Ne ejoh... Frutsel lost het wel opquote:
Voorspelling: er gebeurt helemaal niks meerquote:
Nou er gebeurt nog niet veel. Alleen een toenemende westenwind is best saai.quote:
Jemig het is echt extreem aan het afkoelen bij de kust..quote:
Dan hangt de sensor in de zon, lampie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Like i give a shit, er stond op meerdere plekken duidelijk aangegeven dat het 55 graden was, dit was in juli in Side ten tijde van een hittegolf. Dus stfu en ga ergens anders wijs doen kneus.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:10 schreef Cootz het volgende:
Topic in 2 uur volgeluld zonder dat er ook maar iets gebeurd is
Haha okequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Marjan1985 het volgende:
@ xxiessiexx
Dan herken ik het van vroegahheb namelijk 21 jaar in Monster gewoont
Zweetze. Ik kwam namelijk net ook op dat "briljante" ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Adelante het volgende:
Ik ga nog maar even boodschappen doen nu het nog kan
Hier in Den Haag idem ditoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
In Zwijndrecht(NL) begint het te waaien en zie steeds meer lichte bewolking
Witheet zoals ze ookwel zeggen.quote:
De wind is aan het draaien, er komt een koufront uit het westen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef Dlocks het volgende:
Lijkt wel alsof het langs de kust trekt? Of zullen die buien die nu boven noord Frankrijk zitten meer over (Neder)land trekken?
ja hier in Zwijndrecht(NL) Idem ditoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
In Zwijndrecht(NL) begint het te waaien en zie steeds meer lichte bewolking
Dan mag jij eens beter gaan voorspellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef xxiessiexx het volgende:
De buien gaan niet door, het blijft de hele week 30+ graden.
Nope gisteren is al gezegt dat het in de namiddag en avond zal plaats vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerst zien, dan geloven.. Vooralsnog zit het KNMI er ruim een paar uur naast...
Het KNMI doet het vooralsnog ook niet bepaald uitmuntendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan mag jij eens beter gaan voorspellen
Geduld agent, geduldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Nou dat wordt niks meer voor het uiterste westen. Wat een windruiming zeg.
dan hadden ze geen 13:00, 14:00 en dergelijke op de site moeten zettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
Nope gisteren is al gezegt dat het in de namiddag en avond zal plaats vinden.
daar moet ik je ook gelijk in geven, maar het is voor die mensen ook moeilijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het KNMI doet het vooralsnog ook niet bepaald uitmuntend
Nog steeds een weeralarmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is het weeralarm teruggeschroefd naar een waarschuwing?
En wanneer zetten ze de buienradar nou eens op een fatsoenlijke host.
Juist niet, op het RTL nieuws gaf die KNMI man een uitleg dat alles bij elkaar het noodweer wordtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:21 schreef Rabieluh het volgende:
hmm zorgt die wind er aan de kust niet voor dat de kans op een felle bui daar een stuk minder wordt?
Noice, bedanktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Juist niet, op het RTL nieuws gaf die KNMI man een uitleg dat alles bij elkaar het noodweer wordt
Maar van morgen schreef het KNMI rond 14.00 uur in het westen en dat het begin avond zelfs al in het midden en oosten van het land voorbij zou zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
Nope gisteren is al gezegt dat het in de namiddag en avond zal plaats vinden.
Ik begrijp dat kaartje niet zo goed want dan zou het hier toch al gearriveerd moeten zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nog steeds een weeralarm
[ afbeelding ]
KNMI moet het kaartje nog updaten denk ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begrijp dat kaartje niet zo goed want dan zou het hier toch al gearriveerd moeten zijn?
Hier is Woensdrecht.
De temp begint hier nu wel te dalen van 36 naar 32 en steeds meer rukwinden.
Het komt dus inderdaad een paar uur later dan ze vanmorgen hadden verwacht. Vanmorgen stond er op dat plaatje nog een lijn om 14:00 uur door Den Haag en een lijn om 18:00 uur boven Flevoland.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nog steeds een weeralarm
[ afbeelding ]
Of bij sommige mensen laat de browser plaatje van vanmorgen uit de browser cache zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
KNMI moet het kaartje nog updaten denk ik
Dat dus... verder aub gewoon negeren... lost vanzelf opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Klik allemaal op topic report en rapporteer hem
Damn, bijna stormquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Windkracht 7 aan de Zeeuwse kust.
Nee idd... dat zeker nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hopen dat het onweer dat niet doet.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Over een paar uurtjes staat zo verslagggever bij het strand met 105 km per uur te spreken. Het is hier een chaos , alles maar dan ook echt alles vliegt over het strand heen, ik kan maar heel moeilijk blijven staan, dit is niet te geloven .
Zoals die ene reporter in The Day After Tomorrow die werd weggesmeten door een rondvliegend stuk dak?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Over een paar uurtjes staat zo verslagggever bij het strand met 105 km per uur te spreken. Het is hier een chaos , alles maar dan ook echt alles vliegt over het strand heen, ik kan maar heel moeilijk blijven staan, dit is niet te geloven .
Zoals vanmorgen 07:00 dat was pas lekker weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu lijkt het gewoon heel erg warm weer maar over een paar uurtjes zou je willen dat het nog zoals smiddags was
Dat zie je bij storm, en dat is nou juist vandaag niet voorspeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou wordt de reporter gewoon helemaal gezandstraalt en vliegen de parasols om hem heenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zoals die ene reporter in The Day After Tomorrow die werd weggesmeten door een rondvliegend stuk dak?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:35 schreef Ryan3 het volgende:
Woemsdrecht temp. daalt nu, 30oC. Donkere wolken ontwikkelen zich/komen eraan vanuit Antwerpen. Rukwinden. Richting Bergen op Zoom nog blauwe lucht.
Ik had net heel hard tegenwind toen ik naar t centrum fietstequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Je zal maar lekker op de fiets zitten en je krijgt opeens zo windstoot in je rug
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Windkracht 7 aan de Zeeuwse kust.
EN het strand voor jezelf!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:37 schreef Studiotje het volgende:
Wat zou het nou heerlijk zijn in zeelandlekker briesje met een aangename temperatuur
De grootste baggerband die er bestaat. Wat een schijt.quote:
hier in laren lijkt het iets minder plakkerig te worden (of het komt door jullie topics) zon is praktisch niet meer te bekennen....buienradar.nl klopt dat vandaag een beetje?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:37 schreef Studiotje het volgende:
Wat zou het nou heerlijk zijn in zeelandlekker briesje met een aangename temperatuur
Een te grote vlieger en weg ben jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
EN het strand voor jezelf!
Precies.. Vanochtend op het nieuws werd ook duidelijk die tijden gezegd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan hadden ze geen 13:00, 14:00 en dergelijke op de site moeten zetten
Ze hebben een handvol redelijke nummers.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De grootste baggerband die er bestaat. Wat een schijt.
Amersfoort begint wat wolkjes te krijgen waar schapen jaloers op kunnen zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hier in laren lijkt het iets minder plakkerig te worden (of het komt door jullie topics) zon is praktisch niet meer te bekennen....buienradar.nl klopt dat vandaag een beetje?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze hebben een handvol redelijke nummers.
Maar goed daar hebben we het hier niet over.
1953 all over again.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef Studiotje het volgende:
Er zal toch net een zwak punt in de dijk zitten ergens in Zeeland... drama dan.
Heen kom je nog wel, terug niet meer..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Laten we allemaal naar zeeland gaan en foto's maken, daar komt het als eerste
Ah, je hebt een onvernieuwde ICM. Tip: doe die luchtdouches boven je aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zit in de trein naar huis nu, van zwolle naar groningen. Echt niet te doen.
Dan komt de warme lucht je tegemoetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:44 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Ah, je hebt een onvernieuwde ICM. Tip: doe die luchtdouches boven je aan.
Ach, dan neem je toch foto's en twitter je ze? Voor het nageslacht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heen kom je nog wel, terug niet meer..
Ja, 36.8.quote:
Ik denk best dat het ergens 37 graden wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 36.8.
Misschien was het wel 37 graden ergens.
Fucking hell.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:45 schreef Cootz het volgende:
NEDERLAND OVERSTROOMD MET WARM WATER!
[ afbeelding ]
Dat is het echt maar zélden!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik denk best dat het ergens 37 graden wasDat kan haast niet anders
waar blijft de taart?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Damn, historie...
sinds de oprichting van 'DE' in 2007... is het gewoon voor het eerst dat een user vanuit DE in MED terecht komtEen mijlpaal...
*snik*
eentje maarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Damn, historie...
sinds de oprichting van 'DE' in 2007... is het gewoon voor het eerst dat een user vanuit DE in MED terecht komtEen mijlpaal...
*snik*
Pics or it did not happenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Stali het volgende:
Ik heb met 30 graden een zomertrui aan gedaan.. Die wind is goed koud iig.
Ah, onze stoelen beginnen al door de tuin te waaien. Maar weer volop zon nu.
Bij mij eigenlijk continu, Mexicaanse griep daargelatenquote:
Grappenmakerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Stali het volgende:
Ik heb met 30 graden een zomertrui aan gedaan.. Die wind is goed koud iig.
Ah, onze stoelen beginnen al door de tuin te waaien. Maar weer volop zon nu.
Zo te zien komt er wel wat op land maar het meeste waait over zee?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wat op zee zit moet naar ons toekomen
Tja, ik had last van het warme weer vandaagquote:
Ik ben ze nog aan he tmakenquote:
Dan gooi ik een bak met water over het KNMI heenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij gaat er echt helemaal niets gebeuren.. Alles waait over zee weg.
Stelletje faalhazen bij het KNMI..
begrijp wel dat het voorspellen nu erg moeilijk is voor die mensen. Het weer kan zo ineens veranderen en dat maakt het zo moeilijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij gaat er echt helemaal niets gebeuren.. Alles waait over zee weg.
Stelletje faalhazen bij het KNMI..
De hele dag thuis gebleven voor een buitje?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan gooi ik een bak met water over het KNMI heen
Ik ben speciaal thuisgebleven hiervoor
Van de stoelen of van mijn trui?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Van de stoelen of van mijn trui?.
Het is weer helemaal rustig nu en volop zon. Het lijkt wel helemaal over.
Ik vind het niet erg als dat noodweer aan ons voorbij zal gaan trouwens maar wens jullie liefhebbers wel een mooi spektakel toe voor wat mooie plaatjes.
Dan nog, al die weerwaarschuwingen.. Paniekgedrag om niets.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
begrijp wel dat het voorspellen nu erg moeilijk is voor die mensen. Het weer kan zo ineens veranderen en dat maakt het zo moeilijk
een buitje, nee voor hele chaotische taferelen , met zoalsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
De hele dag thuis gebleven voor een buitje?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef wapwip het volgende:
Ik ga ook bij het weer werken, maakt niet wat je zegt, het hoeft nooit echt te kloppen. Best relaxed werk.
arie: Hey wapwip, heb jij zin om te werken morgen?
wapwip: Nee niet echt, zullen we anders gewoon een keer een weeralarmpje doen?
Je fantaseert graag?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef wapwip het volgende:
Ik ga ook bij het weer werken, maakt niet wat je zegt, het hoeft nooit echt te kloppen. Best relaxed werk.
lekkere beredeneringquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik denk best dat het ergens 37 graden wasDat kan haast niet anders
quote:Antalya (64 m, Türkei) 40°
Ercan Airport (91 m, Zypern) 39°
Finike (2 m, Türkei) 39°
Diyarbakir (674 m, Türkei) 39°
Guidonia (89 m, Italien) 38°
Adana (66 m, Türkei) 38°
Gaziantep (701 m, Türkei) 38°
Cordoba (92 m, Spanien) 38°
Colmar (220 m, Frankreich) 38°
Saint-Yan (242 m, Frankreich) 38°
Florenz/Peretola (38 m, Italien) 38°
Kleine-Brogel (64 m, Belgien) 38°
Figari (23 m, Frankreich) 38°
Izmir (120 m, Türkei) 38°
Clermont/Aulnat (330 m, Frankreich) 37°
Latina (26 m, Italien) 37°
Ciampino (105 m, Italien) 37°
Alanya (6 m, Türkei) 37°
Macon (217 m, Frankreich) 37°
Ell (30 m, Niederlande) 37°
Lyon/Bron (202 m, Frankreich) 37°
Moron (88 m, Spanien) 37°
Misschien zit er wel een verrassingsbui achterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef Prometus het volgende:
Haha, alles waait weg over zee.. Net erlangs. Gaat niks gebeuren denk ik.
Van jou in die trui uiteraardquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Van de stoelen of van mijn trui?.
Ow, dies nu dus weer uitquote:Het is weer helemaal rustig nu en volop zon. Het lijkt wel helemaal over.
Ook goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Zal je zien, komt het vannacht om 03:00
Ik wil tienden van graden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.wetteronline.de/cgi-bin/aktframe?TYP=tmax&KEY=euro&x=4&y=11&LANG=de&ART=tabelle&JJ=xxxx&SORT=2&INT=24
Ja, maar in mei lag het KNMI juist weer onder vuur omdat ze geen weeralarm hadden afgegeven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan nog, al die weerwaarschuwingen.. Paniekgedrag om niets.
Als je het niet zeker weet, zeg dat er dan bij..
jammer, ik zat te wachten op de witte dingetjes!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Cootz het volgende:
Hee! KNMI heeft de donkerste kleur van toepassing verklaard op 36 tot 40 graden. Geen wit of zwart meer op de temperatuurkaartjes dus
[ afbeelding ]
Het is zo warm dat de legenda's aangepast moeten worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Cootz het volgende:
Hee! KNMI heeft de donkerste kleur van toepassing verklaard op 36 tot 40 graden. Geen wit of zwart meer op de temperatuurkaartjes dus
[ afbeelding ]
net als een wedstrijdje in de Kuip.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef xxiessiexx het volgende:
We wachten al bijna 3 uur op wat actieSjongejonge.
Ja, als je net in slaap bent gevallen, dan komen die mooie wolken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Zal je zien, komt het vannacht om 03:00
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Isiolo het volgende:
[..]
net als een wedstrijdje in de Kuip.
Whehequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ondertussen wel algeheel bekend was dat weersvoorspellingen nooit 100% zeker zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je het niet zeker weet, zeg dat er dan bij..
Was dat met die mooie storm met donder van een minuut lang?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, maar in mei lag het KNMI juist weer onder vuur omdat ze geen weeralarm hadden afgegeven.
Ik ben een leek maar het zal inderdaad best lastig zijn om het weer te voorspellen. Ze hebben het ook eik alleen maar goed bij langdurige depressies of bij langdurige hoge druk.
KNMI is gewoon ingezet om Lowlands eerder te openenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Klonk het volgende:
KNMI had gewoon weer even wat aandacht nodig
daar heb je in Nederland geen noodweer voor nodig hoor, een paar druppeltjes en een groot deel van de automobilisten belt huilend naar mammiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Of het komt in de ochtendspits, heel het verkeer ontregelt.
Dat je je helm wel even opzet zodat als de deur je kamer inwaait, hij niet tegen je hoofd komtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Was dat met die mooie storm met donder van een minuut lang?
Behalve flinke regen en onweer was het ook niet zo boeiend. Half uurtje water voor de planten, iedereen lag toch te maffen om die tijd. Bijna dan. Dus waar moet je een alarm voor geven dan, dat je je kussen goed vasthoudt als je met de deur open slaapt?
mijn ouders naar schiphol brengen was nog nooit zo leuk geweest als toen die nachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
iedereen lag toch te maffen om die tijd. Bijna dan.
[..]
En de machinistenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar heb je in Nederland geen noodweer voor nodig hoor, een paar druppeltjes en een groot deel van de automobilisten belt huilend naar mammie
Ja en met alle auto's als poffertjespannen en alle huizen schade.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Behalve flinke regen en onweer was het ook niet zo boeiend. Half uurtje water voor de planten, iedereen lag toch te maffen om die tijd. Bijna dan. Dus waar moet je een alarm voor geven dan, dat je je kussen goed vasthoudt als je met de deur open slaapt?
[..]
En hier komen de complottheorieën.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
KNMI is gewoon ingezet om Lowlands eerder te openen
Eerst heel erg druk en toen rustigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Impry het volgende:
Sorry voor de breedte, maar hier Zandvoort om 14:40 - 15:40 en 16:00u.
[ afbeelding ]
Scheveningen is ontruimd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Het is niet druk op het strand van scheveningen
Wat?quote:
Ik bedoel... als het treinverkeer weer hinder gaat ondervinden van het weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Wat?De machinisten zullen het wel leuk vinden denk ik, al die auto's naast de spoorbaan die langzaam moeten rijden
Oh oh daarom was het zo rustigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Scheveningen is ontruimd.
http://www.endandit.nl/re(...)cheveningen-ontruimd
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik bedoel... als het treinverkeer weer hinder gaat ondervinden van het weer
Dat tornadoplaatje ernaastquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Impry het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als de strandtenthouders het KNMI gaan aanklagen. In zo'n debiel land leven we tegenwoordigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Het is niet druk op het strand van scheveningen
Iedereen weet toch dat er een heleboel hersenlozen rondlopen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
sinds wanneer zijn mensen zo dom dat ze niet meer zelf na kunnen denken, ik blijf het me bij elk weer alarm afvragen, toen Klonk nog een klein Klonkje was en veel buiten speelde dan gingen we naar binnen als de lucht heel donker werd en dat ging prima![]()
maar nu, oeeeeh, weer alarm, paniek, strand ontruimen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Pfft.. ze kunnen ook overdrijven hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat hoor je niet vaak, dat een strand vanwege het mooie weer wordt ontruimd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef Impry het volgende:
[..]
vroeger noemde ze dat gewoon natuurlijke selectie, gewoon volhouden, hadden we SBS6 nu ook niet gehadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat er een heleboel hersenlozen rondlopen?
nah, ga je toch gewoon een strand verder, ik bedoel, Scheveningen is niet het enige strand van Nederlandquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Zit je dan lekker in je auto na een dag hard werken in de hitte, kom je daar aan, strand gesloten
Dat zou e wel verwachten als ik de radar moet geloven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef Cootz het volgende:
In tegenstelling tot de afgelopen anderhalf uur sinds de afkoeling in het westen begon, is het nu ook zwaar bewolkt in Vlissingen. Zou het dan toch nog gaan regenen vandaag?
Het strand is niet gesloten! Mensen zijn alleen verzocht weg te gaan, daar hoef je geen gehoor aan te gevenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Zit je dan lekker in je auto na een dag hard werken in de hitte, kom je daar aan, strand gesloten
oh noes, je gaat dood man, niet doen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Papabear het volgende:
Op buienradar is goed te zien dat de bewolking allemaal oplost voordat het boven land komt. Ik ga zo ook nog even naar het strand in Bergen. Ze kunnen van mij het laplazerus krijgen met dat weeralarm.
inderdaad typisch iets van tegenwoordig als je het mij vraagt. Vroeger geen probleem, toen hadden we alleen zure regen. Moet je nu eens kijken wat ervan gekomen is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
sinds wanneer zijn mensen zo dom dat ze niet meer zelf na kunnen denken, ik blijf het me bij elk weer alarm afvragen, toen Klonk nog een klein Klonkje was en veel buiten speelde dan gingen we naar binnen als de lucht heel donker werd en dat ging prima![]()
Vanaf 34 dezelfde kleurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Cootz het volgende:
[ afbeelding ]
In 2006 was het ook zo warm (veel grotere stukken wit zelfs), maar toen pasten ze ook niets aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is zo warm dat de legenda's aangepast moeten worden.
Laat hier nog wel even wat info achter danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Papabear het volgende:
Op buienradar is goed te zien dat de bewolking allemaal oplost voordat het boven land komt. Ik ga zo ook nog even naar het strand in Bergen. Ze kunnen van mij het laplazerus krijgen met dat weeralarm.
Die regen die buienradar op zee schijnt te zien en die mysterieus oplost op het moment dat ie bij land aankomt, dat schijnt geen echte regen te zijn maar een of ander effect van de echo waarmee ze dat meten. Kan iemand die het wel snapt het even uitleggen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:14 schreef Papabear het volgende:
Op buienradar is goed te zien dat de bewolking allemaal oplost voordat het boven land komt.
dat van die hagelstenen hoop ik idd ook niet want ik had laatst al geluk met een hagelbui. Die was zo erg dat het Vodafone netwerk er iig een half uur uitgelegen heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:10 schreef Winner_Taco het volgende:
Hopelijk geen enorme hagelstenen gedurende de avondspits .
Wel goed voor de economie though
ik had ook een zure mamma als ik weer eens te laat thuis was gekomen, of zeiknatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad typisch iets van tegenwoordig als je het mij vraagt. Vroeger geen probleem, toen hadden we alleen zure regen. Moet je nu eens kijken wat ervan gekomen is.
heel mooi en met veel gevoel voor nostalgie,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
je kunt ook denken, verrek het gaat onweren, laten we onze eigen hersens gebruiken en de boel goed in de gaten houden, ging vroeger toch ook goed, ik bedoel wanneer is het voor het laatst dat de bliksem is ingeslagen in een veld vol kinderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heel mooi en met veel gevoel voor nostalgie,
alleen de informatie voorziening is nu veel beter dan toen jij een klein klonkje was, en als instanties als het knmi meer en betere informatie hebben groeit daarmee ook hun verantwoordelijkheid om mensen te waarschuwen.
1 blikseminslag in een veld met 1500 kinderen, daar word je niet vrolijk van hoor!
En als je dan ziet dat de kans op die inslag zo groot is dat niet waarschuwen geen optie meer is, waarschuw wat mij betreft dan maar. En ja, dan kan er af en toe voor niets gewaarschuwd worden
Zoals de afgelopen 3 of 4 weeralarmen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
heel mooi en met veel gevoel voor nostalgie,
alleen de informatie voorziening is nu veel beter dan toen jij een klein klonkje was, en als instanties als het knmi meer en betere informatie hebben groeit daarmee ook hun verantwoordelijkheid om mensen te waarschuwen.
1 blikseminslag in een veld met 1500 kinderen, daar word je niet vrolijk van hoor!
En als je dan ziet dat de kans op die inslag zo groot is dat niet waarschuwen geen optie meer is, waarschuw wat mij betreft dan maar. En ja, dan kan er af en toe voor niets gewaarschuwd worden
Als ik het KNMI moet geloven zal het dan wel een zeemansgraf wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Laat hier nog wel even wat info achter dan
Crematie/begrafenis?
Welk nummer moet er gedraaid worden?
Wie mag er absoluut niet komen?
Etc.
Dat dus!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef ditisHuub het volgende:
En ja, dan kan er af en toe voor niets gewaarschuwd worden
opvallend iddquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:20 schreef Haraldvdl het volgende:
Ik zat even wat na te kijken maar ik zie ik de plaatje wel een gelijkenis op de wolkbreuken na dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is dus de domme menigte die vergeten is dat ze zelf na kunnen denkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
Helemaal mee eens.
En gebeurt er wel wat, dan komt de huilende meute op gang: "Waarom heeft de KNMI ons niet gewaarschuwd, het is de schuld van het KNMI!"
quote:Update 16.13: In Vlissingen lijkt het te zijn begonnen. We noteren een leeg strand, hoge golven en een donkere lucht.
Die vlag gaat echt tekeerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef Impry het volgende:
Trekken nu flinke wolken over Domburg:
[ afbeelding ]
Webcam: http://www.cameramanager.(...)0.swf?camera_id=8759
ik heb het KNMI nooit serieus genomen met de weeralarm dingenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Bierie het volgende:
Maar serieus he.... Stel nou... gewoon stel... Er gebeurt geen donder. Hooguit een flink buitje en verder niks.
Wie neemt dan oooooit nog de KNMI serieus? Het is niet alsof het de eerste keer zou zijn dat ze overdrijven.
Als het opeens hard gaat waaien en 23 graden is hoef je mensen toch niet meer te vragen om weg te gaan? Half uurtje wachten en iedereen is 'm zelf al gepeerd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef -0- het volgende:
Die ontruiming van het strand komt overigens niet door het weeralarm maar gewoon vanwege het feit dat er aan de kust een harde wind staat (kracht 6 à 7) en het slechts 23 graden is nog maar
Stelt niks voor. Net 2 druppels op mijn kop gehadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Cootz het volgende:
Flinke bui op Schier, en wat kleine flarden opeens in Overijssel?
Ik woon in Zwijndrecht en ik zie (richting Dordrecht) niks bijzondersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Againzender het volgende:
Ja, er is iets aan het ontstaan. Wel klein, maar je moet ergens beginnen
Zou ergens bij Dordrecht moeten zitten als ik het goed zie?
Nou hier in Dordrecht waait het wel flink en is het bewolkt maar geen donkere wolken nog.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Againzender het volgende:
Ja, er is iets aan het ontstaan. Wel klein, maar je moet ergens beginnen
Zou ergens bij Dordrecht moeten zitten als ik het goed zie?
En hoe liep het toen af?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:20 schreef Haraldvdl het volgende:
Ik zat even wat na te kijken maar ik zie ik de plaatje wel een gelijkenis op de wolkbreuken na dan
17 juli 2004:
[ afbeelding ]
20 augustus 2009:
[ afbeelding ]
En dan? Vertellen dat ze het niet meer mogen doen omdat je zo lekker op het strand lag te bakkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie gaat het KNMI bellen
KNMI algemeen 030 2206 911
030 2210 407 (fax)
http://knmi.nl/contact/
Ja maar dat was eerder donkerder.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef Impry het volgende:
Trekken nu flinke wolken over Domburg:
[ afbeelding ]
Webcam: http://www.cameramanager.(...)0.swf?camera_id=8759
Komt zeker door de hagel en regen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef appelsientje het volgende:
Net thuis... 20 min fietsen, ben helemaal drijfnat..
Wolken hebben daar een hoogte van rond de 9 km, dus misschien inderdaad een begin.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou hier in Dordrecht waait het wel flink en is het bewolkt maar geen donkere wolken nog.
Ik geloof even niks meerquote:
Dat dan weer wel ja... Wolk tekent nu wel duidelijker af.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja maar dat was eerder donkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |