Neuh...quote:
hahahaquote:
quote:
geneukt ?quote:
quote:
Waar hoor je dat ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:55 schreef borisz het volgende:
Roosbeef op Lowlands
Wat een ellende komt uit die strot van haar.
Dank je wel hij hapert welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestream
Baggermuziek nu. Nog ergere teksten dan Blof.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:59 schreef borisz het volgende:
http://lowlandsmashup.vpro.nl/?show=livestream
Doet ie het bij jou wel goed ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Baggermuziek nu. Nog ergere teksten dan Blof.
ja hoor, hij deed het prima, maar ik heb die meuk nu alweer uitgezet. Kan niet tegen dat meisje met die verschrikkelijke teksten.quote:
Nou zeg, je bent toch niet anders gewendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:11 schreef golfer het volgende:
Kan niet tegen dat meisje met die verschrikkelijke teksten.
hebben jullie ook zo'n schreeuwende buurvrouw ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou zeg, je bent toch niet anders gewend
De laatste keer dat onze buurvrouw schreeuwend klaarkwam is waarschijnlijk 25 jaar geleden. Ze is een weduwe van een jaar of 70.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef Bjoro het volgende:
hebben jullie ook zo'n schreeuwende buurvrouw ?
wie heeft het hier over klaarkomen ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
De laatste keer dat onze buurvrouw schreeuwend klaarkwam is waarschijnlijk 25 jaar geleden. Ze is een weduwe van een jaar of 70.
Ik dacht: ik kop die voorzet wel even in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:39 schreef Bjoro het volgende:
wie heeft het hier over klaarkomen ?![]()
you dirty mind
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht: ik kop die voorzet wel even in.
Jaloerse softballerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef Bjoro het volgende:
doet pijn hoor....koppen met golfballen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |