indeedquote:
Het is niet Slagmalsklubben. Dat zei ik ook niet. Maar je kan het er mee vergelijken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het Slagmalsklubben is?
Zo kwam het over.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is niet Slagmalsklubben. Dat zei ik ook niet. Maar je kan het er mee vergelijken.
Het is Rymdreglage
En ik kan hem nergens downloaden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar toch bedoelde ik het niet zo.
Hmm.. jammer. Dan ga ik de volgende keer maar naar Inglorious Basterds oid, ipv Public Enemies.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik naar Public Enemies, viel tegen.
Personages niet echt uitgewerkt, goedkoop einde. Verder ging het wel maar ik heb niet echt iets van 'wowquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:42 schreef toma het volgende:
[..]
Hmm.. jammer. Dan ga ik de volgende keer maar naar Inglorious Basterds oid, ipv Public Enemies.
Die wil ik ook nog zien. Ik vond Death Proof tegenvallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:42 schreef toma het volgende:
[..]
Hmm.. jammer. Dan ga ik de volgende keer maar naar Inglorious Basterds oid, ipv Public Enemies.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tering, wat voel ik me verneukt.
Je voelt je slecht? of je bent om 8:35 gebeld dat de koelkast rond 14:00 te verwachten valt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tering, wat voel ik me verneukt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:20 schreef sjimz1 het volgende:
Ik weet mijn registratiemail niet meer
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:20 schreef sjimz1 het volgende:
hihihi!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:20 schreef sjimz1 het volgende:
Ik denk dat ik ook een account ga kwijt rakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik dus ook met een account, die is ooit geregistreerd op de mail van mijn HBO opleiding.
Breach en tong natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:55 schreef Prosac het volgende:
Welke digibeten zijn er momenteel vermist door de reset?
Je vergeet jequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:24 schreef Breach het volgende:
Er wordt weer lekker op de man gespeeld zie ik? Ik heb overigens niks hoeven resetten
quote:
Ik ging zoeken waar er in de zin 'je' moest staanquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ging zoeken waar er in de zin 'je' moest staan
Ik heb het even gemist, maar waar heb je je voor ingeschreven?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:29 schreef toma het volgende:
Net bij het gemeentehuis geweest om gewaarmerkte kopies te laten maken van m'n diploma en cijferlijst. Gelukkig werd ik geholpen door een meisje van mijn leeftijd die mij matste door maar één kopie aan te slaan op de rekening ipv vijf.Scheelt toch weer zo'n 30 euro.
Maar waarom zou ik uitloggen, alsof die ene figuur dan ineens op mijn account gaat posten? Geen zin in nu. Komt wel een keer op een moment dat het me niet uitkomtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:30 schreef Prosac het volgende:
Omdat je niet uitgelogd bent? Of omdat jouw account getagt is met "D" van Digibeet, don't reset?
Systems and Control in Eindhoven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:32 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, maar waar heb je je voor ingeschreven?
Klinkt euh.. ingewikkeld. Maar best interessant.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:33 schreef toma het volgende:
[..]
Systems and Control in Eindhoven.
http://w3.tue.nl/nl/diens(...)rol/masteropleiding/
Inderdaad. In al die grafwijken in Rotterdam worden wekelijks mensen omgelegd. Maar er gebeurt één keer iets op een gratis event en meteen mogen er geen gratis events meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:03 schreef Kopbal het volgende:
En volgend jaar geen danceparade meer, Aboutaleb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |