Dat dus... verder aub gewoon negeren... lost vanzelf opquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Klik allemaal op topic report en rapporteer hem
Damn, bijna stormquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Windkracht 7 aan de Zeeuwse kust.
Nee idd... dat zeker nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hopen dat het onweer dat niet doet.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Over een paar uurtjes staat zo verslagggever bij het strand met 105 km per uur te spreken. Het is hier een chaos , alles maar dan ook echt alles vliegt over het strand heen, ik kan maar heel moeilijk blijven staan, dit is niet te geloven .
Zoals die ene reporter in The Day After Tomorrow die werd weggesmeten door een rondvliegend stuk dak?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Over een paar uurtjes staat zo verslagggever bij het strand met 105 km per uur te spreken. Het is hier een chaos , alles maar dan ook echt alles vliegt over het strand heen, ik kan maar heel moeilijk blijven staan, dit is niet te geloven .
Zoals vanmorgen 07:00 dat was pas lekker weerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu lijkt het gewoon heel erg warm weer maar over een paar uurtjes zou je willen dat het nog zoals smiddags was
Dat zie je bij storm, en dat is nou juist vandaag niet voorspeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou wordt de reporter gewoon helemaal gezandstraalt en vliegen de parasols om hem heenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zoals die ene reporter in The Day After Tomorrow die werd weggesmeten door een rondvliegend stuk dak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |