Juist.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Galesburg heeft een mooi zwembad
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heh wat zijn jullie ongezellig
Ik ga slapen
Ik had vandaag mijn laatstequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:00 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ook. Morgen weer een mooie werkdag om me op te verheugen.
08:30 - 21:15
Bah.
Jaaa ik ga ze sowieso zienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]slaapse
als ik je morgen niet meer spreek en mocht je ze zien, doe iedereen daar dan de groeten
[cobramodus]quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh ik kan me eigenlijk niet meer in deze buurt vertonenAls het donker is heb ik vaak niet door of het grodijn open is of niet. Vaak is dat niet het geval. Als het binnen licht is en buiten donker, dan is binnen goed zichtbaar voor buiten he. Ja nou. Vul de rest zelf maar in
Mazzelaar. Moet je in de states nog bij gaan klussen eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn laatste
Jep, maar dat gaat dan weer van mijn studiekosten af. Dus krijg er geen echt geld voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mazzelaar. Moet je in de states nog bij gaan klussen eigenlijk?
moet je aan de buurman vragen. Nu ga ik toch echt wegquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[cobramodus]
Pic's
[/cobramodus]
zal ik doen als ik weer in amsterdam benquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
moet je aan de buurman vragen. Nu ga ik toch echt weg
Pas vanaf september.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:17 schreef Nesle het volgende:
Ik kan eindelijk mn OV ophalen
Maaarre, mag ik daar nou gratiesssjj mee in de bus? Want daar gaat het me eigenlijk om
Ik lees net dat het vanaf 16 aug mag, maar dat gratis reizen geldt ook voor de bus? En dan in het weekend kan ik zo'n rode buskaart kopen (als ik moet reizen)?quote:
als je een week kaart heb kan je met bus/trein/tram gratis reizen door de weeks en met korting in het weekendquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik lees net dat het vanaf 16 aug mag, maar dat gratis reizen geldt ook voor de bus? En dan in het weekend kan ik zo'n rode buskaart kopen (als ik moet reizen)?
Met de trein kon ik toch al gratis reizen.
Dat is voor studenten die al langer studeren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik lees net dat het vanaf 16 aug mag, maar dat gratis reizen geldt ook voor de bus? En dan in het weekend kan ik zo'n rode buskaart kopen (als ik moet reizen)?
Met de trein kon ik toch al gratis reizen.
Ik ben bang van nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaap lekker red
Ga ik je nou nog zien?
Jouw papa is een slimme man, hij heeft (volgens mij) ook gelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn papa beweert dat het beste is om het volgende te doen: ontbijt als een koning, lunch als een edelman en eet avond als een zwerver...
Mijn papa weet meestal wel veel
Ja vandaag heb ik zelf geen tijd meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet![]()
Moet vandaag gewoon werken en zo. Maar bel anders Tinuviel, misschien heeft zij (en Jair) nog wel tijd vandaag?
En daar moet alles in wat je nodig hebt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mama en ik hebben een gigantische tas gekochtpas er zelf zo ongeveer in
Wel voor Amerika, lowlands is al gepaktquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En daar moet alles in wat je nodig hebt?
Kreeg net een smsje van Peace, hij is gearriveerd en heeft de tent al staan!!
Dan is het wel een hele grote tasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel voor Amerika, lowlands is al gepakt
En leuk. ik ga vast langs hem lopen zonder het te weten
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge Cobra
Ik doe met je mee, twee koffie coming right up
[ afbeelding ]
Nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb even het topic gelezen en durf nu niet meer te posten wat ik in een dag eet.
Als ik een dagdienst heb begin ik meestal met 3 broodjes met vleesbeleg en een flinke mok koffie.quote:
Kun je haar zelf niet bellen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het gaat echt laat zijn tegen de tijd dat ik daar ben
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik een dagdienst heb begin ik meestal met 3 broodjes met vleesbeleg en een flinke mok koffie.
Daarna rond een uur of tien even snacken. Worstebroodjes oid.
Als lunch 4 broodjes. 2 met kaas/ham en 2 met de beschikbare vette hap. Kroket of een gebakken ei.
Rond een uur of 3 (einde dienst) weer even snacken.
Dan eten wat de pot schaft (op de basis) of waar ik zin in heb (thuis).
En dan laat op de avond nog een zak chips of wat blokjes worst/kaas.
Nachtdiensten zijn een verhaal apart. Zeker de diensten van 1900-0700 uur.
Dan meestal rond 1800 uur eerst (avond) eten in de eetzaal.
Rond een uur of 2100 gaat meestal de auto richtind de Mac.
Rond een uur of 0100 meestal shoarma laten bezorgen.
Dan heb ik ook nog wel iets mee (kant en klaar) wat ik rond een uur of 0400 eet.
En als afsluiting om 0700 naar de eetzaal voor eieren met spek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |