Same herequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:10 schreef Schokbreker het volgende:
Echt serieus. Ik kom aan op m'n werk, pak een bak koffie en open dit topic
Niet alleen gezeten hoop ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Gisteravond dus naar meerlive gegaan. Omdat het zou gaan regenen was het merendeel van de groep afgehaakt, dus uiteindelijk stonden we er maar met z'n 6-en. Zij, ik, 1 vriend van mij en 3 vriendinnen van haar.
Al snel werd het gezellig; een toevallige aanraking en stiekem oogcontact met haar, afgewisseld met wat keuvelen en ouwehoeren met de rest vulde het eerste deel van de avond. Ook had ik voorgesteld de bierpot bij mij te houden, en zij ging opvallend vaak even mee om te helpen dragen.
Maar rond een uurtje of 12 hadden we het beiden wel redelijk gezien dus besloot ik haar even thuis te brengen. Voor haar huis nog een tijdje gezeten en voor vanavond weer met z'n 2-en afgesproken.
Als ik dit nog verknal ben ik echt een idioot
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Gisteravond dus naar meerlive gegaan. Omdat het zou gaan regenen was het merendeel van de groep afgehaakt, dus uiteindelijk stonden we er maar met z'n 6-en. Zij, ik, 1 vriend van mij en 3 vriendinnen van haar.
Al snel werd het gezellig; een toevallige aanraking en stiekem oogcontact met haar, afgewisseld met wat keuvelen en ouwehoeren met de rest vulde het eerste deel van de avond. Ook had ik voorgesteld de bierpot bij mij te houden, en zij ging opvallend vaak even mee om te helpen dragen.
Maar rond een uurtje of 12 hadden we het beiden wel redelijk gezien dus besloot ik haar even thuis te brengen. Voor haar huis nog een tijdje gezeten en voor vanavond weer met z'n 2-en afgesproken.
Ahhhhquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Samenvatting:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven en uitleggen waarom het nodig is dat er nu een #3 topic is geopend?
Geweldig man!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Adelante is jaloers denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Samenvatting:
ik vroeg een meid mee uit, zij begreep het verkeerd, maar nu zijn wij wel aan het daten.
Reden van #3:
-Het is zeldzaam dat iemand zich kwetsbaar opstelt in KLB.
-Het is zeldzamer dat er niet wordt gescholden danwel opgenaaid hier.
-Ik heb daadwerkelijk wat aan sommige tips hier.
-Het verhaal gaat verder (er zit daadwerkelijk schot in de zaak).
-Mensen vinden het blijkbaar leuk voor mij, en ook leuk om erover te lezen.
Het handje schudden stadium zijn we inmiddels voorbijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:25 schreef MobileSuit het volgende:
Heb je nog wel gezoend? Of een vriendelijke handdruk gegeven bij het afscheid?
Kan niet wachten om morgen weer een update te lezen!!
als we een medefokker aan een goeie beurt kunnen helpen zijn we de slechtste nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweldig man!![]()
Wat prachtig ook dat iedereen hier zo leuk gereageerd, echt ongekend voor klaagbaak.
Ja, geef jij maar een handdruk bij afscheid van je datequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:25 schreef MobileSuit het volgende:
Heb je nog wel gezoend? Of een vriendelijke handdruk gegeven bij het afscheid?
Kan niet wachten om morgen weer een update te lezen!!
Dus nu kussen jullie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het handje schudden stadium zijn we inmiddels voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:41 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Dus nu kussen jullie?
Ah, ik gebruik die terminologie doorgaans door elkaar. In dat geval zijn we nu in het stadium van zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
Ik denk zelf dat eigenlijk best veel mensen hier zich kunnen herkennen in mijn verlegenheid (danwel stunteligheid). En dan is het best leuk om mee te lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:50 schreef wise het volgende:
echt dat zo'n topic het goed doet in KLB.
Even tvp.
Good game Tran
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |