Baggermuziek nu. Nog ergere teksten dan Blof.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:59 schreef borisz het volgende:
http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestream
Doet ie het bij jou wel goed ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Baggermuziek nu. Nog ergere teksten dan Blof.
ja hoor, hij deed het prima, maar ik heb die meuk nu alweer uitgezet. Kan niet tegen dat meisje met die verschrikkelijke teksten.quote:
Nou zeg, je bent toch niet anders gewendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef golfer het volgende:
Kan niet tegen dat meisje met die verschrikkelijke teksten.
hebben jullie ook zo'n schreeuwende buurvrouw ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou zeg, je bent toch niet anders gewend
De laatste keer dat onze buurvrouw schreeuwend klaarkwam is waarschijnlijk 25 jaar geleden. Ze is een weduwe van een jaar of 70.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef Bjoro het volgende:
hebben jullie ook zo'n schreeuwende buurvrouw ?
wie heeft het hier over klaarkomen ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
De laatste keer dat onze buurvrouw schreeuwend klaarkwam is waarschijnlijk 25 jaar geleden. Ze is een weduwe van een jaar of 70.
Ik dacht: ik kop die voorzet wel even in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:39 schreef Bjoro het volgende:
wie heeft het hier over klaarkomen ?![]()
you dirty mind
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht: ik kop die voorzet wel even in.
Jaloerse softballerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef Bjoro het volgende:
doet pijn hoor....koppen met golfballen !
Moet je maar op pingpong gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doet pijn hoor....koppen met golfballen !
Knap hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Matig groel
Maarruh goed cijfer had je
Ik wil naar huiuiuiuiuiuiuiuis
Welke studie deed je ook alweer ?quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:29 schreef SCH het volgende:
Ik volg lowlands aardig op die manier, is dat moke die nu staat te spelen?
Echt schema weet ik niet, alleen in beeld komt zo af en toe wat er gaat komen eneen balk bovenin via http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestreamquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:31 schreef SCH het volgende:
waar staat het schema van wat er op internet live te zien is dan?
Je bent een heldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:27 schreef borisz het volgende:
Tong probeer mms://tempo09.omroep.nl/vpro_lowlands eens voor de lowlands stream
Nope ik heb niet een direct programma van wat ze uitzenden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:55 schreef tong80 het volgende:
Borisz heb je het programma van wat ze uitzenden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |