Had je jouw blauwe jurk aan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik postte in de rust dat het nog 5-0 wordt
IKk ook sientje. Nooit zoveel potentieel voor knallend onweer gezien, en dan krijg je dit, lijkt wel een Nederlands voetbalteamquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Jemig was dit alles ? ik had veel meer storm verwacht..
Echt niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Ole het volgende:
drs bestaat niet meer golfer!
Idem.quote:
Ja ik had de camera en alles klaar staan..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
IKk ook sientje. Nooit zoveel potentieel voor knallend onweer gezien, en dan krijg je dit, lijkt wel een Nederlands voetbalteam
Ik ben van de laatste lichting. Ik mag drs. en MSc dragen.quote:
Zet ze maar meteen bij het grof vuil dan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben van de laatste lichting. Ik mag drs. en MSc dragen.
Ja, heb er ook nog niet heel veel aan gehad tot nu toe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Zet ze maar meteen bij het grof vuil dan.
Streefgewicht bereikt ? Feliquote:
Nu wel ff meldenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 03:09 schreef Bos81 het volgende:
Was iemand al de spelfout in de TT opgevallen
waar blijven die blauwen als je ze nodig hebtquote:
jij ?????quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Ole het volgende:
gefixt!
Neuh...quote:
hahahaquote:
quote:
geneukt ?quote:
quote:
Waar hoor je dat ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:55 schreef borisz het volgende:
Roosbeef op Lowlands
Wat een ellende komt uit die strot van haar.
Dank je wel hij hapert welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestream
Baggermuziek nu. Nog ergere teksten dan Blof.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:59 schreef borisz het volgende:
http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestream
Doet ie het bij jou wel goed ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Baggermuziek nu. Nog ergere teksten dan Blof.
ja hoor, hij deed het prima, maar ik heb die meuk nu alweer uitgezet. Kan niet tegen dat meisje met die verschrikkelijke teksten.quote:
Nou zeg, je bent toch niet anders gewendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef golfer het volgende:
Kan niet tegen dat meisje met die verschrikkelijke teksten.
hebben jullie ook zo'n schreeuwende buurvrouw ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou zeg, je bent toch niet anders gewend
De laatste keer dat onze buurvrouw schreeuwend klaarkwam is waarschijnlijk 25 jaar geleden. Ze is een weduwe van een jaar of 70.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef Bjoro het volgende:
hebben jullie ook zo'n schreeuwende buurvrouw ?
wie heeft het hier over klaarkomen ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
De laatste keer dat onze buurvrouw schreeuwend klaarkwam is waarschijnlijk 25 jaar geleden. Ze is een weduwe van een jaar of 70.
Ik dacht: ik kop die voorzet wel even in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:39 schreef Bjoro het volgende:
wie heeft het hier over klaarkomen ?![]()
you dirty mind
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht: ik kop die voorzet wel even in.
Jaloerse softballerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef Bjoro het volgende:
doet pijn hoor....koppen met golfballen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |