Nee tochquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Eveli het volgende:
Teletekst meldt natte sneeuw in Vlissingen!
Ik vond het ook wel grappig om te lezen xDquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Eveli het volgende:
Ohh nooessquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Eveli het volgende:
Nou volg ik al een tijdje de weersverwachtingen, en destijds op de 24ste was er in de modellen eigenlijk weinig te zien van sneeuw, alleen wat natte sneeuw. Wel werd er flnk veel wind berekend, en daarvoor werd het eerste alarm uitgegeven. Pas in de loop van de ochtend bleek het in het oosten te gaan sneeuwen, en die bleef later nog liggen ook. Vandaar dat het alarm voor de sneeuw pas zo laat kwam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Er is die dag zelf wel gewaarschuwd, maar het weer alarm van vandaag werd gister al afgegeven voor vandaag. Kan me nog goed herinneren dat ik die dag (25-11-05) eerst naar Amsterdam toe moest, nog niets aan de hand was, en s'middags onderweg naar Maastricht/Venlo en daarna Den Boch pas echt begon te sneeuwen. Rond 12:00 begonnen ze pas met waarschuwen en kwam de spits (wat je met een normaal weeralarm veel eerder mag verwachten) veel te laat op gang.
Vlissingen:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef Eveli het volgende:
Meldt het aan de KNMI... dan kunnen ze een weer alarm afgevenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef Guanabana het volgende:
Klopt, hier in Delft nu een pre-tornado achtige lucht.
quote:
....en weer voorbij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Dikke druppels, dikke druppels!.
Weer alarm? Ze hebben toch al een weeralarm?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Meldt het aan de KNMI... dan kunnen ze een weer alarm afgeven
Waar mag dat zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
The fuckquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
Looks real to me....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
Zwijndrechtquote:
I likequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet serieus is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |