Schiebroek hoorde net z'n eerste gerommelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef Xenwolfie het volgende:
K hoop dat Rotterdam (en dus gelijk Krimpen) er straks vol van langs krijgt.
Stelde dus geen ruk voor uiteindelijk..... bij station Lelylaan zit ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef Zeven7 het volgende:
[..]
echt?![]()
Dat is nog geen kilometer hier vandaan en hier is het allemaal zonneschijn. Ik wil ook regen
En dat komt richting Amersfoortquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:14 schreef Againzender het volgende:
Ziet er toch pittig uit wat er vanuit Belgie binnenkomt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Schiebroek hoorde net z'n eerste gerommel.
Dat is Domburg inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:13 schreef Falco het volgende:
Nog even een linkdumpje van een zeer chille webcam: http://www.cameramanager.(...)0.swf?camera_id=8759
Je ziet goed dat het flink waait.
Mooi voor de supporters die naar Ajax gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef Qunix het volgende:
Amsterdam ZuidOost, nu met een zonnetje
Nice , hopelijk trekt dat over Vught heenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:20 schreef Sj0rSz het volgende:
Omg. Tilburg begint nu te betrekken.
Tilburg gaat nu ook betrekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Zwijndrecht krijgt er dalijk echt goed van langs
Dat zeg ikquote:
Uh.... sneeuwquote:
De trein gaat harder dan de donkere lucht. Richting Groningen wordt het steeds mooier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef Bura het volgende:
Komt een mooie donkere lucht aan! (omg. Leeuwarden)
De kat doet nog even z'n laatste rondjes op balkon.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:18 schreef Xenwolfie het volgende:
En als het goed is horen mensen in Rdam het net rommelen.
Waar in R'dam? Schiebroek laat weer wat zonnestralen zien, maar tegelijk vallen er dikke druppels.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Rotterdam eindelijk regeneindelijk, ik ga naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |