Ne ejoh... Frutsel lost het wel opquote:
Voorspelling: er gebeurt helemaal niks meerquote:
Nou er gebeurt nog niet veel. Alleen een toenemende westenwind is best saai.quote:
Jemig het is echt extreem aan het afkoelen bij de kust..quote:
Dan hangt de sensor in de zon, lampie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:03 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Like i give a shit, er stond op meerdere plekken duidelijk aangegeven dat het 55 graden was, dit was in juli in Side ten tijde van een hittegolf. Dus stfu en ga ergens anders wijs doen kneus.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:10 schreef Cootz het volgende:
Topic in 2 uur volgeluld zonder dat er ook maar iets gebeurd is
Haha okequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Marjan1985 het volgende:
@ xxiessiexx
Dan herken ik het van vroegahheb namelijk 21 jaar in Monster gewoont
Zweetze. Ik kwam namelijk net ook op dat "briljante" ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Adelante het volgende:
Ik ga nog maar even boodschappen doen nu het nog kan
Hier in Den Haag idem ditoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
In Zwijndrecht(NL) begint het te waaien en zie steeds meer lichte bewolking
Witheet zoals ze ookwel zeggen.quote:
De wind is aan het draaien, er komt een koufront uit het westen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:16 schreef Dlocks het volgende:
Lijkt wel alsof het langs de kust trekt? Of zullen die buien die nu boven noord Frankrijk zitten meer over (Neder)land trekken?
ja hier in Zwijndrecht(NL) Idem ditoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
In Zwijndrecht(NL) begint het te waaien en zie steeds meer lichte bewolking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |