In Heerhugowaard was het van korte duurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:46 schreef denthemen het volgende:
Hier in Hoorn veel regen en onweer. Sloeg hier vlakbij in (station). Allemaal gillende mensen
zijn ze gewoon aan het golfen ondanks het weeralarm, dat dat kan in Nederland !!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef Meike26 het volgende:
Heb de tv nu op RTL7 staan, Golf KLM Open, kan je ook mooi zien hoe het weer bij Zandvoort is
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef MassimO het volgende:
Het word steeds later...![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor... knappe jongen als je nu een hole-in-one slaatquote:zijn ze gewoon aan het golfen ondanks het weeralarm, dat dat kan in Nederland !!!!!
Ga die man nou geen gelijk gevenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef FicoF het volgende:
Volgens mij ligt het echte front nog boven Belgie. Alleen noord en oost NL krijgt daar denk ik last van. Had Piet Paulusma toch gelijk vanochtend..
De dag is nog niet voorbij, niet zo ongeduldig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
KNMI neem ik dus echt nooit meer serieus.
1x een flinke klap en dat was het.. Droog, benauwd en alweer plekken blauwe lucht zichtbaar in Amsterdam.
Geen weeralaram op 25-11-2005quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Meike26 het volgende:
Weeralarm is alleen maar handig als het uiteindelijk erg mee schijnt te vallen. De 25e November 2005 sneeuwde het bizar hard in Nederland en toen werd er geen alarm afgegeven. Ik heb die dag ca. 4 uur stil gestaan ergens rond Den Bosch, terwijl een collega er 12 uur over had gedaan om naar Winterswijk (what's in a name) te komen, en toen ook nog terug moest rijden naar Amersfoort.
Zo'n weeralarm is er kwa verkeer gewoon handig dat de file's veel minder worden als ze deze afgeven.
M.a.w. Elke dag een weeralarm
Ooh! Zou het? Dat mag wel, ik smelt....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef FicoF het volgende:
Volgens mij ligt het echte front nog boven Belgie. Alleen noord en oost NL krijgt daar denk ik last van. Had Piet Paulusma toch gelijk vanochtend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |