Weinig kansquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
geeft niks, er speelt vast wel een bandje
Echt??quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Het is tot nu toe alleen wat gerommelErnstige tegenvaller
Ik wou iets zeggen over dat Groningen alle leuke rode wolkjes heeft gehad, maar je zit niet in de Stadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt??
Maak je borst maar nat, hier is het al behoorlijk heftig tekeer gegaan!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt??
Maak je borst maar nat, hier is het al behoorlijk heftig tekeer gegaan!!![]()
![]()
Jawel johquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wou iets zeggen over dat Groningen alle leuke rode wolkjes heeft gehad, maar je zit niet in de Stadtoch
![]()
Dubbel Joe Tee Efquote:
Jammer, veel sterkte...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook nog steeds droog, alleen af en toe een bliksemflits, zit nu even na te puffen in de achtertuin. Kinderen liggen net in bed... Lennon heeft 39.4 graden koorts, het arme kind. En Twan had een mot op zn slaapkamer die erg vervelend was.
39,4 jeetje!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook nog steeds droog, alleen af en toe een bliksemflits, zit nu even na te puffen in de achtertuin. Kinderen liggen net in bed... Lennon heeft 39.4 graden koorts, het arme kind. En Twan had een mot op zn slaapkamer die erg vervelend was.
Nou zeg het maar...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dubbel Joe Tee EfMaar je moeder en Enschede enzo en en en
Nou
Oh vandaar, nee ik moet morgen nog gewoon werken, dus zaterdag pas Twente voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dubbel Joe Tee EfMaar je moeder en Enschede enzo en en en
Nou
Maar dan kun je Noorderslag toch deels meemaken? Of zeg ik nou iets domsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh vandaar, nee ik moet morgen nog gewoon werken, dus zaterdag pas Twente voor mij
Hm, beterschap, Lennonquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Noorderzon had ik vanavond heen gekund maar het is afgelast vanwege het weeralarmquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dan kun je Noorderslag toch deels meemaken? Of zeg ik nou iets doms
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Breda loopt altijd voor op Den Bosch
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft 39.4 graden koorts, het arme kind.
Tis wel een hele leuke stad vond ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog nooit echt in Den Bosch geweest, behalve een keer toen ik gieters ging verkopen in de Brabanthallen (dat is toch in Den Bosch?).
Laatst zei de dokter dat we ons geen zorgen hoefden te maken zolang het tussen de 39 en 40 graden blijft. Maar met die Mexicaanse griep enz. hou ik het toch maar in de gaten. Heb in ieder geval mn collega's gemaild, dat ik morgen wat later kom.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
39,4 jeetje!!!
Maar voor kindjes is dat minder schrikbarend dan voor volwassenen toch?
Ik volg Noorderslag niet zoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Voor vanavond afgelast he, maar toch.... morgen heb ik een feestje en het weekend ben ik er niet, dus ik wou juist vanavond even heen
Gelukkig is het nog tot 30 augustus![]()
Ik eet:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:31 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn de hoeveelheden die jullie eten?![]()
Toen ik nog een gezond gewicht had at ik 3 volkorenbroodjes met hagelslag of kaas, een appel, een ander gezond tussendoortje of een koekje ofzo en een bord avondeten op een dag (waar ik nooit trek in had, dus was altijd heel weinig vlees en aardappels en wel redelijk wat groente).
Ik weet niet hoeveel ik mag eten.Maar met de hoeveelheden die ik vroeger at val ik bijna om.
![]()
Maar zoals vandaag zit ik op:
2 volkorenbeschuitjes met hagelslag
appel
3 volkorenbroodjes met 20+ kaas (weet niet of dat goed is of slecht.)
Beker magere melk
Water/ thee
Dat is weinig, toch?
Straks om een uur of vier neem ik nog iets van een schaaltje magere yoghurt of een plakje ontbijtkoek ofzo en dan nog avondeten.
Mijn papa beweert dat het beste is om het volgende te doen: ontbijt als een koning, lunch als een edelman en eet avond als een zwerver...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik eet:
5-7 bruine of volkoren boterhammen per dag, met stroop, vleeswaren of evt jam of pindakaas,
een appel of ander fruit
flink veel avondeten
een koek of crackers
Eventueel nog een schaal muesli
en nog vanalles als ik tussendoor honger heb
En heel veel brood als je honger hebt is toch niet ongezond? Je hebt (met grenzen natuurlijk) toch niet zomaar honger
Ik was enthousiast over het feit dat er iemand was.quote:
* Whiteguy is vanavond naar het tikibad geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Soempie het volgende:
Hoe zat het trouwens met je zwemkaart?
En bovendien, waar doen ze moeilijk over, de buit is al binnen bij hen toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Dames waar hebben jullie het over? Juliie zijn hartstikke leuke meiden!
Hmm.. nou je het zegt.. inderdaad !quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder weet niet meer hoeveel geld ze nou nog van me krijgt
Ik was begonnen om het collegegeld dat ze me 2 jaar voorgeschoten heeft terug te betalen, zegt ze: moet je dat nog wel doen dan? Je had me toch al terugbetaald?![]()
wou ie met je mee naar de VS?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was enthousiast over het feit dat er iemand was.![]()
Oh en je kan tegen je broer zeggen dat ie niet meer in mijn tas past, sorry voor dat.
Neuh naar Lowlands...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou ie met je mee naar de VS?
Nu heb ik ook zinquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Zwemmen.... wel een goed idee eigenlijk
Misschien binnenkort ook maar weer eens een kaart halen
Nee niet dusquote:
Slaapsequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:23 schreef LadyBlack het volgende:
Mensen, het is weer mooi geweest, de avond is nuttig en aangenaam besteed ondanks het uitvallen van Noorderzon, en nu ga ik lekker tukken
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Soempie het volgende:
Hoe zat het trouwens met je zwemkaart?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Etcetera het volgende:
We gaan sowieso volgende week weer zwemmenWie weet
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Zwemmen.... wel een goed idee eigenlijk
Misschien binnenkort ook maar weer eens een kaart halen
Ik voorzie een zwembad meetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin
[..]
Nee niet dus
Galesburg heeft een mooi zwembadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik voorzie een zwembad meet
alleen beetje ver reizenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Galesburg heeft een mooi zwembad
Ach joh, je hebt toch OVkaartquote:
Denk niet dat ze die accepterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach joh, je hebt toch OVkaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |