Dat helpt zekerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:48 schreef Etcetera het volgende:
Gevonden!
Dat hele Meredith gezeik waarom ik ben afgehaakt in seizoen 4 valt wel enigszins mee moet ik zeggen. Misschien helpt het als je veel afleveringen achterelkaar kunt zien
Dat siert jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik probeer wel heel erg te letten op 'waar kom je weg' en 'waar kom je vandaan'![]()
Ja daar ben ik ook aan begonnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat helpt zekerIk vind het een geweldige serie trouwens
Net als private practice, ik heb nog 2 afleveringen op de dvd-recorder staan.
Een beetje dialect vind ik ook wel leuk, maar echt Twents, Fries e.d. vind ik dus helemaal niets.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat siert je. En noordelijk en oostelijk dialect vind ik wel leuk om te horen, veel liever dat dan Brabants of Limburgs.
Overigens zou ik Gronau niet aanraden om een stedentrip naar toe te boeken, maar er zijn zeker suffere plaatsen op de wereld. En ze hebben een Trinkgut, wat op z'n tijd best handig kan zijn voor studenten
Aan alle titels in je onderschrift? Dan heb je er nog een aantal te zien of al gezien. Ik ben ook wel een beetje serie addicted trouwens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook aan begonnen
Ik heb van alles in m'n sig minstens 1 aflevering gezien en besloten dat ik het leuk vindquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aan alle titels in je onderschrift? Dan heb je er nog een aantal te zien of al gezien. Ik ben ook wel een beetje serie addicted trouwens.
Okay. Die serie die je nu noemt, dat zijn dan weer series waarvan ik er af en toe eentje zie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb van alles in m'n sig minstens 1 aflevering gezien en besloten dat ik het leuk vindAls mijn 'echte' series weer beginnen komt de rest op een lager pitje (en dan denk ik aan in elk geval NCIS, NCIS: Los Angeles en Bones)
Da's wel handig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:01 schreef Etcetera het volgende:
NCIS is zonder mankeren mijn lievelingsserieNCIS: LA is een spinoff, ben benieuwd of dat iets gaat worden
en Bones kan ik op zich ook wel zonder, maar is wel tof. Bones is ook een van de weinige series die ik regelmatig kijk maar niet bewaar.
Bijna alle series die ik kijk heb ik op m'n pc staan
Angelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Da's wel handig.
Die hoofrolspeler van Bones is toch Angelalleen daarvoor zou ik al gaan kijken, maar ik vergeet het steeds.
Ow Lennon is wakker... tijd voor fruit en daarna naar Twan (school) en boodschappen doen![]()
tot later!!
Dan snel een zwaai terug!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:18 schreef MaJo het volgende:
Nog even een zwaai hier, zo naar Lowlands![]()
Aye ayequote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef MaJo het volgende:
B.erthaKom weer eens naar de SC?
Ik heb kaartjes voor de 10e maar kan niet ivm werkIemand interesse? Of iemand die kaarten voor de 9e heeft en wil ruilen? Het gaat om 2 kaarten
Prima, we zitten hier nu ruim een maand en het bevalt goed. De inrichting is zo goed als af, maar de wasmachine heeft het begeven dus nu zoeken we een nieuwe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:
B.![]()
Ik vroeg me gisteren nog af hoe het met jou en Sheep was
Ja inderdaad! Iemand een raketje?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ola, die maken ijsjes toch? lekker
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Iemand een raketje?
Dan moet ik eerst langs bij kassameisje......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
of een perenijsje, ook erg lekker
dat is toch niet vervelend? of heb ik ontwikkelingen gemist sinds zaterdag?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst langs bij kassameisje......
Nee, dat is niet vervelend maar ik ben net weer binnen van een mislukte sollicitatie dus ik ben blij dat ik even zit....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is toch niet vervelend? of heb ik ontwikkelingen gemist sinds zaterdag?
Dat is dan wel weer vervelendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vervelend maar ik ben net weer binnen van een mislukte sollicitatie dus ik ben blij dat ik even zit....
Oeh dat is vervelend.... een aleve wil meestal wel helpen......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vervelend![]()
Ik begin koppijn te krijgen, aangezien ik vannacht amper geslapen heb van de hitte![]()
En nu moet ik nog een middag werken en vanavond nog voetballen, hopelijk slaap ik dan vannacht als een roos
Bij mij is het prima uit te houden, voordeel van op de begane grond wonen met vier bovenburen en op de noordwesthoekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vervelend![]()
Ik begin koppijn te krijgen, aangezien ik vannacht amper geslapen heb van de hitte![]()
En nu moet ik nog een middag werken en vanavond nog voetballen, hopelijk slaap ik dan vannacht als een roos
Laat ik daarvoor nou net langs een kassameisje moetenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat is vervelend.... een aleve wil meestal wel helpen......
Hier is het ook nog prima te doen.... woon niet op de bg maar heb wel een joekel van een boom voor mijn raam staan.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het prima uit te houden, voordeel van op de begane grond wonen met vier bovenburen en op de noordwesthoek
Bij mij staat de hele dag de zon vol op de kap, dus er is geen houden aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het prima uit te houden, voordeel van op de begane grond wonen met vier bovenburen en op de noordwesthoek
Het is dat we niet in de buurt van elkaar wonen anders zou ik ze wel halen en even langsbrengen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Laat ik daarvoor nou net langs een kassameisje moeten
Hangmatje in de tuin?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij mij staat de hele dag de zon vol op de kap, dus er is geen houden aan![]()
vannacht maar in bad slapen ofzo
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vervelend maar ik ben net weer binnen van een mislukte sollicitatie dus ik ben blij dat ik even zit....
Ik vraag straks wel een collega, er werken hier genoeg vrouwen, die hebben dat vast wel bij zichquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is dat we niet in de buurt van elkaar wonen anders zou ik ze wel halen en even langsbrengen.....
Buiten slapen is nog niet eens zo'n gek ideequote:
Ben niet geschikt voor een verkopersfunctie blijkt maar weer. ik straal geen sales uit geloof ik. Het wordt steeds duidelijker dat ik maar sportinstructeur ofzo moet worden....quote:
Werk ze en succes met de headache.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Buiten slapen is nog niet eens zo'n gek idee
Maar nu ben ik weer hard aan het werk en zo
Nu bij de Appie 2e gratisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Iemand een raketje?
Ja, bij ons dus ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij mij staat de hele dag de zon vol op de kap, dus er is geen houden aan![]()
vannacht maar in bad slapen ofzo
Thanx for the tip! Zo dan ook nog even 2 pakken halen!quote:
Hoi IARLquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:18 schreef iamredleader het volgende:goeiemiddag allenaal
B.ertha, alles goed? Leuk dat je weer langskomt!
Ja hoor, wel een beetje rustig hier op dit moment. Misschien is iedereen boodschappen gaan doen voor het noodweer gaat losbarsten.....quote:
Hoi Diaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef Diaan73 het volgende:![]()
ik ben er ook weer... pfff geen pretje buiten en hier 1 enkel klein regenbuitje gehad, meer niet. Daarna weer warm, warmer en nog warmer. Ik ga vandaag alleen nog maar naar buiten om Twan van school te halen.
Hoi Yuriquote:
Ja, de 6 weken waren - gelukkig - weer voorbij. Aan het einde van de vakantie is het ook echt tijd om weer naar school te gaan. Op zich niet erg, als het maar niet zo belachelijk heet is als vandaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi Diaan
Ah Twan ook al weer naar school joh? Dus het vrije leven is weer even over?
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Prima, we zitten hier nu ruim een maand en het bevalt goed. De inrichting is zo goed als af, maar de wasmachine heeft het begeven dus nu zoeken we een nieuwe.
Verder is het hier heel heet, maar dat is overal zo
Over ruim een week moeten we allebei weer naar uni/school en ik zoek nog een nieuwe baan.
Dat was het wel zo'n beetje
Positief: ik heb 166 polysquote:De eisen die aan het eindproduct van GSM3 worden gesteld zijn:
- je modeleert een vogel (maximaal 300 polys (editable mesh / driehoeken))
- geeft hem een texture en UV-coordinaten
- geeft hem bones en minimaal 2 animaties
- skin de vogel
- exporteer hem naar wildtangent (de geexporteerde vogel lever je in.)
Ik hou er ook meer van als het 22 graden is... Wanneer het zo warm is lukt alles niet echt......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, de 6 weken waren - gelukkig - weer voorbij. Aan het einde van de vakantie is het ook echt tijd om weer naar school te gaan. Op zich niet erg, als het maar niet zo belachelijk heet is als vandaag.![]()
Ik vind dat werkelijk 10x niks.
Precies, 22 graden, een beetje zon... heerlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hou er ook meer van als het 22 graden is... Wanneer het zo warm is lukt alles niet echt......
Veel Plezier Hawaii_Timquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, tijd om naar de bus te gaan. Het Lowlands-avontuur begint!
Tot over een paar dagen SC, misschien tot eerder Lowlandsgangers
WE of TNT servicepunt. En zaterdag ga ik bij de muntkassa staan op popfestival ZAND!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Klinkt goedHeb je al een baantje op het oog? En balen van de wasmachine
Ik ben weer eens bezig met die vogel, en dit is de uitleg bij de opdracht. Ik zag ineens de fout
[..]
Positief: ik heb 166 polys
Ik werk met een 3d programma, en het is ook best ingewikkeld, snap er zelf ook niet zoveel vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Etc. dat klinkt erg ingewikkeld, maar ja ik heb daar dan ook helemaal geen verstand van.
Dat klinkt leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
WE of TNT servicepunt. En zaterdag ga ik bij de muntkassa staan op popfestival ZAND!
quote:
Oeps.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:19 schreef Etcetera het volgende:Verkeerd gekeken, heb 318 polygonen
![]()
Dat was mijn planningquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En vandaag ging je de skin doen toch? Betekent dat dat je de rest van het rijtje al af hebt?![]()
Sowieso
ah, oke.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was mijn planningMaar zit met die bones (geen idee hoe ik dat moet doen) en met die teveel polygonen, dus dat eerst maar fiksen.
[ afbeelding ]
Zie je al die driehoekjes? Een zo'n driehoek is een polygone
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah, oke.Die maken de vorm dus?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Verkeerd gekeken, heb 318 polygonen
![]()
Edit: oh dat hangt er dus vanaf hoe je 'm geselecteerd hebt![]()
[..]
Ik werk met een 3d programma, en het is ook best ingewikkeld, snap er zelf ook niet zoveel van
[..]
Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, wat betreft je vraag over eten.. ik ben geen voorbeeld.. ik eet eigenlijk waar ik zin in hem, ondanks mn overgewicht.
Volgens mij is dat best normaal hoor. Volgens mij mag je zelfs smorgens wel twee broodjes hebben. Dit doe ik wel op dagen dat ik werk, maar op dagen dat ik thuis vind ik het moeilijker. In het weekend helemaal. Ik vind het wel een goed plan trouwens, ik ga maar mee doen, denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
M'n bedoeling is eigenlijk om alles gewoon zo om te gooien dat ik het vol houd en het gezond/ oke is. Geen dieet ofzo, maar weer terug naar normaal eten. Eerder at ik zo een zak m&m's leeg als ik aan het studeren was of als ik dacht wel gezond bezig te zijn gewoon heel veel brood. Dus ik ben begonnen met dat eetschema, maar ik weet bijvoorbeeld helemaal niet hoeveel broodjes op een dag normaal is.
Ik lijk wel achterlijk als ik het zo lees.![]()
In elk geval, tot ik ging samenwonen op m'n 19e had ik heel vast een schema. 's Morgens een broodje, appel, 's middags 2 broodjes, koekje/ banaan/ druiven/ worteltjes/ whatever, avondeten. Zoiets wil ik terug, maar ik weet niet of dat te weinig is of wat ik nu doe te veel.
Hij was mopperig in het begin, nu valt het wel meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Oeh! Ik lees dat Pitt gestopt is met roken?Is hij al chagrijnig?
Dat zou ik wel tof vinden.quote:
Wat goed zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik ben trouwens wel al 5 kg kwijt sinds het begin van de vakantie.
Okay... vanaf morgen!!! Maar wat betreft avondeten... dat mag alles zijn, dus ook patat enz. Want anders hou ik het niet vol.quote:
Oeh, dat laatste herken ik wel. 't Moet toch van hem zelf komen. Ik word altijd heel chagrijnig als Sven zegt dat ik iets niet mag. Andersom net zo trouwens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij was mopperig in het begin, nu valt het wel meeMaar als ik 'm er aan herinner vindt hij het niet zo tof
Dat snap ik.quote:Wat betreft eten, ik denk dat je het niet heel slecht eet hoorProbeer gewoon 3x op een dag te eten (ontbijt, middageten, avondeten) en vooral gezonde tussendoortjes te doen. Dus een appel of een banaan als je zin heb in iets
En zondigen mag
Met mate.
Ik weet het wel, maar ik doe het zelf niet
Vervelend van de blessures inderdaad. En dat wii fitten is denk ik best intensief? Ik las dat Danny (van Fok) heel veel kg kwijt is door Wii fitten (iets van 20 ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat goed zeg![]()
Ik was net lekker bezig sinds eind mei met WIi Fitten, toen ik een blessure kreeg, eerst mn heup en later een scheurtje in mn enkelband. En daar heb ik nu nog last van, dus moet het nog rustig aan doen.
Oh, dat is prima hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... vanaf morgen!!! Maar wat betreft avondeten... dat mag alles zijn, dus ook patat enz. Want anders hou ik het niet vol.niet dat we elke avond patat eten, maar wel 1x per week en ik wil niet aangepast avondeten maken
Bleh, weer door die hitte.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij gewoon 2 smorgens en 2 tussen de middag. Even Twan ophalen, brb.![]()
Inderdaad, toen ik gister zo vroeg op moest heb ik ook eerst een bakje yoghurt gegeten en daarna gewoon om half 9 een broodje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Niks mis met 's ochtends en 's middag 2 broodjes lijkt meHangt er toch ook vanaf hoeveel energie je verbruikt enzo? Als ik 's ochtends om 6u moet ontbijten dan eet ik een kom yoghurt, en dan heb ik om 11u echt honger hoor
Volgende week in de rebound dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef Etcetera het volgende:
M'n moeder heeft eerst gewoon betaaldEn toen ik na het zwemmen nog wilde vragen stond er niemand
Dus we weten nog niks
![]()
De thermometer in de auto gaf net 37,5 graden aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bleh, weer door die hitte.
Ik heb nog geen noodweer gezien hier trouwens.
In elk geval is het nu gelukt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Etcetera het volgende:
We gaan sowieso volgende week weer zwemmenWie weet
Polygones kunnen terugbrengen naar 298En dat was uiteraard heel simpel te doen met een modifier die in het programma zit
Jammer dat je daar pas na 2u zoeken achterkomt, maar goed
Lekker dan voor de mensen op LL.quote:het weeralarm heeft de code oranje. Dit is de op één na meest dreigende situatie. Ga daarom niet naar buiten tenzij het strikt noodzakelijk is.
Inderdaad. Dat is nog erg gevaarlijk ook nog dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker dan voor de mensen op LL.
Ja ik ben blij dat ik op tijd boodschappen heb gedaan! Al heb ik nu wel kassameisje misgelopen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef Soempie het volgende:
't begint opeens heel hard te waaien hier.
En nu uitzoeken hoe ik 'm botten kan gevenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
In elk geval is het nu gelukt.![]()
Wij twijfelen nog over 1 of 2 keer zwemmen per week. 't Is best prijzig.
Hier nog niet maar het gaat wel steeds harder waaien....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Lowlands is eerder open gegaan
Het regent hier opeens
Ja open vlakten moet je altijd mijden met onweer..... levensgevaarlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Ja als het losgaat bij Biddinghuizen, dan gaat het ook losEr is ooit een bui geweest met de opbouw van CZ die zo extreem was dat įlle mensen van het veld moesten, en dat iemand in de reflectie van iemand anders zijn bril een bliksemflits zag inslaan.
CZ werd toen nog deels op hetzelfde terrein gehouden als LL
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja open vlakten moet je altijd mijden met onweer..... levensgevaarlijk!
12 keer is 45 euro bij ons. En als we dan samen 2 keer per week gaan, dan doen we er nog niet eens een maand mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En nu uitzoeken hoe ik 'm botten kan geven
Hoe duur is zwemmen bij jullie? Bij ons per keer 's avonds baantjes zwemmen = 3,25, en als je een 12 badenkaart koopt is het 32,50.
Ook nog geen harde wind?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook (nog) geen noodweer of zo. Gewoon snikheet
En lid worden van een health center is geen optie?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
12 keer is 45 euro bij ons. En als we dan samen 2 keer per week gaan, dan doen we er nog niet eens een maand mee.
Nee die vertrekt morgenvroeg pas....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Zit Peace al op Lowlands?
Tot straks Diaan
Dat is inderdaad behoorlijk prijzigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
12 keer is 45 euro bij ons. En als we dan samen 2 keer per week gaan, dan doen we er nog niet eens een maand mee.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook nog geen harde wind?
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En lid worden van een health center is geen optie?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu wel, maar alleen heel eventjes
Duidelijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik denk dat we het dan bij 1 en af en toe 2 keer per week zwemmen houden. Verder ga ik dus zeer waarschijnlijk nog volleyballen en de overige dagen kan ik wandelen of fietsen.
* zakdoekje doorblaastquote:
Om de was op te hangen?quote:
Ik wilde heel graag gaan squashen, maar in Breda doen ze niet aan een introcursus ofzo. Ja, alleen voor mensen die hier ook studeren of voor tweetallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Voordeel is wel van een health center dat je voor 1 prijs kan zwemmen, fitnessen en squashen! Maar dan moet je dus wel regelmatig gaan anders is het gewoon zonde van je geld.
Om op je neus te zetten.quote:
Oh dat is wel vervelend. Ik squash heel af en toe met mijn broertje. die zou wel vaker willen maar woont ook niet in Breda....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag gaan squashen, maar in Breda doen ze niet aan een introcursus ofzo. Ja, alleen voor mensen die hier ook studeren of voor tweetallen.![]()
Vervolgens heb ik nog overwogen om iemand te zoeken om dan samen te squashen, via internet, maar ik zag alleen mensen die het al jaren doen.En Wiebel wil niet en z'n beste vriend wil wel, maar nog niet nu.
En verder ken ik hier niemand.
* mr_anonimous * knijper op de neus zetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om op je neus te zetten.
[ afbeelding ]
Zoiets.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend. Ik squash heel af en toe met mijn broertje. die zou wel vaker willen maar woont ook niet in Breda....Wat een zeurpiet zeg die beste vriend van Wiebel.... Wanneer wil die dan? Met St Juttemis?
Je kan wel zeggen dat hij dan actief en structureel aan zijn conditie werkt. Tsja dat is inderdaad wel een heikel punt bij mannen....van een dame verliezen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Hij wilde eerst wat conditie opbouwen.Of misschien is hij bang om van me te verliezen.
![]()
Verder is het een heel toffe kerel.![]()
Dat is wel goed en je krijgt natuurlijk ook wel spierballen van Jaļr optillen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:41 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, ik moet ook hoognodig aan m'n conditie werken... ben nu begonnen met 'savonds nog even wandelen (half uur tot een uur)
Mwah, echt spierballen kweek je er niet meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is wel goed en je krijgt natuurlijk ook wel spierballen van Jaļr optillen....
Nee het is niet echt fitness maar een vriend van mij is wel iets sterker geworden sinds hij een tweeling heeft...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, echt spierballen kweek je er niet mee
Ha die LadyBlackquote:
Het is niet alleen sterker worden, je kweekt ook geduld en begrip. Minstens net zo belangrijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee het is niet echt fitness maar een vriend van mij is wel iets sterker geworden sinds hij een tweeling heeft...
Ja zeker... Hij was eerst een haastig persoon en alles moest volgens zijn schema.... met twee van die meiden van nog net geen jaar werkt dat net even anders..... en verdraaid hij is nu heel rustig geworden....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is niet alleen sterker worden, je kweekt ook geduld en begrip. Minstens net zo belangrijk
Ik hoor onweer en de regen is losgebarstenquote:
Nou veel succes met de reis naar huis en tot straks misschienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik ga het maar erop gokken: time to go home
* hoopt dat er geen storingen op het spoor zullen zijn, en dat zijn lieftallige echtgenote geen last heeft van drukte in het verkeer *
Ah dat is fijn om te horen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoor onweer en de regen is losgebarsten
Verder heb ik relaxed gewerkt (kon bijna niks doen omdat de werklui in de weg liepen), en daarna trakteerde een vriendin in de stad op een ijsje omdat ze een baan hadDus ik heb wel een lekker dagje
Leest ze mee soms?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik ga het maar erop gokken: time to go home
* hoopt dat er geen storingen op het spoor zullen zijn, en dat zijn lieftallige echtgenote geen last heeft van drukte in het verkeer *
Dankje voor je post.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Soemp: je moet eten als je honger hebten zoveel als je nodig hebt om weer even vooruit te kunnen. Dat moet je dus wel even goed leren aanvoelen, maar als ik ga zeggen hoeveel ik eet, dan heb jij daar misschien niet genoeg aan, of als je op de site van het voedingscentrum kijkt, is dat misschien teveel (ik krijg dat tenminste niet op).
Ik eet zelf 's ochtends altijd 2 boterhammen, krijg dan op mn werk koffie met eventueel een koek, na mn werk 2 boterhammen, en als ik dan 's middags ook nog werk eet ik vaak een bak brinta of nog een boterham als ik weer thuiskom om 4 uur. Als ik 's middags thuisblijf maak ik een grote kop cappuccino rond 3 uur, en daar zit ik dan wel weer een uur of twee vol van
En dan rond 7 uur avondeten. Ik eet erg weinig, en heb dus soms om een uur of 22:00 ook weer honger... dan neem ik een restje van het avondeten of nootjes als ik in de kroeg zit.
De rest van de dag misschien een random koekje of dropjes, en als ik gezond ben maak ik een fruitshake
Soms lijkt het er wel op he.quote:
quote:
Precies, dat kost even tijd om door te hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje voor je post.![]()
Ik denk dat ik het met 2 broodjes 's morgens en 2 's middags en verder tussendoor fruit of bijvoorbeeld een rijstwafel wel goed red. Was twee weken terug nog wel lastig, maar gister en vandaag was het bijvoorbeeld goed te doen. Soms zit ik zelfs vol na wat druiven 's middags.Terwijl ik een maand geleden nog makkelijk een hele zak krentenbollen weg kon eten en dan nog zoiets had van: 't zal wel.
![]()
En eerder at ik wanneer ik trek had en dan krijg ik veel te veel binnen. Volgens mij 'denkt' m'n lichaam dat ik veel meer nodig heb, dan eigenlijk de bedoeling is. Verslaafd aan eten misschien.Daarom dus nu zo'n schema, omdat m'n lichaam het gewoon niet goed aangeeft.
Ik eet altijd volkorenbrood.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies, dat kost even tijd om door te hebben
Maar je let al wel op volkoren enzo he? Want ik kan een half witbrood opeten en nog steeds honger hebben. Bruin brood precies hetzelfde, alleen volkorenbrood raak je vol van![]()
En misschien dat de koffietruc bij jou ook werktalhoewel cappuccino ook calorierijk is door de melk natuurlijk....
Dat kan ik niet hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:23 schreef Soempie het volgende:
Terwijl ik vroeger nooit snoepte en in juni nog m'n chocoladeletter had liggen.![]()
Kunnen wij niet zoiets doen? Of is dat stom?quote:Vertel iets over je zelf,
wie je bent,
waar je (ongeveer) vandaan komt,
wat je zoal doet in het dagelijkse leven,
wat zijn je hobbies,
je grootste passies,
welk boek staat op je nummer 1 lijst of welk boek lees je momenteel,
welke film is je-van-het,
voor welk gerecht kunnen ze je 's nachts wakker maken,
wat is de leukste uitspraak die je in tijden hebt gehoord (mag van je kinderen zijn of als je nog geen kinderen hebt van je buurman of buurvrouw etc)
etc etc
en last but not least, stel een (persoonlijke) vraag aan de volgende van de estafette.
Hangt ervan af toch, of je aan bent gekomen omdat je niet meer sport, of omdat je verkeerd eetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan ik niet he
Zou 1x per week zwemmen genoeg zijn om conditie op peil te brengen en een beetje af te vallen![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik zit in het OUD estafette topic te lezen, dat is zo'n leuk topic.![]()
[..]
Kunnen wij niet zoiets doen? Of is dat stom?
Combinatie van beidenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hangt ervan af toch, of je aan bent gekomen omdat je niet meer sport, of omdat je verkeerd eet
Ik wil wel fietsen, maar die andere 2 gaan liever met de auto geloof ikquote:Voor conditie opzich wel, als je beetje fanatiek zwemt, en op de fiets er naar toe.....
Mag ik het stom vinden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag ik het stom vinden?
Als je dat wilt weten kun je het hier toch gewoon vragen
zeker omdat niet iedereen alles kwijt wil in het openbaar
Ik vind het ook overbodig inderdaad. Ik ben best open over zaken en over sommige ook weer niet.... Maar dat is een wankel evenwicht denk ik. Zou ik over andere zaken opener zijn dan zou ik zaken als kassameisje etc weer niet aan jullie verteld hebben denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het op zich wel grappig, maar ik denk voor ons enigszins overbodig
Heel veel plezier PS!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We blijken nog betere kaarten voor lowlands gewonnne te hebben dan we al dachten. We hebben ook 3 on stage kaarten gewonnen voor een intiem concert (max 10 man) van een bekende naamDat weet je niet van te voren, maar mogelijkheden zijn o.a. Kyteman, Dio & the Madd, Bertolf... Zo tof
Vet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We blijken nog betere kaarten voor lowlands gewonnne te hebben dan we al dachten. We hebben ook 3 on stage kaarten gewonnen voor een intiem concert (max 10 man) van een bekende naamDat weet je niet van te voren, maar mogelijkheden zijn o.a. Kyteman, Dio & the Madd, Bertolf... Zo tof
Ik weet niet, als je in OUD kijkt en die verhalen leest krijg je toch weer een heel andere kant te zien. En iedereen kan het natuurlijk zo persoonlijk maken als hij/ zij wil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het op zich wel grappig, maar ik denk voor ons enigszins overbodig
dus toch!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het ook overbodig inderdaad. Ik ben best open over zaken en over sommige ook weer niet.... Maar dat is een wankel evenwicht denk ik. Zou ik over andere zaken opener zijn dan zou ik zaken als kassameisje etc weer niet aan jullie verteld hebben denk ik.
quote:
Dan hoef ik ze niet te beantwoorden, want daar gaan jullie mij niet vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet, als je in OUD kijkt en die verhalen leest krijg je toch weer een heel andere kant te zien. En iedereen kan het natuurlijk zo persoonlijk maken als hij/ zij wil.
Maargoed, we wachten wel tot we allemaal kinderen hebben en daar posten.
Als ik soms de verhalen van Diaan en Peaceman hoor wil ik er dan zelfs niet eens komen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan hoef ik ze niet te beantwoorden, want daar gaan jullie mij niet vinden
tot ik een hele leuke vrouw tegenkom die wel kinderen wil waarschijnlijk
Daar heb je ook gelijk in, ik hoef ook niet alle ins en outs van m'n kinderen te delen dan, en al helemaal niet te lezen van anderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik soms de verhalen van Diaan en Peaceman hoor wil ik er dan zelfs niet eens komen.....
Ja en zeker geen bemoeizieke die graag jouw manier van opvoeden afkraken.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, ik hoef ook niet alle ins en outs van m'n kinderen te delen dan, en al helemaal niet te lezen van anderen.
Ik hoop het ook maar ik denk dat we vanavond geen balletje trappen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier hebben we de eerste echte bui trouwens een half uur geleden gehad, lekker afgekoeld inmiddels, hopelijk blijft het onweer vanavond verder weg
wij hebben 3 oefenwedstrijden op de planning komende 8 dagen, tegen het 5e, 4e en 3equote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar ik denk dat we vanavond geen balletje trappen.....Dan maar gelijk bier zuipen en pokeren....
Cool! Hou me maar op de hoogte over je verrichtingen! Vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wij hebben 3 oefenwedstrijden op de planning komende 8 dagen, tegen het 5e, 4e en 3e
ja denk het (hoop het ) wel. Moet hem nog bedankenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vet!
Het zullen in elk geval vrienden van Giel zijnDie ga je ook zien zeker?
telefoonlader? Heb je een tent met stopcontact?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Reminder voor morgen, niet vergeten;
- Lenzenspullen
- Borstel
- tandenborstel + pasta
- pil
- ritalin
- zonnebril
- enveloppe met belangerijke kaartjes
- geld
- pinpas
- telefoonlader
- flesje water
toilethuizen ftwquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
telefoonlader? Heb je een tent met stopcontact?
(en is je accu al in 3 dagen leeg?)
Ipod weer gevonden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Reminder voor morgen, niet vergeten;
- Lenzenspullen
- Borstel
- tandenborstel + pasta
- pil
- ritalin
- zonnebril
- enveloppe met belangerijke kaartjes
- geld
- pinpas
- telefoonlader
- flesje water
nope...quote:
geeft niks, er speelt vast wel een bandjequote:
1) Vertel iets over je zelf,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
geeft niks, er speelt vast wel een bandje
Weinig kansquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
geeft niks, er speelt vast wel een bandje
Echt??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Het is tot nu toe alleen wat gerommelErnstige tegenvaller
Ik wou iets zeggen over dat Groningen alle leuke rode wolkjes heeft gehad, maar je zit niet in de Stadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt??
Maak je borst maar nat, hier is het al behoorlijk heftig tekeer gegaan!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt??
Maak je borst maar nat, hier is het al behoorlijk heftig tekeer gegaan!!![]()
![]()
Jawel johquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen over dat Groningen alle leuke rode wolkjes heeft gehad, maar je zit niet in de Stadtoch
![]()
Dubbel Joe Tee Efquote:
Jammer, veel sterkte...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook nog steeds droog, alleen af en toe een bliksemflits, zit nu even na te puffen in de achtertuin. Kinderen liggen net in bed... Lennon heeft 39.4 graden koorts, het arme kind. En Twan had een mot op zn slaapkamer die erg vervelend was.
39,4 jeetje!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook nog steeds droog, alleen af en toe een bliksemflits, zit nu even na te puffen in de achtertuin. Kinderen liggen net in bed... Lennon heeft 39.4 graden koorts, het arme kind. En Twan had een mot op zn slaapkamer die erg vervelend was.
Nou zeg het maar...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dubbel Joe Tee EfMaar je moeder en Enschede enzo en en en
Nou
Oh vandaar, nee ik moet morgen nog gewoon werken, dus zaterdag pas Twente voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dubbel Joe Tee EfMaar je moeder en Enschede enzo en en en
Nou
Maar dan kun je Noorderslag toch deels meemaken? Of zeg ik nou iets domsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh vandaar, nee ik moet morgen nog gewoon werken, dus zaterdag pas Twente voor mij
Hm, beterschap, Lennonquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Noorderzon had ik vanavond heen gekund maar het is afgelast vanwege het weeralarmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dan kun je Noorderslag toch deels meemaken? Of zeg ik nou iets doms
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Breda loopt altijd voor op Den Bosch
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft 39.4 graden koorts, het arme kind.
Tis wel een hele leuke stad vond ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog nooit echt in Den Bosch geweest, behalve een keer toen ik gieters ging verkopen in de Brabanthallen (dat is toch in Den Bosch?).
Laatst zei de dokter dat we ons geen zorgen hoefden te maken zolang het tussen de 39 en 40 graden blijft. Maar met die Mexicaanse griep enz. hou ik het toch maar in de gaten. Heb in ieder geval mn collega's gemaild, dat ik morgen wat later kom.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
39,4 jeetje!!!
Maar voor kindjes is dat minder schrikbarend dan voor volwassenen toch?
Ik volg Noorderslag niet zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Voor vanavond afgelast he, maar toch.... morgen heb ik een feestje en het weekend ben ik er niet, dus ik wou juist vanavond even heen
Gelukkig is het nog tot 30 augustus![]()
Ik eet:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:31 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn de hoeveelheden die jullie eten?![]()
Toen ik nog een gezond gewicht had at ik 3 volkorenbroodjes met hagelslag of kaas, een appel, een ander gezond tussendoortje of een koekje ofzo en een bord avondeten op een dag (waar ik nooit trek in had, dus was altijd heel weinig vlees en aardappels en wel redelijk wat groente).
Ik weet niet hoeveel ik mag eten.Maar met de hoeveelheden die ik vroeger at val ik bijna om.
![]()
Maar zoals vandaag zit ik op:
2 volkorenbeschuitjes met hagelslag
appel
3 volkorenbroodjes met 20+ kaas (weet niet of dat goed is of slecht.)
Beker magere melk
Water/ thee
Dat is weinig, toch?
Straks om een uur of vier neem ik nog iets van een schaaltje magere yoghurt of een plakje ontbijtkoek ofzo en dan nog avondeten.
Mijn papa beweert dat het beste is om het volgende te doen: ontbijt als een koning, lunch als een edelman en eet avond als een zwerver...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik eet:
5-7 bruine of volkoren boterhammen per dag, met stroop, vleeswaren of evt jam of pindakaas,
een appel of ander fruit
flink veel avondeten
een koek of crackers
Eventueel nog een schaal muesli
en nog vanalles als ik tussendoor honger heb
En heel veel brood als je honger hebt is toch niet ongezond? Je hebt (met grenzen natuurlijk) toch niet zomaar honger
Ik was enthousiast over het feit dat er iemand was.quote:
* Whiteguy is vanavond naar het tikibad geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Soempie het volgende:
Hoe zat het trouwens met je zwemkaart?
En bovendien, waar doen ze moeilijk over, de buit is al binnen bij hen toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Dames waar hebben jullie het over? Juliie zijn hartstikke leuke meiden!
Hmm.. nou je het zegt.. inderdaad !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder weet niet meer hoeveel geld ze nou nog van me krijgt
Ik was begonnen om het collegegeld dat ze me 2 jaar voorgeschoten heeft terug te betalen, zegt ze: moet je dat nog wel doen dan? Je had me toch al terugbetaald?![]()
wou ie met je mee naar de VS?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was enthousiast over het feit dat er iemand was.![]()
Oh en je kan tegen je broer zeggen dat ie niet meer in mijn tas past, sorry voor dat.
Neuh naar Lowlands...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou ie met je mee naar de VS?
Nu heb ik ook zinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Zwemmen.... wel een goed idee eigenlijk
Misschien binnenkort ook maar weer eens een kaart halen
Nee niet dusquote:
Slaapsequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen, het is weer mooi geweest, de avond is nuttig en aangenaam besteed ondanks het uitvallen van Noorderzon, en nu ga ik lekker tukken
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Soempie het volgende:
Hoe zat het trouwens met je zwemkaart?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Etcetera het volgende:
We gaan sowieso volgende week weer zwemmenWie weet
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Zwemmen.... wel een goed idee eigenlijk
Misschien binnenkort ook maar weer eens een kaart halen
Ik voorzie een zwembad meetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin
[..]
Nee niet dus
Galesburg heeft een mooi zwembadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik voorzie een zwembad meet
alleen beetje ver reizenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Galesburg heeft een mooi zwembad
Ach joh, je hebt toch OVkaartquote:
Denk niet dat ze die accepterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach joh, je hebt toch OVkaart
Juist.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Galesburg heeft een mooi zwembad
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heh wat zijn jullie ongezellig
Ik ga slapen
Ik had vandaag mijn laatstequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:00 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ook. Morgen weer een mooie werkdag om me op te verheugen.
08:30 - 21:15
Bah.
Jaaa ik ga ze sowieso zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]slaapse
als ik je morgen niet meer spreek en mocht je ze zien, doe iedereen daar dan de groeten
[cobramodus]quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh ik kan me eigenlijk niet meer in deze buurt vertonenAls het donker is heb ik vaak niet door of het grodijn open is of niet. Vaak is dat niet het geval. Als het binnen licht is en buiten donker, dan is binnen goed zichtbaar voor buiten he. Ja nou. Vul de rest zelf maar in
Mazzelaar. Moet je in de states nog bij gaan klussen eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn laatste
Jep, maar dat gaat dan weer van mijn studiekosten af. Dus krijg er geen echt geld voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mazzelaar. Moet je in de states nog bij gaan klussen eigenlijk?
moet je aan de buurman vragen. Nu ga ik toch echt wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[cobramodus]
Pic's
[/cobramodus]
zal ik doen als ik weer in amsterdam benquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
moet je aan de buurman vragen. Nu ga ik toch echt weg
Pas vanaf september.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:17 schreef Nesle het volgende:
Ik kan eindelijk mn OV ophalen
Maaarre, mag ik daar nou gratiesssjj mee in de bus? Want daar gaat het me eigenlijk om
Ik lees net dat het vanaf 16 aug mag, maar dat gratis reizen geldt ook voor de bus? En dan in het weekend kan ik zo'n rode buskaart kopen (als ik moet reizen)?quote:
als je een week kaart heb kan je met bus/trein/tram gratis reizen door de weeks en met korting in het weekendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik lees net dat het vanaf 16 aug mag, maar dat gratis reizen geldt ook voor de bus? En dan in het weekend kan ik zo'n rode buskaart kopen (als ik moet reizen)?
Met de trein kon ik toch al gratis reizen.
Dat is voor studenten die al langer studeren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik lees net dat het vanaf 16 aug mag, maar dat gratis reizen geldt ook voor de bus? En dan in het weekend kan ik zo'n rode buskaart kopen (als ik moet reizen)?
Met de trein kon ik toch al gratis reizen.
Ik ben bang van nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaap lekker red
Ga ik je nou nog zien?
Jouw papa is een slimme man, hij heeft (volgens mij) ook gelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn papa beweert dat het beste is om het volgende te doen: ontbijt als een koning, lunch als een edelman en eet avond als een zwerver...
Mijn papa weet meestal wel veel
Ja vandaag heb ik zelf geen tijd meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet![]()
Moet vandaag gewoon werken en zo. Maar bel anders Tinuviel, misschien heeft zij (en Jair) nog wel tijd vandaag?
En daar moet alles in wat je nodig hebt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mama en ik hebben een gigantische tas gekochtpas er zelf zo ongeveer in
Wel voor Amerika, lowlands is al gepaktquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En daar moet alles in wat je nodig hebt?
Kreeg net een smsje van Peace, hij is gearriveerd en heeft de tent al staan!!
Dan is het wel een hele grote tasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel voor Amerika, lowlands is al gepakt
En leuk. ik ga vast langs hem lopen zonder het te weten
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge Cobra
Ik doe met je mee, twee koffie coming right up
[ afbeelding ]
Nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb even het topic gelezen en durf nu niet meer te posten wat ik in een dag eet.
Als ik een dagdienst heb begin ik meestal met 3 broodjes met vleesbeleg en een flinke mok koffie.quote:
Kun je haar zelf niet bellen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het gaat echt laat zijn tegen de tijd dat ik daar ben
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik een dagdienst heb begin ik meestal met 3 broodjes met vleesbeleg en een flinke mok koffie.
Daarna rond een uur of tien even snacken. Worstebroodjes oid.
Als lunch 4 broodjes. 2 met kaas/ham en 2 met de beschikbare vette hap. Kroket of een gebakken ei.
Rond een uur of 3 (einde dienst) weer even snacken.
Dan eten wat de pot schaft (op de basis) of waar ik zin in heb (thuis).
En dan laat op de avond nog een zak chips of wat blokjes worst/kaas.
Nachtdiensten zijn een verhaal apart. Zeker de diensten van 1900-0700 uur.
Dan meestal rond 1800 uur eerst (avond) eten in de eetzaal.
Rond een uur of 2100 gaat meestal de auto richtind de Mac.
Rond een uur of 0100 meestal shoarma laten bezorgen.
Dan heb ik ook nog wel iets mee (kant en klaar) wat ik rond een uur of 0400 eet.
En als afsluiting om 0700 naar de eetzaal voor eieren met spek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |