Hier heb ik altijd voor gewaarschuwdquote:Middels een website die MD5 hashes berekent via een combinatie van dictionary attacks, rainbow attacks en brute force attacks
Half ja.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:06 schreef maril het volgende:
hij doet het weer.
IK nu pas, ga trouwens naar bed toe. maar eerst mn wachtwoord veranderenquote:
Spannend he.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:34 schreef maril het volgende:
[..]
IK nu pas, ga trouwens naar bed toe. maar eerst mn wachtwoord veranderen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:41 schreef SCH het volgende:
Ik vond mijn feestje in hoek van holland wel gezellig zaterdag
Het lukte totaal niet, hij melde de hele tijd een fout,quote:
ouwe viezerik!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:56 schreef golfer het volgende:
Hoe oud is die schoonmaakster en zuigt ze ook onder het dekbed?
mwah, ze is jouw type niet denk ik. Hoewel dat natuurlijk weinig uitmaakt voor dit soort dienstenquote:
Gaat bij ons vrijwel zeker deze week gebeuren. De eerstejaars gaan paar dagen naar de Ardennen. Uitstekende manier om elkaar aan te stekenquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:24 schreef Suijk het volgende:
Je kunt ook een briefje op je werk ophangen, geheid dat je reacties krijgt. Overigens is bij ons de eerste collega met Mexicaanse griep thuisgebleven.
Hij is leuk.quote:
Ik vond hem vooral heel irritant en hij werd dan ook door de meeste atleten genegeerd.quote:
2-0 gewonnen he ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:54 schreef borisz het volgende:
Ik heb gister gekeken naar het Nederlands team.
Jepquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
2-0 gewonnen he ?
En woensdag tegen Finland toch ?
Jij was ook in Hoek van Holland?quote:
Even serieus is een triest verhaal met een absurd scenario.quote:
Ik heb intussen een aantal Youtube-filmpjes over die gebeurtenis gezien en ik geef die agenten groot gelijk dat ze geschoten hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Even serieus is een triest verhaal met een absurd scenario.
Zag net dat een agent in elkaar werd geslagen en er schoten vallen.
Ben blij dat ik in zo'n situatie geen agent ben... brrrquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb intussen een aantal Youtube-filmpjes over die gebeurtenis gezien en ik geef die agenten groot gelijk dat ze geschoten hebben.
Wat een stel opgefokte mafketels, die Rotterdamse hooligans en de teksten die ze uitkraamden tijdens het collectief aanvallen van die agenten in burger. Stelletje randdebielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:16 schreef maril het volgende:
Wat een shitwedstrijd zeg Nederland- Spanje in het hockeyWas niet veel soeps iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Goed nieuws!quote:
En dan kom je niet eens even bij ons buurten?quote:Net terug uit Zandvoort, is njiet zo vaak dat we na mijn verjaardag nog aan het strand kunnen liggen.
Ik had zo de idee dat ik jou daar geen groot plezier mee zou doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:57 schreef golfer het volgende:
En dan kom je niet eens even bij ons buurten?
Nee natuurlijk niet, maar Xena wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:59 schreef SCH het volgende:
Ik had zo de idee dat ik jou daar geen groot plezier mee zou doen
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar Xena wel.
Fijn SCH.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:52 schreef SCH het volgende:
Mijn broertje lijkt zo goed als genezen
Net terug uit Zandvoort, is njiet zo vaak dat we na mijn verjaardag nog aan het strand kunnen liggen.
Hebben we vanmiddag en vanavond net allemaal nieuwe passwords ingesteld moet het weer opnieuw?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:16 schreef maril het volgende:
Wat een shitwedstrijd zeg Nederland- Spanje in het hockey* Bjoro zat op de tribune.....was echt niet om aan te gluren, zeg maar !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Dat moest dus inderdaad. Via PM en mail met FA's uiteindelijk gelukt, want passmailer deed raar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef golfer het volgende:
Hebben we vanmiddag en vanavond net allemaal nieuwe passwords ingesteld moet het weer opnieuw?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moest dus inderdaad. Via PM en mail met FA's uiteindelijk gelukt, want passmailer deed raar.
Ben benieuwd of we tong80 ooit nog een keer terug zien als ie eenmaal heeft uitgelogd.
Ik denk het niet. Onkruid vergaat niet. Ook het nieuwe modem, de kapotte pc en de downtime konden hem niet weren.quote:
quote:
quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
De Mascotte wordt 3 vandaag! Taart voor allen!
Van harte!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
De Mascotte wordt 3 vandaag! Taart voor allen!
Zij gelooft in mij. Dat kon hij van z'n eigen vrouw niet zeggen.quote:
Je verward hazes met de buisonjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
Zij gelooft in mij. Dat kon hij van z'n eigen vrouw niet zeggen.
Hij was gisteren ook bij de hockeyHEREN !...niets voor hemquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij gelooft in mij. Dat kon hij van z'n eigen vrouw niet zeggen.
MET EEN D ??????????????????????????????????????????quote:
Ik weet niet of er een eend mee doetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:38 schreef Bjoro het volgende:
MET EEN D ??????????????????????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
ff kijken....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een eend mee doet
ben dol op boef jesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef SCH het volgende:
http://zijgelooftinmij.ncrv.nl - zit er geen leuk boefje voor Ole bij?
Dat je te veel gezopen hebt gisterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Grulez het volgende:
Als je een beetje koortsig bent, de hele dag moet kuchen enzo wat zegt dat dan?
Dat je te veel hebt gezopen de dag ervoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Grulez het volgende:
Als je een beetje koortsig bent, de hele dag moet kuchen enzo wat zegt dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |