Geen sneeuw?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef kree het volgende:
Ik zie hier in Katwijk een donkere lucht aankomen vanaf zee
Katwijk a/d Rijn nog weinig van te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef kree het volgende:
Ik zie hier in Katwijk een donkere lucht aankomen vanaf zee
Elfstedentocht in augustusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Grimli het volgende:
Drachten meld schrale oostenwind -5 met sneeuw
Is weer eens wat andersquote:
Ja alleen doen ze Drachten niet aanquote:
zeker weten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zie nu wel in rap tempo wat kleine cumultjes ontstaan ten westen van Delft..
Zou het dan toch nog?
Jij krijgt de zweep eeeeh roequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben best lief geweest dit jaar, ik ga vast m'n schoen zetten
Ja ik zat al al te kijken of die richting Gouda gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmm, het kan juist voor ZH erg goed zijn, de rode buien in België gaan juist deze kant op.
* Skull-splitter kijkt naar buitenquote:
ALs het hele land nu een grote rode onweersvlek wordt!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er begint nu een zware lijn te ontstaan die voor de nodige regen/onweer/windstoten gaat zorgen, laat het nog maar even flink door groeien voor het hier over komt![]()
Momenteel nog altijd 25.9 graden
Tonnetjes neerzetten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Grimli het volgende:
Stel hee...
Regen was bier...
Wat zou je dan doen ?
Toch maar liever de zweepquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij krijgt de zweep eeeeh roe
Overal trechters neerplanten die in een bierfles uitlopen. Even dat laten afkoelen en dan, tast toe...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Grimli het volgende:
Stel hee...
Regen was bier...
Wat zou je dan doen ?
Tieten bestellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Grimli het volgende:
Stel hee...
Regen was bier...
Wat zou je dan doen ?
Een kapsalon is veel lekkerderquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef laffer het volgende:
als de hel hier losbarst, ga ik maar eens een pizza bestellen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef laffer het volgende:
en dan zegt je pizzaboer: donder maar opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef laffer het volgende:
Alkmaar anders niets nada noppesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Akamir het volgende:
Gaat er trouwens lekker aan toe in Noord Holland. Pics iemand?
Volgens mij is die cam gewoon brak.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:34 schreef Bierie het volgende:
Hoe kan het nou in 'S gravenzande er zo uitzien? Ik zit in Hellevoetsluis verder naar het zuiden en ik heb noppes![]()
Iemand in dit topic uit Rockanje? Dichter bij de kust?
Dat zal de klapper van de avond wel worden!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Tokamak het volgende:
die tweede lijn intensiveert ook rap trouwens
Natte sneeuw :'D?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Natte sneeuw in Vlissingen?
Haha, waar staat dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Natte sneeuw in Vlissingen?
Volgens KNMI wel..quote:
Welke bedoel je met 2e lijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:35 schreef Tokamak het volgende:
die tweede lijn intensiveert ook rap trouwens
Dat is die onweer die nu ontstaat bij de veluwe!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
@Wageningen (uitzicht op het NO) nu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buienradar animeert heel dom, klopt vaak geen moer van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:38 schreef stefan1187 het volgende:
Maar de buienradar NL trekt alles echt richting het noorden... en als je op de europese radar kijkt dan trekt alles meer oostelijker...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze soms een nieuwe stagiaire bij dat instituut?
Lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Dat is die onweer die nu ontstaat bij de veluwe!
En ik zie niksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Againzender het volgende:
Gr, trekt een lijn ten oosten en ten westen van Slotervaart langs
Nu een nieuwe pit boven de Veluwe trouens
Hier in de Plantage wel een bui op m'n dak gehad, zelfs een enkele onweersklap. Maar nu is het weer opengetrokken en waait het zelfs een stuk minder hard dan een uur geleden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:41 schreef Zeven7 het volgende:
hmm, het leek er even op in Osdorp:
[ afbeelding ]
maar nee![]()
[ afbeelding ]
Je ziet de wolken op de foto wegtrekken en nu is het hier weer blauw met witte wolkjes en zon.
Ik zit aan de andere kant van het Ijsselmeer en meestal wordt het daar heftiger.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:44 schreef Radio-silence het volgende:
Ben benieuwd hoe dat onweerscomplex boven Amsterdam zich gaat houden als die over het IJsselmeer trekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |