Hoi Yuriquote:
Ja, de 6 weken waren - gelukkig - weer voorbij. Aan het einde van de vakantie is het ook echt tijd om weer naar school te gaan. Op zich niet erg, als het maar niet zo belachelijk heet is als vandaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi Diaan
Ah Twan ook al weer naar school joh? Dus het vrije leven is weer even over?
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Prima, we zitten hier nu ruim een maand en het bevalt goed. De inrichting is zo goed als af, maar de wasmachine heeft het begeven dus nu zoeken we een nieuwe.
Verder is het hier heel heet, maar dat is overal zo
Over ruim een week moeten we allebei weer naar uni/school en ik zoek nog een nieuwe baan.
Dat was het wel zo'n beetje
Positief: ik heb 166 polysquote:De eisen die aan het eindproduct van GSM3 worden gesteld zijn:
- je modeleert een vogel (maximaal 300 polys (editable mesh / driehoeken))
- geeft hem een texture en UV-coordinaten
- geeft hem bones en minimaal 2 animaties
- skin de vogel
- exporteer hem naar wildtangent (de geexporteerde vogel lever je in.)
Ik hou er ook meer van als het 22 graden is... Wanneer het zo warm is lukt alles niet echt......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, de 6 weken waren - gelukkig - weer voorbij. Aan het einde van de vakantie is het ook echt tijd om weer naar school te gaan. Op zich niet erg, als het maar niet zo belachelijk heet is als vandaag.![]()
Ik vind dat werkelijk 10x niks.
Precies, 22 graden, een beetje zon... heerlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hou er ook meer van als het 22 graden is... Wanneer het zo warm is lukt alles niet echt......
Veel Plezier Hawaii_Timquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, tijd om naar de bus te gaan. Het Lowlands-avontuur begint!
Tot over een paar dagen SC, misschien tot eerder Lowlandsgangers
WE of TNT servicepunt. En zaterdag ga ik bij de muntkassa staan op popfestival ZAND!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Klinkt goedHeb je al een baantje op het oog? En balen van de wasmachine
Ik ben weer eens bezig met die vogel, en dit is de uitleg bij de opdracht. Ik zag ineens de fout
[..]
Positief: ik heb 166 polys
Ik werk met een 3d programma, en het is ook best ingewikkeld, snap er zelf ook niet zoveel vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Etc. dat klinkt erg ingewikkeld, maar ja ik heb daar dan ook helemaal geen verstand van.
Dat klinkt leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
WE of TNT servicepunt. En zaterdag ga ik bij de muntkassa staan op popfestival ZAND!
quote:
Oeps.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:19 schreef Etcetera het volgende:Verkeerd gekeken, heb 318 polygonen
![]()
Dat was mijn planningquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En vandaag ging je de skin doen toch? Betekent dat dat je de rest van het rijtje al af hebt?![]()
Sowieso
ah, oke.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was mijn planningMaar zit met die bones (geen idee hoe ik dat moet doen) en met die teveel polygonen, dus dat eerst maar fiksen.
[ afbeelding ]
Zie je al die driehoekjes? Een zo'n driehoek is een polygone
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah, oke.Die maken de vorm dus?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Verkeerd gekeken, heb 318 polygonen
![]()
Edit: oh dat hangt er dus vanaf hoe je 'm geselecteerd hebt![]()
[..]
Ik werk met een 3d programma, en het is ook best ingewikkeld, snap er zelf ook niet zoveel van
[..]
Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, wat betreft je vraag over eten.. ik ben geen voorbeeld.. ik eet eigenlijk waar ik zin in hem, ondanks mn overgewicht.
Volgens mij is dat best normaal hoor. Volgens mij mag je zelfs smorgens wel twee broodjes hebben. Dit doe ik wel op dagen dat ik werk, maar op dagen dat ik thuis vind ik het moeilijker. In het weekend helemaal. Ik vind het wel een goed plan trouwens, ik ga maar mee doen, denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
M'n bedoeling is eigenlijk om alles gewoon zo om te gooien dat ik het vol houd en het gezond/ oke is. Geen dieet ofzo, maar weer terug naar normaal eten. Eerder at ik zo een zak m&m's leeg als ik aan het studeren was of als ik dacht wel gezond bezig te zijn gewoon heel veel brood. Dus ik ben begonnen met dat eetschema, maar ik weet bijvoorbeeld helemaal niet hoeveel broodjes op een dag normaal is.
Ik lijk wel achterlijk als ik het zo lees.![]()
In elk geval, tot ik ging samenwonen op m'n 19e had ik heel vast een schema. 's Morgens een broodje, appel, 's middags 2 broodjes, koekje/ banaan/ druiven/ worteltjes/ whatever, avondeten. Zoiets wil ik terug, maar ik weet niet of dat te weinig is of wat ik nu doe te veel.
Hij was mopperig in het begin, nu valt het wel meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:38 schreef Soempie het volgende:
Oeh! Ik lees dat Pitt gestopt is met roken?Is hij al chagrijnig?
Dat zou ik wel tof vinden.quote:
Wat goed zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik ben trouwens wel al 5 kg kwijt sinds het begin van de vakantie.
Okay... vanaf morgen!!! Maar wat betreft avondeten... dat mag alles zijn, dus ook patat enz. Want anders hou ik het niet vol.quote:
Oeh, dat laatste herken ik wel. 't Moet toch van hem zelf komen. Ik word altijd heel chagrijnig als Sven zegt dat ik iets niet mag. Andersom net zo trouwens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij was mopperig in het begin, nu valt het wel meeMaar als ik 'm er aan herinner vindt hij het niet zo tof
Dat snap ik.quote:Wat betreft eten, ik denk dat je het niet heel slecht eet hoorProbeer gewoon 3x op een dag te eten (ontbijt, middageten, avondeten) en vooral gezonde tussendoortjes te doen. Dus een appel of een banaan als je zin heb in iets
En zondigen mag
Met mate.
Ik weet het wel, maar ik doe het zelf niet
Vervelend van de blessures inderdaad. En dat wii fitten is denk ik best intensief? Ik las dat Danny (van Fok) heel veel kg kwijt is door Wii fitten (iets van 20 ofzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat goed zeg![]()
Ik was net lekker bezig sinds eind mei met WIi Fitten, toen ik een blessure kreeg, eerst mn heup en later een scheurtje in mn enkelband. En daar heb ik nu nog last van, dus moet het nog rustig aan doen.
Oh, dat is prima hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... vanaf morgen!!! Maar wat betreft avondeten... dat mag alles zijn, dus ook patat enz. Want anders hou ik het niet vol.niet dat we elke avond patat eten, maar wel 1x per week en ik wil niet aangepast avondeten maken
Bleh, weer door die hitte.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij gewoon 2 smorgens en 2 tussen de middag. Even Twan ophalen, brb.![]()
Inderdaad, toen ik gister zo vroeg op moest heb ik ook eerst een bakje yoghurt gegeten en daarna gewoon om half 9 een broodje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Niks mis met 's ochtends en 's middag 2 broodjes lijkt meHangt er toch ook vanaf hoeveel energie je verbruikt enzo? Als ik 's ochtends om 6u moet ontbijten dan eet ik een kom yoghurt, en dan heb ik om 11u echt honger hoor
Volgende week in de rebound dus?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:09 schreef Etcetera het volgende:
M'n moeder heeft eerst gewoon betaaldEn toen ik na het zwemmen nog wilde vragen stond er niemand
Dus we weten nog niks
![]()
De thermometer in de auto gaf net 37,5 graden aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bleh, weer door die hitte.
Ik heb nog geen noodweer gezien hier trouwens.
In elk geval is het nu gelukt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:20 schreef Etcetera het volgende:
We gaan sowieso volgende week weer zwemmenWie weet
Polygones kunnen terugbrengen naar 298En dat was uiteraard heel simpel te doen met een modifier die in het programma zit
Jammer dat je daar pas na 2u zoeken achterkomt, maar goed
Lekker dan voor de mensen op LL.quote:het weeralarm heeft de code oranje. Dit is de op één na meest dreigende situatie. Ga daarom niet naar buiten tenzij het strikt noodzakelijk is.
Inderdaad. Dat is nog erg gevaarlijk ook nog dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker dan voor de mensen op LL.
Ja ik ben blij dat ik op tijd boodschappen heb gedaan! Al heb ik nu wel kassameisje misgelopen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef Soempie het volgende:
't begint opeens heel hard te waaien hier.
En nu uitzoeken hoe ik 'm botten kan gevenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
In elk geval is het nu gelukt.![]()
Wij twijfelen nog over 1 of 2 keer zwemmen per week. 't Is best prijzig.
Hier nog niet maar het gaat wel steeds harder waaien....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Lowlands is eerder open gegaan
Het regent hier opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |