Heen kom je nog wel, terug niet meer..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Laten we allemaal naar zeeland gaan en foto's maken, daar komt het als eerste
Ah, je hebt een onvernieuwde ICM. Tip: doe die luchtdouches boven je aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zit in de trein naar huis nu, van zwolle naar groningen. Echt niet te doen.
Dan komt de warme lucht je tegemoetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:44 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Ah, je hebt een onvernieuwde ICM. Tip: doe die luchtdouches boven je aan.
Ach, dan neem je toch foto's en twitter je ze? Voor het nageslacht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heen kom je nog wel, terug niet meer..
Ja, 36.8.quote:
Ik denk best dat het ergens 37 graden wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 36.8.
Misschien was het wel 37 graden ergens.
Fucking hell.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:45 schreef Cootz het volgende:
NEDERLAND OVERSTROOMD MET WARM WATER!
[ afbeelding ]
Dat is het echt maar zélden!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik denk best dat het ergens 37 graden wasDat kan haast niet anders
waar blijft de taart?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Damn, historie...
sinds de oprichting van 'DE' in 2007... is het gewoon voor het eerst dat een user vanuit DE in MED terecht komtEen mijlpaal...
*snik*
eentje maarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Damn, historie...
sinds de oprichting van 'DE' in 2007... is het gewoon voor het eerst dat een user vanuit DE in MED terecht komtEen mijlpaal...
*snik*
Pics or it did not happenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Stali het volgende:
Ik heb met 30 graden een zomertrui aan gedaan.. Die wind is goed koud iig.
Ah, onze stoelen beginnen al door de tuin te waaien. Maar weer volop zon nu.
Bij mij eigenlijk continu, Mexicaanse griep daargelatenquote:
Grappenmakerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Stali het volgende:
Ik heb met 30 graden een zomertrui aan gedaan.. Die wind is goed koud iig.
Ah, onze stoelen beginnen al door de tuin te waaien. Maar weer volop zon nu.
Zo te zien komt er wel wat op land maar het meeste waait over zee?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wat op zee zit moet naar ons toekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |