Ja open vlakten moet je altijd mijden met onweer..... levensgevaarlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Ja als het losgaat bij Biddinghuizen, dan gaat het ook losEr is ooit een bui geweest met de opbouw van CZ die zo extreem was dat álle mensen van het veld moesten, en dat iemand in de reflectie van iemand anders zijn bril een bliksemflits zag inslaan.
CZ werd toen nog deels op hetzelfde terrein gehouden als LL
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja open vlakten moet je altijd mijden met onweer..... levensgevaarlijk!
12 keer is 45 euro bij ons. En als we dan samen 2 keer per week gaan, dan doen we er nog niet eens een maand mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En nu uitzoeken hoe ik 'm botten kan geven
Hoe duur is zwemmen bij jullie? Bij ons per keer 's avonds baantjes zwemmen = 3,25, en als je een 12 badenkaart koopt is het 32,50.
Ook nog geen harde wind?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook (nog) geen noodweer of zo. Gewoon snikheet
En lid worden van een health center is geen optie?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
12 keer is 45 euro bij ons. En als we dan samen 2 keer per week gaan, dan doen we er nog niet eens een maand mee.
Nee die vertrekt morgenvroeg pas....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Zit Peace al op Lowlands?
Tot straks Diaan
Dat is inderdaad behoorlijk prijzigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
12 keer is 45 euro bij ons. En als we dan samen 2 keer per week gaan, dan doen we er nog niet eens een maand mee.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook nog geen harde wind?
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En lid worden van een health center is geen optie?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu wel, maar alleen heel eventjes
Duidelijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik denk dat we het dan bij 1 en af en toe 2 keer per week zwemmen houden. Verder ga ik dus zeer waarschijnlijk nog volleyballen en de overige dagen kan ik wandelen of fietsen.
* zakdoekje doorblaastquote:
Om de was op te hangen?quote:
Ik wilde heel graag gaan squashen, maar in Breda doen ze niet aan een introcursus ofzo. Ja, alleen voor mensen die hier ook studeren of voor tweetallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Voordeel is wel van een health center dat je voor 1 prijs kan zwemmen, fitnessen en squashen! Maar dan moet je dus wel regelmatig gaan anders is het gewoon zonde van je geld.
Om op je neus te zetten.quote:
Oh dat is wel vervelend. Ik squash heel af en toe met mijn broertje. die zou wel vaker willen maar woont ook niet in Breda....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag gaan squashen, maar in Breda doen ze niet aan een introcursus ofzo. Ja, alleen voor mensen die hier ook studeren of voor tweetallen.![]()
Vervolgens heb ik nog overwogen om iemand te zoeken om dan samen te squashen, via internet, maar ik zag alleen mensen die het al jaren doen.En Wiebel wil niet en z'n beste vriend wil wel, maar nog niet nu.
En verder ken ik hier niemand.
* mr_anonimous * knijper op de neus zetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Om op je neus te zetten.
[ afbeelding ]
Zoiets.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend. Ik squash heel af en toe met mijn broertje. die zou wel vaker willen maar woont ook niet in Breda....Wat een zeurpiet zeg die beste vriend van Wiebel.... Wanneer wil die dan? Met St Juttemis?
Je kan wel zeggen dat hij dan actief en structureel aan zijn conditie werkt. Tsja dat is inderdaad wel een heikel punt bij mannen....van een dame verliezen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Hij wilde eerst wat conditie opbouwen.Of misschien is hij bang om van me te verliezen.
![]()
Verder is het een heel toffe kerel.![]()
Dat is wel goed en je krijgt natuurlijk ook wel spierballen van Jaïr optillen....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:41 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, ik moet ook hoognodig aan m'n conditie werken... ben nu begonnen met 'savonds nog even wandelen (half uur tot een uur)
Mwah, echt spierballen kweek je er niet meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is wel goed en je krijgt natuurlijk ook wel spierballen van Jaïr optillen....
Nee het is niet echt fitness maar een vriend van mij is wel iets sterker geworden sinds hij een tweeling heeft...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, echt spierballen kweek je er niet mee
Ha die LadyBlackquote:
Het is niet alleen sterker worden, je kweekt ook geduld en begrip. Minstens net zo belangrijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee het is niet echt fitness maar een vriend van mij is wel iets sterker geworden sinds hij een tweeling heeft...
Ja zeker... Hij was eerst een haastig persoon en alles moest volgens zijn schema.... met twee van die meiden van nog net geen jaar werkt dat net even anders..... en verdraaid hij is nu heel rustig geworden....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is niet alleen sterker worden, je kweekt ook geduld en begrip. Minstens net zo belangrijk
Ik hoor onweer en de regen is losgebarstenquote:
Nou veel succes met de reis naar huis en tot straks misschienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik ga het maar erop gokken: time to go home
* hoopt dat er geen storingen op het spoor zullen zijn, en dat zijn lieftallige echtgenote geen last heeft van drukte in het verkeer *
Ah dat is fijn om te horen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoor onweer en de regen is losgebarsten
Verder heb ik relaxed gewerkt (kon bijna niks doen omdat de werklui in de weg liepen), en daarna trakteerde een vriendin in de stad op een ijsje omdat ze een baan hadDus ik heb wel een lekker dagje
Leest ze mee soms?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef iamredleader het volgende:
Nou, ik ga het maar erop gokken: time to go home
* hoopt dat er geen storingen op het spoor zullen zijn, en dat zijn lieftallige echtgenote geen last heeft van drukte in het verkeer *
Dankje voor je post.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Soemp: je moet eten als je honger hebten zoveel als je nodig hebt om weer even vooruit te kunnen. Dat moet je dus wel even goed leren aanvoelen, maar als ik ga zeggen hoeveel ik eet, dan heb jij daar misschien niet genoeg aan, of als je op de site van het voedingscentrum kijkt, is dat misschien teveel (ik krijg dat tenminste niet op).
Ik eet zelf 's ochtends altijd 2 boterhammen, krijg dan op mn werk koffie met eventueel een koek, na mn werk 2 boterhammen, en als ik dan 's middags ook nog werk eet ik vaak een bak brinta of nog een boterham als ik weer thuiskom om 4 uur. Als ik 's middags thuisblijf maak ik een grote kop cappuccino rond 3 uur, en daar zit ik dan wel weer een uur of twee vol van
En dan rond 7 uur avondeten. Ik eet erg weinig, en heb dus soms om een uur of 22:00 ook weer honger... dan neem ik een restje van het avondeten of nootjes als ik in de kroeg zit.
De rest van de dag misschien een random koekje of dropjes, en als ik gezond ben maak ik een fruitshake
Soms lijkt het er wel op he.quote:
quote:
Precies, dat kost even tijd om door te hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje voor je post.![]()
Ik denk dat ik het met 2 broodjes 's morgens en 2 's middags en verder tussendoor fruit of bijvoorbeeld een rijstwafel wel goed red. Was twee weken terug nog wel lastig, maar gister en vandaag was het bijvoorbeeld goed te doen. Soms zit ik zelfs vol na wat druiven 's middags.Terwijl ik een maand geleden nog makkelijk een hele zak krentenbollen weg kon eten en dan nog zoiets had van: 't zal wel.
![]()
En eerder at ik wanneer ik trek had en dan krijg ik veel te veel binnen. Volgens mij 'denkt' m'n lichaam dat ik veel meer nodig heb, dan eigenlijk de bedoeling is. Verslaafd aan eten misschien.Daarom dus nu zo'n schema, omdat m'n lichaam het gewoon niet goed aangeeft.
Ik eet altijd volkorenbrood.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies, dat kost even tijd om door te hebben
Maar je let al wel op volkoren enzo he? Want ik kan een half witbrood opeten en nog steeds honger hebben. Bruin brood precies hetzelfde, alleen volkorenbrood raak je vol van![]()
En misschien dat de koffietruc bij jou ook werktalhoewel cappuccino ook calorierijk is door de melk natuurlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |