abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72060800
tvp, en geven die hap
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72062154
gast reageer eensch
Don't trust anyone else!
Trust me!
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:41:15 #53
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72063062
Echt serieus. Ik kom aan op m'n werk, pak een bak koffie en open dit topic

Ik gok, aangezien Trannellius nog niet gereageerd heeft, ze misschien bij elkaar zijn blijven slapen.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72063354
Trannelius Voor Baas
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
pi_72063803
Gisteravond dus naar meerlive gegaan. Omdat het zou gaan regenen was het merendeel van de groep afgehaakt, dus uiteindelijk stonden we er maar met z'n 6-en. Zij, ik, 1 vriend van mij en 3 vriendinnen van haar.
Al snel werd het gezellig; een toevallige aanraking en stiekem oogcontact met haar, afgewisseld met wat keuvelen en ouwehoeren met de rest vulde het eerste deel van de avond. Ook had ik voorgesteld de bierpot bij mij te houden, en zij ging opvallend vaak even mee om te helpen dragen .
Maar rond een uurtje of 12 hadden we het beiden wel redelijk gezien dus besloot ik haar even thuis te brengen. Voor haar huis nog een tijdje gezeten en voor vanavond weer met z'n 2-en afgesproken.

Als ik dit nog verknal ben ik echt een idioot

Hoera! Weer een kuttopic!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:19:52 #57
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_72063808
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 08:10 schreef Schokbreker het volgende:
Echt serieus. Ik kom aan op m'n werk, pak een bak koffie en open dit topic
Same here
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Trannellius het volgende:
Gisteravond dus naar meerlive gegaan. Omdat het zou gaan regenen was het merendeel van de groep afgehaakt, dus uiteindelijk stonden we er maar met z'n 6-en. Zij, ik, 1 vriend van mij en 3 vriendinnen van haar.
Al snel werd het gezellig; een toevallige aanraking en stiekem oogcontact met haar, afgewisseld met wat keuvelen en ouwehoeren met de rest vulde het eerste deel van de avond. Ook had ik voorgesteld de bierpot bij mij te houden, en zij ging opvallend vaak even mee om te helpen dragen .
Maar rond een uurtje of 12 hadden we het beiden wel redelijk gezien dus besloot ik haar even thuis te brengen. Voor haar huis nog een tijdje gezeten en voor vanavond weer met z'n 2-en afgesproken.

Niet alleen gezeten hoop ik
pi_72063822
quote:

"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72063824
quote:

Ahhhh

Dit gaat helemaal goedkomen Trannellius!
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:21:52 #60
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72063831
quote:

vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:23:35 #61
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72063857
TS gaat vanavond batsen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72063863
Echt serieus. Ik kom net thuis van mn krantenwijk, pak een fles cola zonder prik en open dit topic
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_72063864
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven en uitleggen waarom het nodig is dat er nu een #3 topic is geopend?
Samenvatting:
ik vroeg een meid mee uit, zij begreep het verkeerd, maar nu zijn wij wel aan het daten.

Reden van #3:
-Het is zeldzaam dat iemand zich kwetsbaar opstelt in KLB.
-Het is zeldzamer dat er niet wordt gescholden danwel opgenaaid hier.
-Ik heb daadwerkelijk wat aan sommige tips hier.
-Het verhaal gaat verder (er zit daadwerkelijk schot in de zaak).
-Mensen vinden het blijkbaar leuk voor mij, en ook leuk om erover te lezen.
pi_72063869
quote:

Geweldig man!

Wat prachtig ook dat iedereen hier zo leuk gereageerd, echt ongekend voor klaagbaak.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_72063873
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Timmor het volgende:

Niet alleen gezeten hoop ik
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:24:51 #66
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72063874
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Samenvatting:
ik vroeg een meid mee uit, zij begreep het verkeerd, maar nu zijn wij wel aan het daten.

Reden van #3:
-Het is zeldzaam dat iemand zich kwetsbaar opstelt in KLB.
-Het is zeldzamer dat er niet wordt gescholden danwel opgenaaid hier.
-Ik heb daadwerkelijk wat aan sommige tips hier.
-Het verhaal gaat verder (er zit daadwerkelijk schot in de zaak).
-Mensen vinden het blijkbaar leuk voor mij, en ook leuk om erover te lezen.
Adelante is jaloers denk ik
pi_72063883
Heb je nog wel gezoend? Of een vriendelijke handdruk gegeven bij het afscheid?

Kan niet wachten om morgen weer een update te lezen!!
pi_72063917
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:25 schreef MobileSuit het volgende:

Het handje schudden stadium zijn we inmiddels voorbij
pi_72063929
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:24 schreef Fascination het volgende:

[..]

Geweldig man!

Wat prachtig ook dat iedereen hier zo leuk gereageerd, echt ongekend voor klaagbaak.
als we een medefokker aan een goeie beurt kunnen helpen zijn we de slechtste niet
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_72063943
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:25 schreef MobileSuit het volgende:

Ja, geef jij maar een handdruk bij afscheid van je date _! Zie et helemaal voor me..
[/quote]
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:41:11 #71
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_72064186
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:27 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Het handje schudden stadium zijn we inmiddels voorbij
Dus nu kussen jullie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72064307
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:41 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Dus nu kussen jullie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik gebruik die terminologie doorgaans door elkaar. In dat geval zijn we nu in het stadium van zoenen.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:50:06 #73
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72064345
echt dat zo'n topic het goed doet in KLB.
Even tvp.

Good game Tran
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72064349
1th of 2nd base?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72064418
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:50 schreef wise het volgende:
echt dat zo'n topic het goed doet in KLB.
Even tvp.

Good game Tran
Ik denk zelf dat eigenlijk best veel mensen hier zich kunnen herkennen in mijn verlegenheid (danwel stunteligheid). En dan is het best leuk om mee te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')