Dat moest dus inderdaad. Via PM en mail met FA's uiteindelijk gelukt, want passmailer deed raar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef golfer het volgende:
Hebben we vanmiddag en vanavond net allemaal nieuwe passwords ingesteld moet het weer opnieuw?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moest dus inderdaad. Via PM en mail met FA's uiteindelijk gelukt, want passmailer deed raar.
Ben benieuwd of we tong80 ooit nog een keer terug zien als ie eenmaal heeft uitgelogd.
Ik denk het niet. Onkruid vergaat niet. Ook het nieuwe modem, de kapotte pc en de downtime konden hem niet weren.quote:
quote:
quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
De Mascotte wordt 3 vandaag! Taart voor allen!
Van harte!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[ afbeelding ]
De Mascotte wordt 3 vandaag! Taart voor allen!
Zij gelooft in mij. Dat kon hij van z'n eigen vrouw niet zeggen.quote:
Je verward hazes met de buisonjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
Zij gelooft in mij. Dat kon hij van z'n eigen vrouw niet zeggen.
Hij was gisteren ook bij de hockeyHEREN !...niets voor hemquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij gelooft in mij. Dat kon hij van z'n eigen vrouw niet zeggen.
MET EEN D ??????????????????????????????????????????quote:
Ik weet niet of er een eend mee doetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:38 schreef Bjoro het volgende:
MET EEN D ??????????????????????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
ff kijken....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een eend mee doet
ben dol op boef jesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef SCH het volgende:
http://zijgelooftinmij.ncrv.nl - zit er geen leuk boefje voor Ole bij?
Dat je te veel gezopen hebt gisterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Grulez het volgende:
Als je een beetje koortsig bent, de hele dag moet kuchen enzo wat zegt dat dan?
Dat je te veel hebt gezopen de dag ervoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Grulez het volgende:
Als je een beetje koortsig bent, de hele dag moet kuchen enzo wat zegt dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |