Permanent bannen gebeurd niet zomaar, dan moet hij echt wel extreem gedrag vertonen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:00 schreef JimmyWooh het volgende:
Thnx..
Kunnen jullie die Paul/Paultjuhh niet permanent bannen? Z'n postgedrag komt in alle subfora's voor, dat het irritant wordt.
Als ik een gok moet doen dan moet de titel dus gewijzigd worden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 89
Moet deel 89 zijn.
Tis al goed gewijzigd zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als ik een gok moet doen dan moet de titel dus gewijzigd worden?.
Oke, het bericht waar ik op reageerde ook niet, en het bericht onder mij is een soort gelijke opmerking.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:01 schreef Re het volgende:
omdat het geen reet te maken heeft met het onderwerp...
Je posts waren nutteloos en puur om te trollen. Daaromquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef wakajawaka het volgende:
Waarom zij mijn berichten uit interracialle relaties zonder opgaaf van reden verwijderd?
Kunnen we wel gelijk alles in een stuk of 5 centrale topics gooienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Kan er geen centraal topic gemaakt worden voor alle 'ziet ze me zitten' topics? De reacties zijn toch altijd hetzelfde.
Opgeschoondquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Meisje heeft strenge ouders
Reacties gaan nergens over
Goed punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Kunnen we wel gelijk alles in een stuk of 5 centrale topics gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |