als de bliksem maar niet inslaat... en de stroom uitvaltquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
Met noodweer, atletiek en veel voetjebal
Ah je hebt je scharrel op bezoekquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah je hebt je scharrel op bezoek
Ja maar ligt aan mij hoor.quote:
quote:
Afgelopen inmiddels 0-1 gewonnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt ze nu mee. Een paar tellen voor het eind
Vond je PSV goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afgelopen inmiddels 0-1 gewonnen.
Goed dus
Goed reultaat heb alleen de eerste helft gezien dat was niet om aan te zien. Ben naar het WK atletiek gegaan.quote:
En nog een mooie ookquote:
Dag afgestudeerde.quote:
Msc. volgens mij. Master of science.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dag afgestudeerde.
Hoe moeten we je nou noemen? Drs. Mr. of Ir. ?
Ik loop dus weer achter.quote:
Had je jouw blauwe jurk aan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik postte in de rust dat het nog 5-0 wordt
IKk ook sientje. Nooit zoveel potentieel voor knallend onweer gezien, en dan krijg je dit, lijkt wel een Nederlands voetbalteamquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Jemig was dit alles ? ik had veel meer storm verwacht..
Echt niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Ole het volgende:
drs bestaat niet meer golfer!
Idem.quote:
Ja ik had de camera en alles klaar staan..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
IKk ook sientje. Nooit zoveel potentieel voor knallend onweer gezien, en dan krijg je dit, lijkt wel een Nederlands voetbalteam
Ik ben van de laatste lichting. Ik mag drs. en MSc dragen.quote:
Zet ze maar meteen bij het grof vuil dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben van de laatste lichting. Ik mag drs. en MSc dragen.
Ja, heb er ook nog niet heel veel aan gehad tot nu toe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Zet ze maar meteen bij het grof vuil dan.
Streefgewicht bereikt ? Feliquote:
Nu wel ff meldenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 03:09 schreef Bos81 het volgende:
Was iemand al de spelfout in de TT opgevallen
waar blijven die blauwen als je ze nodig hebtquote:
jij ?????quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Ole het volgende:
gefixt!
Neuh...quote:
hahahaquote:
quote:
geneukt ?quote:
quote:
Waar hoor je dat ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:55 schreef borisz het volgende:
Roosbeef op Lowlands
Wat een ellende komt uit die strot van haar.
Dank je wel hij hapert welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestream
Baggermuziek nu. Nog ergere teksten dan Blof.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:59 schreef borisz het volgende:
http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestream
Doet ie het bij jou wel goed ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Baggermuziek nu. Nog ergere teksten dan Blof.
ja hoor, hij deed het prima, maar ik heb die meuk nu alweer uitgezet. Kan niet tegen dat meisje met die verschrikkelijke teksten.quote:
Nou zeg, je bent toch niet anders gewendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef golfer het volgende:
Kan niet tegen dat meisje met die verschrikkelijke teksten.
hebben jullie ook zo'n schreeuwende buurvrouw ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou zeg, je bent toch niet anders gewend
De laatste keer dat onze buurvrouw schreeuwend klaarkwam is waarschijnlijk 25 jaar geleden. Ze is een weduwe van een jaar of 70.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef Bjoro het volgende:
hebben jullie ook zo'n schreeuwende buurvrouw ?
wie heeft het hier over klaarkomen ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
De laatste keer dat onze buurvrouw schreeuwend klaarkwam is waarschijnlijk 25 jaar geleden. Ze is een weduwe van een jaar of 70.
Ik dacht: ik kop die voorzet wel even in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:39 schreef Bjoro het volgende:
wie heeft het hier over klaarkomen ?![]()
you dirty mind
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht: ik kop die voorzet wel even in.
Jaloerse softballerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef Bjoro het volgende:
doet pijn hoor....koppen met golfballen !
Moet je maar op pingpong gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet pijn hoor....koppen met golfballen !
Knap hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Matig groel
Maarruh goed cijfer had je
Ik wil naar huiuiuiuiuiuiuiuis
Welke studie deed je ook alweer ?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:29 schreef SCH het volgende:
Ik volg lowlands aardig op die manier, is dat moke die nu staat te spelen?
Echt schema weet ik niet, alleen in beeld komt zo af en toe wat er gaat komen eneen balk bovenin via http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestreamquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:31 schreef SCH het volgende:
waar staat het schema van wat er op internet live te zien is dan?
Je bent een heldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:27 schreef borisz het volgende:
Tong probeer mms://tempo09.omroep.nl/vpro_lowlands eens voor de lowlands stream
Nope ik heb niet een direct programma van wat ze uitzenden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:55 schreef tong80 het volgende:
Borisz heb je het programma van wat ze uitzenden ?
Jawel.quote:
Net nog gevraagd welke studie je deed in één regel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan gaan mensen het ook daadwerkelijk lezen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:24 schreef Bjoro het volgende:
ff een nieuw visje gekocht voor Maudje....oma had de andere 2 even gevoerd, maar een rantsoen van een maand konden ze niet echt goed plannen
Geen enkel, hoezoquote:
OKeequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke studie deed je ook alweer ?
Mijn schoonzusje is trouwens Dra
Nee. het wordt hier ook een avondje bankhangen voor gevorderden.quote:
En om half 8, dus zometeen, de 4x 100m. met Nederland.quote:
Ik wel, maar weet nog niet hoe laat en waar.quote:
Geen probleem!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
Ik ga gewoon op de bank zitten, mag dat oko?
Ik ga helaas niet, anders had ik je nog wel tips kunnen gevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wel, maar weet nog niet hoe laat en waar.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:43 schreef appelsientje het volgende:
SCH
Misschien voor je verjaardag
Koken met sperma in Rotterdam
Dit jaar even niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geen probleem!
Wanneer is je verjaardagsfeestje?
Je ging op de bank zittenquote:
ik las eerst Obuma en toen Obamaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Zit ik. Met mijn vriendin. Ze heet Toos Oshiba.
Heeft ze veel ingangen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
Zit ik. Met mijn vriendin. Ze heet Toos Oshiba.
Haakte hij die voorste nu?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:21 schreef Bjoro het volgende:
sneu zeg, voor Bram !
er zullen wel wijze heren zijn ter plaatse die de regels een stuk beter weten dan wijquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:36 schreef maril het volgende:
Dan had Som moeten finishen , nu heeft hij volgens mij die rechten niet meer, of denk ik nu teveel aan de het schaatsen.
Zet net de computer aan< dacht even dat het aan mij lagquote:
helaas gunde de duitsers ons het niet !quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:15 schreef tong80 het volgende:
Kijken we wel naar het hoogspringen Bjoro
Som is door naar de finalequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:36 schreef maril het volgende:
Dan had Som moeten finishen , nu heeft hij volgens mij die rechten niet meer, of denk ik nu teveel aan de het schaatsen.
zeer terecht natuurlijkquote:
Blijkbaar.quote:
En met flinke vertraging:quote:
En waarom voeg je mij niet toequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
In de tussentijd MSN geïnstalleerd.
En hij doet het nog ook die nieuwe versie
Ik sprak je net tochquote:
Dankjequote:
Ik wou dat ik er achteraan mochtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:53 schreef Ole het volgende:
SCH gefeli![]()
* Ole duikt er nog heel ff in zo
w'rom zo laat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er achteraan mocht![]()
Ik viel pas tegen 5-en in slaap en Maudje kwam om half 7 vertellen dat ze een bloedneus had......![]()
![]()
als ik dat eens wistquote:
een Kat van 15 is een stuk minder veeleisend dan een koterquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er achteraan mocht![]()
Ik viel pas tegen 5-en in slaap en Maudje kwam om half 7 vertellen dat ze een bloedneus had......![]()
![]()
ff een uurtje zwaar hebben en dan zit je weer in het ritmequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:15 schreef Ole het volgende:
een Kat van 15 is een stuk minder veeleisend dan een kotereven etensbakje vullen en meneer is tevreden
Zijn er al witte zakdoeken gesignaleerd?quote:
Gefeliciteerd SCHquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:04 schreef SCH het volgende:
Mensen die op zaterdag om 8 uur al gaan bellen
Iedereen taart? In het verjaardagstopic staat een hele mooie
Ik was het eerst om 2 over 12quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:04 schreef SCH het volgende:
Mensen die op zaterdag om 8 uur al gaan bellen
Iedereen taart? In het verjaardagstopic staat een hele mooie
Nog nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn er al witte zakdoeken gesignaleerd?
Wat is er aan de hand ?quote:
En nog steeds 2-1quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:43 schreef borisz het volgende:
[..]
2-1 Achter tegen Mainz is natuurlijk dramatisch.
Op kosten van SCHquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie middag! Terug van vakantie, dus doe nog maar een biertje nu het nog kan...
Hier heb ik altijd voor gewaarschuwdquote:Middels een website die MD5 hashes berekent via een combinatie van dictionary attacks, rainbow attacks en brute force attacks
Half ja.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:06 schreef maril het volgende:
hij doet het weer.
IK nu pas, ga trouwens naar bed toe. maar eerst mn wachtwoord veranderenquote:
Spannend he.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:34 schreef maril het volgende:
[..]
IK nu pas, ga trouwens naar bed toe. maar eerst mn wachtwoord veranderen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:41 schreef SCH het volgende:
Ik vond mijn feestje in hoek van holland wel gezellig zaterdag
Het lukte totaal niet, hij melde de hele tijd een fout,quote:
ouwe viezerik!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:56 schreef golfer het volgende:
Hoe oud is die schoonmaakster en zuigt ze ook onder het dekbed?
mwah, ze is jouw type niet denk ik. Hoewel dat natuurlijk weinig uitmaakt voor dit soort dienstenquote:
Gaat bij ons vrijwel zeker deze week gebeuren. De eerstejaars gaan paar dagen naar de Ardennen. Uitstekende manier om elkaar aan te stekenquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:24 schreef Suijk het volgende:
Je kunt ook een briefje op je werk ophangen, geheid dat je reacties krijgt. Overigens is bij ons de eerste collega met Mexicaanse griep thuisgebleven.
Hij is leuk.quote:
Ik vond hem vooral heel irritant en hij werd dan ook door de meeste atleten genegeerd.quote:
2-0 gewonnen he ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb gister gekeken naar het Nederlands team.
Jepquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
2-0 gewonnen he ?
En woensdag tegen Finland toch ?
Jij was ook in Hoek van Holland?quote:
Even serieus is een triest verhaal met een absurd scenario.quote:
Ik heb intussen een aantal Youtube-filmpjes over die gebeurtenis gezien en ik geef die agenten groot gelijk dat ze geschoten hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Even serieus is een triest verhaal met een absurd scenario.
Zag net dat een agent in elkaar werd geslagen en er schoten vallen.
Ben blij dat ik in zo'n situatie geen agent ben... brrrquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb intussen een aantal Youtube-filmpjes over die gebeurtenis gezien en ik geef die agenten groot gelijk dat ze geschoten hebben.
Wat een stel opgefokte mafketels, die Rotterdamse hooligans en de teksten die ze uitkraamden tijdens het collectief aanvallen van die agenten in burger. Stelletje randdebielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:16 schreef maril het volgende:
Wat een shitwedstrijd zeg Nederland- Spanje in het hockeyWas niet veel soeps iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Goed nieuws!quote:
En dan kom je niet eens even bij ons buurten?quote:Net terug uit Zandvoort, is njiet zo vaak dat we na mijn verjaardag nog aan het strand kunnen liggen.
Ik had zo de idee dat ik jou daar geen groot plezier mee zou doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:57 schreef golfer het volgende:
En dan kom je niet eens even bij ons buurten?
Nee natuurlijk niet, maar Xena wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:59 schreef SCH het volgende:
Ik had zo de idee dat ik jou daar geen groot plezier mee zou doen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar Xena wel.
Fijn SCH.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:52 schreef SCH het volgende:
Mijn broertje lijkt zo goed als genezen
Net terug uit Zandvoort, is njiet zo vaak dat we na mijn verjaardag nog aan het strand kunnen liggen.
Hebben we vanmiddag en vanavond net allemaal nieuwe passwords ingesteld moet het weer opnieuw?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:16 schreef maril het volgende:
Wat een shitwedstrijd zeg Nederland- Spanje in het hockey* Bjoro zat op de tribune.....was echt niet om aan te gluren, zeg maar !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Dat moest dus inderdaad. Via PM en mail met FA's uiteindelijk gelukt, want passmailer deed raar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef golfer het volgende:
Hebben we vanmiddag en vanavond net allemaal nieuwe passwords ingesteld moet het weer opnieuw?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moest dus inderdaad. Via PM en mail met FA's uiteindelijk gelukt, want passmailer deed raar.
Ben benieuwd of we tong80 ooit nog een keer terug zien als ie eenmaal heeft uitgelogd.
Ik denk het niet. Onkruid vergaat niet. Ook het nieuwe modem, de kapotte pc en de downtime konden hem niet weren.quote:
quote:
quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
De Mascotte wordt 3 vandaag! Taart voor allen!
Van harte!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
De Mascotte wordt 3 vandaag! Taart voor allen!
Zij gelooft in mij. Dat kon hij van z'n eigen vrouw niet zeggen.quote:
Je verward hazes met de buisonjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
Zij gelooft in mij. Dat kon hij van z'n eigen vrouw niet zeggen.
Hij was gisteren ook bij de hockeyHEREN !...niets voor hemquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij gelooft in mij. Dat kon hij van z'n eigen vrouw niet zeggen.
MET EEN D ??????????????????????????????????????????quote:
Ik weet niet of er een eend mee doetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:38 schreef Bjoro het volgende:
MET EEN D ??????????????????????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
ff kijken....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een eend mee doet
ben dol op boef jesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef SCH het volgende:
http://zijgelooftinmij.ncrv.nl - zit er geen leuk boefje voor Ole bij?
Dat je te veel gezopen hebt gisterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Grulez het volgende:
Als je een beetje koortsig bent, de hele dag moet kuchen enzo wat zegt dat dan?
Dat je te veel hebt gezopen de dag ervoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Grulez het volgende:
Als je een beetje koortsig bent, de hele dag moet kuchen enzo wat zegt dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |