Dat kan ik niet hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:23 schreef Soempie het volgende:
Terwijl ik vroeger nooit snoepte en in juni nog m'n chocoladeletter had liggen.![]()
Kunnen wij niet zoiets doen? Of is dat stom?quote:Vertel iets over je zelf,
wie je bent,
waar je (ongeveer) vandaan komt,
wat je zoal doet in het dagelijkse leven,
wat zijn je hobbies,
je grootste passies,
welk boek staat op je nummer 1 lijst of welk boek lees je momenteel,
welke film is je-van-het,
voor welk gerecht kunnen ze je 's nachts wakker maken,
wat is de leukste uitspraak die je in tijden hebt gehoord (mag van je kinderen zijn of als je nog geen kinderen hebt van je buurman of buurvrouw etc)
etc etc
en last but not least, stel een (persoonlijke) vraag aan de volgende van de estafette.
Hangt ervan af toch, of je aan bent gekomen omdat je niet meer sport, of omdat je verkeerd eetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan ik niet he
Zou 1x per week zwemmen genoeg zijn om conditie op peil te brengen en een beetje af te vallen![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik zit in het OUD estafette topic te lezen, dat is zo'n leuk topic.![]()
[..]
Kunnen wij niet zoiets doen? Of is dat stom?
Combinatie van beidenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hangt ervan af toch, of je aan bent gekomen omdat je niet meer sport, of omdat je verkeerd eet
Ik wil wel fietsen, maar die andere 2 gaan liever met de auto geloof ikquote:Voor conditie opzich wel, als je beetje fanatiek zwemt, en op de fiets er naar toe.....
Mag ik het stom vinden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag ik het stom vinden?
Als je dat wilt weten kun je het hier toch gewoon vragen
zeker omdat niet iedereen alles kwijt wil in het openbaar
Ik vind het ook overbodig inderdaad. Ik ben best open over zaken en over sommige ook weer niet.... Maar dat is een wankel evenwicht denk ik. Zou ik over andere zaken opener zijn dan zou ik zaken als kassameisje etc weer niet aan jullie verteld hebben denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het op zich wel grappig, maar ik denk voor ons enigszins overbodig
Heel veel plezier PS!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We blijken nog betere kaarten voor lowlands gewonnne te hebben dan we al dachten. We hebben ook 3 on stage kaarten gewonnen voor een intiem concert (max 10 man) van een bekende naamDat weet je niet van te voren, maar mogelijkheden zijn o.a. Kyteman, Dio & the Madd, Bertolf... Zo tof
Vet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We blijken nog betere kaarten voor lowlands gewonnne te hebben dan we al dachten. We hebben ook 3 on stage kaarten gewonnen voor een intiem concert (max 10 man) van een bekende naamDat weet je niet van te voren, maar mogelijkheden zijn o.a. Kyteman, Dio & the Madd, Bertolf... Zo tof
Ik weet niet, als je in OUD kijkt en die verhalen leest krijg je toch weer een heel andere kant te zien. En iedereen kan het natuurlijk zo persoonlijk maken als hij/ zij wil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het op zich wel grappig, maar ik denk voor ons enigszins overbodig
dus toch!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het ook overbodig inderdaad. Ik ben best open over zaken en over sommige ook weer niet.... Maar dat is een wankel evenwicht denk ik. Zou ik over andere zaken opener zijn dan zou ik zaken als kassameisje etc weer niet aan jullie verteld hebben denk ik.
quote:
Dan hoef ik ze niet te beantwoorden, want daar gaan jullie mij niet vindenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet, als je in OUD kijkt en die verhalen leest krijg je toch weer een heel andere kant te zien. En iedereen kan het natuurlijk zo persoonlijk maken als hij/ zij wil.
Maargoed, we wachten wel tot we allemaal kinderen hebben en daar posten.
Als ik soms de verhalen van Diaan en Peaceman hoor wil ik er dan zelfs niet eens komen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan hoef ik ze niet te beantwoorden, want daar gaan jullie mij niet vinden
tot ik een hele leuke vrouw tegenkom die wel kinderen wil waarschijnlijk
Daar heb je ook gelijk in, ik hoef ook niet alle ins en outs van m'n kinderen te delen dan, en al helemaal niet te lezen van anderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik soms de verhalen van Diaan en Peaceman hoor wil ik er dan zelfs niet eens komen.....
Ja en zeker geen bemoeizieke die graag jouw manier van opvoeden afkraken.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, ik hoef ook niet alle ins en outs van m'n kinderen te delen dan, en al helemaal niet te lezen van anderen.
Ik hoop het ook maar ik denk dat we vanavond geen balletje trappen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier hebben we de eerste echte bui trouwens een half uur geleden gehad, lekker afgekoeld inmiddels, hopelijk blijft het onweer vanavond verder weg
wij hebben 3 oefenwedstrijden op de planning komende 8 dagen, tegen het 5e, 4e en 3equote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar ik denk dat we vanavond geen balletje trappen.....Dan maar gelijk bier zuipen en pokeren....
Cool! Hou me maar op de hoogte over je verrichtingen! Vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wij hebben 3 oefenwedstrijden op de planning komende 8 dagen, tegen het 5e, 4e en 3e
ja denk het (hoop het ) wel. Moet hem nog bedankenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vet!
Het zullen in elk geval vrienden van Giel zijnDie ga je ook zien zeker?
telefoonlader? Heb je een tent met stopcontact?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Reminder voor morgen, niet vergeten;
- Lenzenspullen
- Borstel
- tandenborstel + pasta
- pil
- ritalin
- zonnebril
- enveloppe met belangerijke kaartjes
- geld
- pinpas
- telefoonlader
- flesje water
toilethuizen ftwquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
telefoonlader? Heb je een tent met stopcontact?
(en is je accu al in 3 dagen leeg?)
Ipod weer gevonden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Reminder voor morgen, niet vergeten;
- Lenzenspullen
- Borstel
- tandenborstel + pasta
- pil
- ritalin
- zonnebril
- enveloppe met belangerijke kaartjes
- geld
- pinpas
- telefoonlader
- flesje water
nope...quote:
geeft niks, er speelt vast wel een bandjequote:
1) Vertel iets over je zelf,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
geeft niks, er speelt vast wel een bandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |