere manier van kennis maken met de familie

Aldus hebben we daar een tijd bij gestaan, zij heeft geduldig geluisterd naar vele verhalen die haar kant op werden geslingerd, en doorstond de keuring van 3 van mijn tantes. Ik heb geen serieus commentaar gehoord, dus blijkbaar is zij goed gekeurd

Naderhand haar even thuis gebracht, maar omdat ik zaterdag vroeg op moest ging ik er al vrij snel vandoor.
Zaterdagavond bij haar gegeten, filmpje gekeken, en blijven slapen.
Klacht: wat een meid