Geen sneeuw?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef kree het volgende:
Ik zie hier in Katwijk een donkere lucht aankomen vanaf zee
Katwijk a/d Rijn nog weinig van te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef kree het volgende:
Ik zie hier in Katwijk een donkere lucht aankomen vanaf zee
Elfstedentocht in augustusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef Grimli het volgende:
Drachten meld schrale oostenwind -5 met sneeuw
Is weer eens wat andersquote:
Ja alleen doen ze Drachten niet aanquote:
zeker weten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zie nu wel in rap tempo wat kleine cumultjes ontstaan ten westen van Delft..
Zou het dan toch nog?
Jij krijgt de zweep eeeeh roequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben best lief geweest dit jaar, ik ga vast m'n schoen zetten
Ja ik zat al al te kijken of die richting Gouda gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Xenwolfie het volgende:
Hmm, het kan juist voor ZH erg goed zijn, de rode buien in België gaan juist deze kant op.
* Skull-splitter kijkt naar buitenquote:
ALs het hele land nu een grote rode onweersvlek wordt!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er begint nu een zware lijn te ontstaan die voor de nodige regen/onweer/windstoten gaat zorgen, laat het nog maar even flink door groeien voor het hier over komt![]()
Momenteel nog altijd 25.9 graden
Tonnetjes neerzetten!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Grimli het volgende:
Stel hee...
Regen was bier...
Wat zou je dan doen ?
Toch maar liever de zweepquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij krijgt de zweep eeeeh roe
Overal trechters neerplanten die in een bierfles uitlopen. Even dat laten afkoelen en dan, tast toe...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Grimli het volgende:
Stel hee...
Regen was bier...
Wat zou je dan doen ?
Tieten bestellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:31 schreef Grimli het volgende:
Stel hee...
Regen was bier...
Wat zou je dan doen ?
Een kapsalon is veel lekkerderquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:32 schreef laffer het volgende:
als de hel hier losbarst, ga ik maar eens een pizza bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |