Geen sneeuw?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef kree het volgende:
Ik zie hier in Katwijk een donkere lucht aankomen vanaf zee
Katwijk a/d Rijn nog weinig van te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef kree het volgende:
Ik zie hier in Katwijk een donkere lucht aankomen vanaf zee
Elfstedentocht in augustusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Grimli het volgende:
Drachten meld schrale oostenwind -5 met sneeuw
Is weer eens wat andersquote:
Ja alleen doen ze Drachten niet aanquote:
zeker weten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zie nu wel in rap tempo wat kleine cumultjes ontstaan ten westen van Delft..
Zou het dan toch nog?
Jij krijgt de zweep eeeeh roequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben best lief geweest dit jaar, ik ga vast m'n schoen zetten
Ja ik zat al al te kijken of die richting Gouda gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmm, het kan juist voor ZH erg goed zijn, de rode buien in België gaan juist deze kant op.
* Skull-splitter kijkt naar buitenquote:
ALs het hele land nu een grote rode onweersvlek wordt!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er begint nu een zware lijn te ontstaan die voor de nodige regen/onweer/windstoten gaat zorgen, laat het nog maar even flink door groeien voor het hier over komt![]()
Momenteel nog altijd 25.9 graden
Tonnetjes neerzetten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Grimli het volgende:
Stel hee...
Regen was bier...
Wat zou je dan doen ?
Toch maar liever de zweepquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij krijgt de zweep eeeeh roe
Overal trechters neerplanten die in een bierfles uitlopen. Even dat laten afkoelen en dan, tast toe...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Grimli het volgende:
Stel hee...
Regen was bier...
Wat zou je dan doen ?
Tieten bestellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Grimli het volgende:
Stel hee...
Regen was bier...
Wat zou je dan doen ?
Een kapsalon is veel lekkerderquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef laffer het volgende:
als de hel hier losbarst, ga ik maar eens een pizza bestellen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef laffer het volgende:
en dan zegt je pizzaboer: donder maar opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef laffer het volgende:
Alkmaar anders niets nada noppesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Akamir het volgende:
Gaat er trouwens lekker aan toe in Noord Holland. Pics iemand?
Volgens mij is die cam gewoon brak.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:34 schreef Bierie het volgende:
Hoe kan het nou in 'S gravenzande er zo uitzien? Ik zit in Hellevoetsluis verder naar het zuiden en ik heb noppes![]()
Iemand in dit topic uit Rockanje? Dichter bij de kust?
Dat zal de klapper van de avond wel worden!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Tokamak het volgende:
die tweede lijn intensiveert ook rap trouwens
Natte sneeuw :'D?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Natte sneeuw in Vlissingen?
Haha, waar staat dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Natte sneeuw in Vlissingen?
Volgens KNMI wel..quote:
Welke bedoel je met 2e lijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Tokamak het volgende:
die tweede lijn intensiveert ook rap trouwens
Dat is die onweer die nu ontstaat bij de veluwe!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
@Wageningen (uitzicht op het NO) nu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buienradar animeert heel dom, klopt vaak geen moer van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:38 schreef stefan1187 het volgende:
Maar de buienradar NL trekt alles echt richting het noorden... en als je op de europese radar kijkt dan trekt alles meer oostelijker...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze soms een nieuwe stagiaire bij dat instituut?
Lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat is die onweer die nu ontstaat bij de veluwe!
En ik zie niksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Againzender het volgende:
Gr, trekt een lijn ten oosten en ten westen van Slotervaart langs
Nu een nieuwe pit boven de Veluwe trouens
Hier in de Plantage wel een bui op m'n dak gehad, zelfs een enkele onweersklap. Maar nu is het weer opengetrokken en waait het zelfs een stuk minder hard dan een uur geleden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:41 schreef Zeven7 het volgende:
hmm, het leek er even op in Osdorp:
[ afbeelding ]
maar nee![]()
[ afbeelding ]
Je ziet de wolken op de foto wegtrekken en nu is het hier weer blauw met witte wolkjes en zon.
Ik zit aan de andere kant van het Ijsselmeer en meestal wordt het daar heftiger.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:44 schreef Radio-silence het volgende:
Ben benieuwd hoe dat onweerscomplex boven Amsterdam zich gaat houden als die over het IJsselmeer trekt!
Wat zullen we er nu eens van maken......quote:
In Heerhugowaard was het van korte duurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:46 schreef denthemen het volgende:
Hier in Hoorn veel regen en onweer. Sloeg hier vlakbij in (station). Allemaal gillende mensen
zijn ze gewoon aan het golfen ondanks het weeralarm, dat dat kan in Nederland !!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Meike26 het volgende:
Heb de tv nu op RTL7 staan, Golf KLM Open, kan je ook mooi zien hoe het weer bij Zandvoort is
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef MassimO het volgende:
Het word steeds later...![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor... knappe jongen als je nu een hole-in-one slaatquote:zijn ze gewoon aan het golfen ondanks het weeralarm, dat dat kan in Nederland !!!!!
Ga die man nou geen gelijk gevenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef FicoF het volgende:
Volgens mij ligt het echte front nog boven Belgie. Alleen noord en oost NL krijgt daar denk ik last van. Had Piet Paulusma toch gelijk vanochtend..
De dag is nog niet voorbij, niet zo ongeduldig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
KNMI neem ik dus echt nooit meer serieus.
1x een flinke klap en dat was het.. Droog, benauwd en alweer plekken blauwe lucht zichtbaar in Amsterdam.
Geen weeralaram op 25-11-2005quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Meike26 het volgende:
Weeralarm is alleen maar handig als het uiteindelijk erg mee schijnt te vallen. De 25e November 2005 sneeuwde het bizar hard in Nederland en toen werd er geen alarm afgegeven. Ik heb die dag ca. 4 uur stil gestaan ergens rond Den Bosch, terwijl een collega er 12 uur over had gedaan om naar Winterswijk (what's in a name) te komen, en toen ook nog terug moest rijden naar Amersfoort.
Zo'n weeralarm is er kwa verkeer gewoon handig dat de file's veel minder worden als ze deze afgeven.
M.a.w. Elke dag een weeralarm
Ooh! Zou het? Dat mag wel, ik smelt....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef FicoF het volgende:
Volgens mij ligt het echte front nog boven Belgie. Alleen noord en oost NL krijgt daar denk ik last van. Had Piet Paulusma toch gelijk vanochtend..
Maar dat was in de tijd dat weeralarmen nog niet (zo vaak) werden uitgegeven, dus toen wisten we niet wat het betekende. Na die dag is iedereen meteen panisch geworden als het woord 'weeralarm' genoemd wordt...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen weeralaram op 25-11-2005Dacht het niet. 's ochtends vroeg al een alarm voor windstoten, later kwam er nog eentje bij voor zware sneeuwval in het binnenland.
Nederland is groter dan Amsterdam hoor, arrogant ventje,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
1x een flinke klap en dat was het.. Droog, benauwd en alweer plekken blauwe lucht zichtbaar in Amsterdam.
Lijkt op een Hook Echoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:51 schreef Radio-silence het volgende:
Deze draaiende bui bij grens belgie Nederland bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ehm, het was voor 12.30 voorspeldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij, niet zo ongeduldig.
Een weeralarm voor buien houdt in dat het op sommige plekken waarschijnlijk gevaarlijk weer wordt, terwijl andere plekken helemaal droog blijven. Dat zijn buien. Verder kan er nog genoeg gebeuren, in het hele land. Hou buienradar (of de radar op www.knmi.nl) maar eens in de gaten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Buienradar trekt simpelweg de huidige situatie door in de richting die de bui de laatste 10 minuten had. Ik zou er maar niet van uitgaan, het is zeer onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef maril het volgende:
Hier gaat het over anderhalf uur beginnen volgens buienradar(Tilburg)
Meer kan je niet doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:53 schreef dadah het volgende:
Aan de kant waar het vandaan moet komen is het weer helemaal opengetrokken in Utrecht, maar aan de andere kant ontstaan leuke bloemkoolwolkjes... we wachten maar af
Er is die dag zelf wel gewaarschuwd, maar het weer alarm van vandaag werd gister al afgegeven voor vandaag. Kan me nog goed herinneren dat ik die dag (25-11-05) eerst naar Amsterdam toe moest, nog niets aan de hand was, en s'middags onderweg naar Maastricht/Venlo en daarna Den Boch pas echt begon te sneeuwen. Rond 12:00 begonnen ze pas met waarschuwen en kwam de spits (wat je met een normaal weeralarm veel eerder mag verwachten) veel te laat op gang.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen weeralaram op 25-11-2005Dacht het niet. 's ochtends vroeg al een alarm voor windstoten, later kwam er nog eentje bij voor zware sneeuwval in het binnenland.
Die dag was ook bijzonder extreem moet ik toegeven, en mensen gaan dat misschien extrapoleren, en dan lijkt het misschien in een nieuw geval allemaal wel mee te vallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Cootz het volgende:
[..]
Maar dat was in de tijd dat weeralarmen nog niet (zo vaak) werden uitgegeven, dus toen wisten we niet wat het betekende. Na die dag is iedereen meteen panisch geworden als het woord 'weeralarm' genoemd wordt...
Nog niet inderdaad maar misschien komt het nog, bij die tweede lijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef Saekerhett het volgende:
Maarre allemaal leuk en aardig, maar het ziet er niet uit als een shelf, die buienlijn?
Dat wisten we alquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Eveli het volgende:
Teletekst meldt natte sneeuw in Vlissingen!
Nee tochquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Eveli het volgende:
Ik vond het ook wel grappig om te lezen xDquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Eveli het volgende:
Ohh nooessquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Eveli het volgende:
Nou volg ik al een tijdje de weersverwachtingen, en destijds op de 24ste was er in de modellen eigenlijk weinig te zien van sneeuw, alleen wat natte sneeuw. Wel werd er flnk veel wind berekend, en daarvoor werd het eerste alarm uitgegeven. Pas in de loop van de ochtend bleek het in het oosten te gaan sneeuwen, en die bleef later nog liggen ook. Vandaar dat het alarm voor de sneeuw pas zo laat kwam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Er is die dag zelf wel gewaarschuwd, maar het weer alarm van vandaag werd gister al afgegeven voor vandaag. Kan me nog goed herinneren dat ik die dag (25-11-05) eerst naar Amsterdam toe moest, nog niets aan de hand was, en s'middags onderweg naar Maastricht/Venlo en daarna Den Boch pas echt begon te sneeuwen. Rond 12:00 begonnen ze pas met waarschuwen en kwam de spits (wat je met een normaal weeralarm veel eerder mag verwachten) veel te laat op gang.
Vlissingen:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Eveli het volgende:
Meldt het aan de KNMI... dan kunnen ze een weer alarm afgevenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef Guanabana het volgende:
Klopt, hier in Delft nu een pre-tornado achtige lucht.
quote:
....en weer voorbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Dikke druppels, dikke druppels!.
Weer alarm? Ze hebben toch al een weeralarm?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Meldt het aan de KNMI... dan kunnen ze een weer alarm afgeven
Waar mag dat zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
The fuckquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
Looks real to me....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
Zwijndrechtquote:
I likequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
De kokuskrabpaal?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:06 schreef Meike26 het volgende:
Damn.... het regent katten hier...binnen 3 seconden vallen er 2 van die beesten zo uit de krabpaal...
hier ookquote:
Misschien tijdelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Grimli het volgende:
He de boel breekt op bij Noord-Holland
Dat ziet er wel goed uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
Das nog eens donkerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
Foto's maken he?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Zwijndrecht krijgt er dalijk echt goed van langs
Die staat nu als achtergrondquote:
Maar.. maar .... weer laat zich niet voorspellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, het was voor 12.30 voorspeld.
Komt goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Foto's maken he?
De rest heeft hier voor niks bijna 8 uur zitten wachten.
Leiden zelf is nog droog....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef belle1608 het volgende:
Voorschoten (waar ik woon) meld ook dat er een buitje is gevallen (grote druppels, duurde maar heel even)
= tussen Leiden en Den Haag
ik zit nog steeds bij te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het waren 90 heftige seconden though.
En 4 topics voor jan lul volgekladquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Foto's maken he?
De rest heeft hier voor niks bijna 8 uur zitten wachten.
echt?quote:
Schiebroek hoorde net z'n eerste gerommelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef Xenwolfie het volgende:
K hoop dat Rotterdam (en dus gelijk Krimpen) er straks vol van langs krijgt.
Stelde dus geen ruk voor uiteindelijk..... bij station Lelylaan zit ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef Zeven7 het volgende:
[..]
echt?![]()
Dat is nog geen kilometer hier vandaan en hier is het allemaal zonneschijn. Ik wil ook regen
En dat komt richting Amersfoortquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef Againzender het volgende:
Ziet er toch pittig uit wat er vanuit Belgie binnenkomt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schiebroek hoorde net z'n eerste gerommel.
Dat is Domburg inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:13 schreef Falco het volgende:
Nog even een linkdumpje van een zeer chille webcam: http://www.cameramanager.(...)0.swf?camera_id=8759
Je ziet goed dat het flink waait.
Mooi voor de supporters die naar Ajax gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef Qunix het volgende:
Amsterdam ZuidOost, nu met een zonnetje
Nice , hopelijk trekt dat over Vught heenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef Sj0rSz het volgende:
Omg. Tilburg begint nu te betrekken.
Tilburg gaat nu ook betrekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Zwijndrecht krijgt er dalijk echt goed van langs
Dat zeg ikquote:
Uh.... sneeuwquote:
De trein gaat harder dan de donkere lucht. Richting Groningen wordt het steeds mooier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef Bura het volgende:
Komt een mooie donkere lucht aan! (omg. Leeuwarden)
De kat doet nog even z'n laatste rondjes op balkon.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:18 schreef Xenwolfie het volgende:
En als het goed is horen mensen in Rdam het net rommelen.
Waar in R'dam? Schiebroek laat weer wat zonnestralen zien, maar tegelijk vallen er dikke druppels.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Rotterdam eindelijk regeneindelijk, ik ga naar buiten
Kiek is op Buienradar stadsgenoot..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:28 schreef Mr_DG het volgende:
Amersfoort: flauw zonnetje met wat lichte bewolking, maar nog niets dat lijkt op regen of onweer. Nog steeds 30 graden.
Hey hoiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:27 schreef Meike26 het volgende:
Dit weer maakt me wel sloom...
Ik merk nu pas Dr.Marten op
Komt eraanquote:
Ik ben net weg van Hoornquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Tussen Hoorn Kersenboogerd en Bovenkarspel-Grootebroek rijden geen treinen door de weersomstandigheden.
De verstoring is naar verwachting rond 20:30 uur verholpen.
Nog een half uurtjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kiek is op Buienradar stadsgenoot..Die troep onderin NL bij zeeland/belgie komt naar ons!
![]()
Je ramen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Ja hoor ga ik net nog f naar buiten om me autoramen dicht te doen .. KABOOOOOM!!
En ik hoorde een donderquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:38 schreef dadah het volgende:
Begint in Utrecht nu ook ergens op te lijken... wordt steeds donkerder en frisser. Lekkah lekkah!
[ afbeelding ]
Ja, maar net de 3de klap alquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:41 schreef Black-Hole het volgende:
2 klappen onweer en een bui van een minuut.............
Die 2de foto..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:38 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onweer in de verte komt dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |