Bloemkoolwolken ten westen van Dordrecht. Ook zichtbaar op de buienradar nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Againzender het volgende:
Ja, er is iets aan het ontstaan. Wel klein, maar je moet ergens beginnen
Zou ergens bij Dordrecht moeten zitten als ik het goed zie?
Nog wel ja. Lijntje loopt wel zoals het KNMI dat voorspelde.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lijntje is wel mooi en alles, maar weinig rood...
de noordwaardse richting is wel opgehouden niet gaat tie haast alleen maar heel langzaam oosterlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lijntje is wel mooi en alles, maar weinig rood...
Lees je dan eerst eens in en zie dat de laatste 5 weeralarmen terecht waren volgens de criteria.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het KNMI nooit serieus genomen met de weeralarm dingen
Verkapte kijk mij een Mercedes hebben postquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:26 schreef denthemen het volgende:
Ik ga straks toch maar niet met de auto naar A'dam, toch maar de treinIk rij in een Mercedes Sprinter, die is dus hoog en zal veel wind vangen
ze zullen ongetwijfeld terecht zijn, maar het zijn dingen die ik als simpel mens, zonder ook maar enig verstand van weer ook kan bedenkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:29 schreef -0- het volgende:
[..]
Lees je dan eerst eens in en zie dat de laatste 5 weeralarmen terecht waren volgens de criteria.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |