Dan mag jij eens beter gaan voorspellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef xxiessiexx het volgende:
De buien gaan niet door, het blijft de hele week 30+ graden.
Nope gisteren is al gezegt dat het in de namiddag en avond zal plaats vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerst zien, dan geloven.. Vooralsnog zit het KNMI er ruim een paar uur naast...
Het KNMI doet het vooralsnog ook niet bepaald uitmuntendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan mag jij eens beter gaan voorspellen
Geduld agent, geduldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Nou dat wordt niks meer voor het uiterste westen. Wat een windruiming zeg.
dan hadden ze geen 13:00, 14:00 en dergelijke op de site moeten zettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
Nope gisteren is al gezegt dat het in de namiddag en avond zal plaats vinden.
daar moet ik je ook gelijk in geven, maar het is voor die mensen ook moeilijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het KNMI doet het vooralsnog ook niet bepaald uitmuntend
Nog steeds een weeralarmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is het weeralarm teruggeschroefd naar een waarschuwing?
En wanneer zetten ze de buienradar nou eens op een fatsoenlijke host.
Juist niet, op het RTL nieuws gaf die KNMI man een uitleg dat alles bij elkaar het noodweer wordtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:21 schreef Rabieluh het volgende:
hmm zorgt die wind er aan de kust niet voor dat de kans op een felle bui daar een stuk minder wordt?
Noice, bedanktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Juist niet, op het RTL nieuws gaf die KNMI man een uitleg dat alles bij elkaar het noodweer wordt
Maar van morgen schreef het KNMI rond 14.00 uur in het westen en dat het begin avond zelfs al in het midden en oosten van het land voorbij zou zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:19 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
Nope gisteren is al gezegt dat het in de namiddag en avond zal plaats vinden.
Ik begrijp dat kaartje niet zo goed want dan zou het hier toch al gearriveerd moeten zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nog steeds een weeralarm
[ afbeelding ]
KNMI moet het kaartje nog updaten denk ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begrijp dat kaartje niet zo goed want dan zou het hier toch al gearriveerd moeten zijn?
Hier is Woensdrecht.
De temp begint hier nu wel te dalen van 36 naar 32 en steeds meer rukwinden.
Het komt dus inderdaad een paar uur later dan ze vanmorgen hadden verwacht. Vanmorgen stond er op dat plaatje nog een lijn om 14:00 uur door Den Haag en een lijn om 18:00 uur boven Flevoland.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nog steeds een weeralarm
[ afbeelding ]
Of bij sommige mensen laat de browser plaatje van vanmorgen uit de browser cache zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
KNMI moet het kaartje nog updaten denk ik
Dat dus... verder aub gewoon negeren... lost vanzelf opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Klik allemaal op topic report en rapporteer hem
Damn, bijna stormquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Windkracht 7 aan de Zeeuwse kust.
Nee idd... dat zeker nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hopen dat het onweer dat niet doet.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Over een paar uurtjes staat zo verslagggever bij het strand met 105 km per uur te spreken. Het is hier een chaos , alles maar dan ook echt alles vliegt over het strand heen, ik kan maar heel moeilijk blijven staan, dit is niet te geloven .
Zoals die ene reporter in The Day After Tomorrow die werd weggesmeten door een rondvliegend stuk dak?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Over een paar uurtjes staat zo verslagggever bij het strand met 105 km per uur te spreken. Het is hier een chaos , alles maar dan ook echt alles vliegt over het strand heen, ik kan maar heel moeilijk blijven staan, dit is niet te geloven .
Zoals vanmorgen 07:00 dat was pas lekker weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu lijkt het gewoon heel erg warm weer maar over een paar uurtjes zou je willen dat het nog zoals smiddags was
Dat zie je bij storm, en dat is nou juist vandaag niet voorspeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou wordt de reporter gewoon helemaal gezandstraalt en vliegen de parasols om hem heenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zoals die ene reporter in The Day After Tomorrow die werd weggesmeten door een rondvliegend stuk dak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |