quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Iemand een raketje?
Dan moet ik eerst langs bij kassameisje......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
of een perenijsje, ook erg lekker
dat is toch niet vervelend? of heb ik ontwikkelingen gemist sinds zaterdag?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst langs bij kassameisje......
Nee, dat is niet vervelend maar ik ben net weer binnen van een mislukte sollicitatie dus ik ben blij dat ik even zit....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is toch niet vervelend? of heb ik ontwikkelingen gemist sinds zaterdag?
Dat is dan wel weer vervelendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vervelend maar ik ben net weer binnen van een mislukte sollicitatie dus ik ben blij dat ik even zit....
Oeh dat is vervelend.... een aleve wil meestal wel helpen......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vervelend![]()
Ik begin koppijn te krijgen, aangezien ik vannacht amper geslapen heb van de hitte![]()
En nu moet ik nog een middag werken en vanavond nog voetballen, hopelijk slaap ik dan vannacht als een roos
Bij mij is het prima uit te houden, voordeel van op de begane grond wonen met vier bovenburen en op de noordwesthoekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vervelend![]()
Ik begin koppijn te krijgen, aangezien ik vannacht amper geslapen heb van de hitte![]()
En nu moet ik nog een middag werken en vanavond nog voetballen, hopelijk slaap ik dan vannacht als een roos
Laat ik daarvoor nou net langs een kassameisje moetenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat is vervelend.... een aleve wil meestal wel helpen......
Hier is het ook nog prima te doen.... woon niet op de bg maar heb wel een joekel van een boom voor mijn raam staan.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het prima uit te houden, voordeel van op de begane grond wonen met vier bovenburen en op de noordwesthoek
Bij mij staat de hele dag de zon vol op de kap, dus er is geen houden aanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het prima uit te houden, voordeel van op de begane grond wonen met vier bovenburen en op de noordwesthoek
Het is dat we niet in de buurt van elkaar wonen anders zou ik ze wel halen en even langsbrengen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Laat ik daarvoor nou net langs een kassameisje moeten
Hangmatje in de tuin?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij mij staat de hele dag de zon vol op de kap, dus er is geen houden aan![]()
vannacht maar in bad slapen ofzo
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vervelend maar ik ben net weer binnen van een mislukte sollicitatie dus ik ben blij dat ik even zit....
Ik vraag straks wel een collega, er werken hier genoeg vrouwen, die hebben dat vast wel bij zichquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is dat we niet in de buurt van elkaar wonen anders zou ik ze wel halen en even langsbrengen.....
Buiten slapen is nog niet eens zo'n gek ideequote:
Ben niet geschikt voor een verkopersfunctie blijkt maar weer. ik straal geen sales uit geloof ik. Het wordt steeds duidelijker dat ik maar sportinstructeur ofzo moet worden....quote:
Werk ze en succes met de headache.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Buiten slapen is nog niet eens zo'n gek idee
Maar nu ben ik weer hard aan het werk en zo
Nu bij de Appie 2e gratisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Iemand een raketje?
Ja, bij ons dus ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij mij staat de hele dag de zon vol op de kap, dus er is geen houden aan![]()
vannacht maar in bad slapen ofzo
Thanx for the tip! Zo dan ook nog even 2 pakken halen!quote:
Hoi IARLquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:18 schreef iamredleader het volgende:goeiemiddag allenaal
B.ertha, alles goed? Leuk dat je weer langskomt!
Ja hoor, wel een beetje rustig hier op dit moment. Misschien is iedereen boodschappen gaan doen voor het noodweer gaat losbarsten.....quote:
Hoi Diaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef Diaan73 het volgende:![]()
ik ben er ook weer... pfff geen pretje buiten en hier 1 enkel klein regenbuitje gehad, meer niet. Daarna weer warm, warmer en nog warmer. Ik ga vandaag alleen nog maar naar buiten om Twan van school te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |