Thnx!quote:
Ik ben wel een beetje gewend om OP's te maken in C&H, OUD en MUZquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben wel een beetje gewend om OP's te maken in C&H, OUD en MUZDat scheelt weer.
Ik moest even kijken hoe jullie dat hadden in de Wiki, maar verder is het idd niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
handig!
Nu scheelt het dat de OP tegenwoordig niet zo moeilijk is
Lekker mannekequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Had ik jullie deze al laten zien:
[ afbeelding ]
En net gemaakt, na het fruithapje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ligt nu in de box te spelen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:24 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ben alweer een paar uurtjes aan het werk, gaat goed
nu even een saffie roken in de zon
Yep, heb nu wat vaste werkzaamheden en een paar langetermijn dingetjes, dus geen verveling meerquote:
Dat is wel erg fijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, heb nu wat vaste werkzaamheden en een paar langetermijn dingetjes, dus geen verveling meer
Ik heb ze (nog) niet gezien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En nu maar hopen dat de schilders al weer verder zijn
Graag gedaan, namens Tinuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef MaJo het volgende:
En ik wil Tinuviel even tot heldin van de dag dopen, zij heeft me enorm uit de brand geholpen door wat dingetjes naar het Duits te vertalen en daardoor een ander programma een grote dienst gedaan![]()
![]()
Heeft ze echt top gedaan, ze waren erg tevredenquote:
Zo te horen begin je aardig in te burgeren in het Hilversumse.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft ze echt top gedaan, ze waren erg tevredenEn ik heb weer een goede beurt gemaakt
Overigens als er vaker iets met Duits moet worden gedaan zullen ze contact met haar opnemen
LB niet hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
PS heeft kaartjes gewonnen op de radio,
en verder LB, nem en majo??
Yup gaat goed hieroquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo te horen begin je aardig in te burgeren in het Hilversumse.
Aw das ook leukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LB niet hoor![]()
Gelukkig ga ik zondag wel lekker metnaar Utrecht, daar een beetje minivakantie houden
Dankjewel!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx!
Zo nou is hij goed. De eerste keer dat ik hier een OP maak. Even kijken hoe en wat, maar het is gelukt![]()
Die is gek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm mijn zoon gaat liever eerst buiten, in die hitte, voetballen en daarna een boterham eten. Lennon en ik blijven lekker binnen.
Wat zei je nou gister tegen mij?quote:
YW.quote:
Ben nu ook bezigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat zei je nou gister tegen mij?
Met op Fok! posten.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is lief![]()
Lennon zegt-TYPT:,M-.M,M-.H I IHYU MMMMMMMMMMM , U,
Moet ik een screenie postenquote:
Nou inderdaad. Soms is het wel leuk om mee te luisteren, netjes is het nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen bespreken trouwens de raarste dingen in het openbaar. Een mevrouw in de trein belde met haar (ex)man, dat ze hem niet terugwilde en:
'NEE, NEE, LUISTER NOU NAAR MIJ! je hebt een slechte invloed op me, blablabla, ik ben m'n studie ooit voor jou gestopt, maar valse beloftes, blabla, en nu AL DIE ANDER VROUWEN! Je kan me niet meer ompraten, blabla, ik ga NU ophangen.'
Nouja, het gesprek begon in Oss en in Breda waren ze net uitgeluld.![]()
20 jaar waren ze bij elkaar.
ctrl shiftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Soms is het wel leuk om mee te luisteren, netjes is het niet
Hij heeft nog geen eigen account he? Mocht alleen wat typen... en nou staan mn tekens niet meer goed![]()
Bedoel je het meeluisteren?quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:18 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik heb geen zin meer
Ik heb zin in Lowlands
Dat is toch geen bewijs?quote:
Donderdag gaat het 's middags hozen en onweren, vrijdag t/m zondag prima weer (20 graden, droog)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo warm is als nu dan.
dat klopt, maar dan 's avonds onweer en zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde juist dat het morgen bloedheet zou worden?
Snap er niets meer van
Dat hoorde ik vanmorgen ook. Misschien in combinatie met regen en onweer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde juist dat het morgen bloedheet zou worden?
Snap er niets meer van
Ik ga mezelfd niet filmenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is toch geen bewijs?
Een uur film dat je aan het werk bent zou pas bewijs zijn.![]()
Bellen in de trein is ook niet netjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hij doet nog steeds vreemd bepaalde toetsen![]()
Meeluisteren is niet netjes, maar soms ontkom je er niet aan. En is het " verplicht" horen.
Oeh, dat is zo lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:Ik ga sporten
Baantjes zwemmen met m'n zus en moeder
![]()
Vanavond
Ow lekker met dit weer zeg. Misschien ga ik morgen ook maar eens zwemmen met Lennon.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga sporten
Baantjes zwemmen met m'n zus en moeder
![]()
Vanavond
Eensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bellen in de trein is ook niet netjes.![]()
Zulke gesprekken dan toch.
Dan vind ik het niet erg als mensen meeluisteren eigenlijk. Moet ze maar thuis bellen.
Waarschijnlijk serie kijken achter m'n pcquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo lekker.En daarna lekker loom op de bank hangen?
Ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bellen in de trein is ook niet netjes.![]()
Zulke gesprekken dan toch.
Dan vind ik het niet erg als mensen meeluisteren eigenlijk. Moet ze maar thuis bellen.
Ligt aan het zwembad. In Groningen niet, omdat de 12 keer op een polsbandje staat en je daarmee het hekje open en dicht kunt doen (lastig uit te leggen). Hier in Breda bijvoorbeeld weer wel, omdat ze dan gewoon een kaart hebben en die bliepen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Zou je een 'zoveel keer zwemmen voor zo'n bedrag kaart' voor meerdere personen mogen gebruiken
(ja ja, kan ook bellen, eerst hier vragen)
Vroeger kreeg ik gewoon een kartonnetje en daar kon dan 12 keer een stukje uitgeknipt worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja techniek van tegenwoordigDat word denk ik even bellen
dan doet iemand anders toch gewoon dat polsbandje om?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ligt aan het zwembad. In Groningen niet, omdat de 12 keer op een polsbandje staat en je daarmee het hekje open en dicht kunt doen (lastig uit te leggen). Hier in Breda bijvoorbeeld weer wel, omdat ze dan gewoon een kaart hebben en die bliepen.
Dan kun je het zwembad niet meer uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan doet iemand anders toch gewoon dat polsbandje om?
Ik snapte mezelf niet meer.quote:
Ik ben bang dat het er om spant en dat ik dan mezelf op ga zitten vreten: heb ik het net wel of net niet gehaald?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Kun je Wiebel niet laten kijken?
Ik neem gewoon mijn halfuitgepakte tas die ik naar Werchter mee had weer mee, daar zit alles nog wel inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb inkopen voor LL gedaan, waaronder oordoppen, gezichtsdoekjes, plastic bekers en een poncho. Nu ben ik al bijna beter voorbereid dan vorig jaar. Moet vandaag of morgen alleen nog wat te drinken halen voor op de camping, dan ben ik compleet.
Dan zou ik denk ik wachten tot het cijfer zou komenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het er om spant en dat ik dan mezelf op ga zitten vreten: heb ik het net wel of net niet gehaald?
Dan maakt het niet uit of Wiebel kijkt of niet.
Met wie ga je erheen? Ben echt jaloers!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb inkopen voor LL gedaan, waaronder oordoppen, gezichtsdoekjes, plastic bekers en een poncho. Nu ben ik al bijna beter voorbereid dan vorig jaar. Moet vandaag of morgen alleen nog wat te drinken halen voor op de camping, dan ben ik compleet.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Toch raar om acteurs van de ene serie tegen te komen in de andereDirector Vance van NCIS heeft in Grey's Anatomy last van een voet die raar doet en die hij graag wil laten amputeren.
.
als je met zn tweeën gaat moet je dan sowieso 4 keer bliepenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je het zwembad niet meer uit.![]()
Je bliept voor het naar binnen gaan en dan kun je nog eens bliepen als je weg wilt. Dus als je dan met z'n tweeen gaat, kost het je vier keer.
Met wat mensen die ik ken uit Leeuwardenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met wie ga je erheen? Ben echt jaloers!!!
Ja, een keer voor in en dan kun je daarna alleen nog voor uit bliepen. Als de ander er dus ook in wil moet je in, uit (verspil je) en weer in bliepen. Vervolgens wil je weg dan bliep je uit, in (verspilling) en weer uit (verspilling).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je met zn tweeën gaat moet je dan sowieso 4 keer bliepen
Ik heb een 20" breedbeeldschermquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je nou Greys aan het kijken als SOG?
Ja tof is die hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eindelijk (het eind van) Vicky Cristina Barcelona gezien, leuke film
En dan vooral Penelope Cruz![]()
![]()
Ahhh heel veel plezier daar!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:54 schreef MaJo het volgende:
Klaar met werken, naar huis, tas inpakken en door naaren dan morgen Lowlands
Maar als jij er door moet ga jij ook dood door het weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Time to go grocery shopping...... ik wil niet
Zit juist zo lekker hier, gordijnen dicht dus lekker koelMaarja, mn vriend gaat helemaal dood met dit weer dus hem vragen vind ik ook zielig
Siestaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, vanmiddag even 2 uur geslapen
snel even dutten dan zodat je weer wakker bent voor lowlandsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Twee uur eerder klaar met werken
En als nog ontzettend moe. Kan serieus mijn arm niet meer boven mijn hoofd uitstrekken van de moeheid![]()
![]()
Morgen moet ik weer werkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Siesta
Morgen wordt het hier 33 graden hoorde ik net. Het kan lokaal 36 graden worden
Mijn huisgenootje deed tijdens haar coschappen wel eens een dutje op de wcquote:
Ik ben al geweest... het viel wel meequote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als jij er door moet ga jij ook dood door het weerDus als hij het nog iets erger krijgt is dat niet zo erg, last heeftie toch al. (Ik zou ook gaan hoor, dit was even de gemene Etcie aan het woord
![]()
Jaquote:
quote:Zo, mijn vogel heeft nu een staart die daadwerkelijk enigszins heeft van zijn staart, en een kromming in de snavel, en ik ga morgen proberen of mijn photoshopje goed genoeg is om als skin te dienen. Dát wordt nog spannend
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:07 schreef Soempie het volgende:
Ik las dat lienelien niet gaat. Gingen jullie samen?
Dat is wel jammer.quote:
Er gaan allemaal losse groepjes die ik ken dus komt goedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.![]()
Ging je met nog meer vriendinnen?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er gaan allemaal losse groepjes die ik ken dus komt goedbovendien slaap ik bij
in de tent dus ik maak me geen zorgen
![]()
![]()
Oooooh, gaat die ook nog mee? Dat heb je goed voor elkaar zegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oeh ga ik hem dan zienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Mensen veel plezier op LL.Wij gaan naar Antwerpen.
![]()
Ah heerlijk tempoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jabeetje geenhaastdaarishetveeltewarmvoor
Juich maar niet te vroeg, geen idee of mijn photoshop gaat werkenquote:ik heb geen flauw idee hoe je dat allemaal doet maar vind het wel knap
Yupquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooooh, gaat die ook nog mee? Dat heb je goed voor elkaar zeg![]()
Fucking uiennu weet ik weer waarom ik nooit ui gebruik in het eten
He dat is naarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Onze kat is trouwens niet meer![]()
Gister in laten slapen, wat volgens de dierenarts keurig op tijd was, dat was een kleine troost, het beestje heeft niet echt pijn gehad gelukkig.
Tnxquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister in laten slapen, wat volgens de dierenarts keurig op tijd was, dat was een kleine troost, het beestje heeft niet echt pijn gehad gelukkig.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja het is fijn te weten dat ie geen pijn heeft gehad...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]schrale troost, maar wel een troost inderdaad.....
En dan nu wennen..... sterkte
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan (part of het Add grapje) heel slecht tegen bepaalde prikkels (voornamelijk geluiden). vooral als ik moe ben. ben net huilend van het dakterras weggelopen omdat ik het nu niet kan hebben. gelukkig had niemand het door, maar nu voel ik me rot
hoe kun je daar mee omgaan? ik trek het gewoon niet veel langer zoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkenbaarik zet tv reclames ook altijd op mute omdat ik gewoon niet tegen het geluid kan
Werkt Ritalin daar niet tegen? Bij mij welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoe kun je daar mee omgaan? ik trek het gewoon niet veel langer zo
Misschien moet ik toch hogere dosering. bel morgen wel even naar de psych.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werkt Ritalin daar niet tegen? Bij mij welen anders misschien eens Yoga of meditatie proberen, schijnt ook te helpen
quote:Brave meisjes zijn weer trendy
ROTTERDAM - Smijt de string weg, dump die push-up beha en minirokjes en ruil je alcoholpops voor een vers geperst fruitsapje. Sletterige, dronken meisjes zijn uit en de brave dames zijn terug in, met Emma Watson, actrice uit Harry Potter, als rolmodel.
Het was lang geen taboe meer voor celebs als Paris Hilton, Britney Spears en Kate Moss, om dronken of high, halfnaakt in compromitterende houdingen gefotografeerd te worden. Het aantal seksvideo's van tienersterren is zelfs niet meer bij te houden. Tienermeisjes namen hier een voorbeeld aan en zo groeide comazuipen uit tot iets stoer, ook seks met verschillende jongens op jonge leeftijd zou je als meisje 'populair' maken. Gelukkig staan er tegenwoordig terug meisjes en vrouwen die trots op hun brave imago zijn, zich als een dame gedragen en kiezen voor stijlvolle, maar fashionable kledij.
Actrice Emma Watson is hun rolmodel, ze geeft toe in vergelijking met Paris Hilton een 'saai' leven te leiden. Ze is slim, want ze gaat binnenkort naar de Brown universiteit in Amerika, mooi en begeerd bij regisseurs en ontwerpers. Ze praat in interviews over haar familie en het feit dat ze zo graag tijd met hen doorbrengt. Steeds meer jonge vrouwen zijn onafhankelijk zonder sletterig te zijn.
Fearne Cotton, Britse presentatrice en dj en topmodel Alexa Chung houden ook hun imago van braaf meisje hoog. Alexa is op modevlak een rolmodel, zonder te verschijnen in vulgaire minirukjes. Deze bekende meisjes promoten tegenwoordig zelfrespect en geven niet te veel bloot. Topmodel Lily Cole en tevens studente aan Cambridge bewijst dat vrouwen ook mooi kunnen zijn en tegelijkertijd hersenen hebben. Michelle Obama moedigt jonge meisjes aan om hard te werken en goede punten te halen. En zangeres Duffy doet haar best om het van cafézangeres tot internationale ster te schoppen zonder zich wekelijks dronken in clubs te laten fotograferen. (hln.be)
Veels te warm voor mijn doen. Ben hier voor de airco gaan zitten en kom daar voorlopig niet meer bij vandaanquote:
die ken ik uit mn hoofdquote:
M'n moeder riep altijd heel hard dat er geen kat meer kwam na deze, maar ik geef haar 3 maanden, dan wil ze er weer 2quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]schrale troost, maar wel een troost inderdaad.....
En dan nu wennen..... sterkte
Ik zie dat hier ook wel gebeuren jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Mijn schoonmoeder riep, toen ze de vorige hond hadden laten inslapen (die had iets waardoor hij nogal link werd, ging grommen enzo als je bij de etensbak liep, niet zo tof) dat ze geen weer wilde. Dat was oktober ofzo, ik zei dat ze in februari wel weer 1 had. Ik had gelijk![]()
Ik weet niet hoe jouw kat is, maar onze had dat wel prima gevonden, een kat erbijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoorde laatst dat vrienden van mij 1 van hun katten weg willen doen
Zijn twee broertjes, maar de ene trekt het niet zo goed in hun nieuwe huis en met hun nieuwe kindje... en het eerste wat bij mij opkwam was: "ik wil m wel!!", maar ik vind het toch altijd best zielig om broertjes uit elkaar te halen
En ook zielig voor mijn kat om m zomaar een nieuwe huisgenoot 'cadeau' te doen
Ik heb nog wel een vriendin met een nest wat binnen een paar weken uit huis magquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook wel gebeuren ja
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vriendin met een nest wat binnen een paar weken uit huis maggratisj zeg maar...
Net zien rennen. Zou mij verbazen als dat geen vent is (geweest)quote:Onderzoek naar het geslacht van Caster Semenya.
Er is commotie ontstaan rondom de Zuid-Afrikaanse sensatie op de 800 m Caster Semenya. De Sydney Morning Herald weet te melden dat de IAAF en sekse onderzoek heeft laten doen. De vraag moet beantwoord worden of de atlete een vrouw of man is
Testen
De Zuid-Afrikaanse met een masculine uiterlijk plaatste zich afgelopen maandag met groot gemak voor de finale 800 m. Opmerkelijk is dat ze de Keniaanse olympische kampioene Pamela Jelimo elimineerde. Jelimo liet vorig jaar op aandringen van haar management ook alle sekse onderzoek doen nadat volgers opmerkingen maakten over haar mannelijk voorkomen. Rondom de achttenjarige Zuid-Afrikaanse 800 m loopster Caster Semenya. waren de laatste maanden al meer speculaties gaande volgens de Sydney Morning Herald. Ze zou niet echt een vrouw zijn. Volgens Sydney Morning Herald heeft de IAAF serie tests bij haar laten doen om duidelijkheid te krijgen over haar geslacht. Vandaag is de finale van de 800 m.
Mijn kat is oud en doofquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw kat is, maar onze had dat wel prima gevonden, een kat erbij
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Net zien rennen. Zou mij verbazen als dat geen vent is (geweest)
[ afbeelding ]
Ik heb zowat minder brede schouders
Dat is Salomon Kalou!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Net zien rennen. Zou mij verbazen als dat geen vent is (geweest)
[ afbeelding ]
Ik heb zowat minder brede schouders
Dan zou ik het niet doen iddquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn kat is oud en doofen absoluut niet in staat om iets van territoriumverdediging te doen
Hij laat zich door het buurkatje zo bij zn etensbak wegmeppen
quote:
Goudvis is makkelijker in onderhoud en stinkt minder....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy heeft het niet zo op huisdieren.
Eventueel zou ik nog een luiaard overwegen. Die zijn tenminste niet zo actief.
[ afbeelding ]
Zinloos weetje: de luiaard is een van de weinige zoogdieren met een ander aantal nekwervels dan 7. Die op de foto hebben er 9quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy heeft het niet zo op huisdieren.
Eventueel zou ik nog een luiaard overwegen. Die zijn tenminste niet zo actief.
[ afbeelding ]
Daar is dan ook meteen weer ECHT helemaal geen zak aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goudvis is makkelijker in onderhoud en stinkt minder....
Goudviskom schoonmaken is wel weer een dingetje hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goudvis is makkelijker in onderhoud en stinkt minder....
Neem een haaiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar is dan ook meteen weer ECHT helemaal geen zak aan
Daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Goudviskom schoonmaken is wel weer een dingetje he![]()
je bent gepromoveerd op de bouw van een luiaard?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zinloos weetje: de luiaard is een van de weinige zoogdieren met een ander aantal nekwervels dan 7. Die op de foto hebben er 9
Ik weet wel wat een bruinkoolvis is...... dat is vis gevangen is in water in de buurt van kolencentrales......quote:
quote:
Wow een smurfvis!quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je bent gepromoveerd op de bouw van een luiaard?
hoe is je tv-avontuur eigenlijk afgelopen?quote:
quote:Today, I was at my boyfriend's house while his plumbing was being redone. I really had to pee, but the toilet wasn't working, so I peed in his cat's litterbox. His cat got defensive, and started attacking me while I peed. My boyfriend walked in and saw the whole thing. FML
Nog nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
hoe is je tv-avontuur eigenlijk afgelopen?
Okay dus ik moet zondag weer naar die trut van een Tensen kijken....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog niet. Zondag ben ik weer te zien in de zaal. Dit keer op mijn vorige nummer plus het antwoord op het leven, het universum en alles
Moet niet per se, maar het mag welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dus ik moet zondag weer naar die trut van een Tensen kijken....
Ik zal hem wel aanzetten terwijl ik ga SC'en.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet niet per se, maar het mag wel
Leuk, kan ik het commentaar over hoe ik in beeld was nalezenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal hem wel aanzetten terwijl ik ga SC'en.![]()
Mensen weltrustenTot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even metroseksueel doen:Ik pas nu zonder problemen in een broek die een paar jaar geleden niet meer paste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Even metroseksueel doen:Ik pas nu zonder problemen in een broek die een paar jaar geleden niet meer paste!
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas nog steeds in broeken van een paar jaar geleden, maar nu een stuk ruimer
Eigenlijk moet ik nieuwe gaan kopen. Maar ik denk dat ik maar gewoon meer ga eten![]()
Doe mij een tamago double mac als ik volgend jaar in Azie ben![]()
quote:Japan’s Mega Mac is a double Big Mac. Yes, in case you weren’t incontinent enough, it has 4 Mcpatties on it…..and the children cried. Japan also has the Tamago Double Mac which includes two beef patties special sauce, bacon and a fried egg. Yes, a fried egg. It’s like the Egg McMuffin and the Big Mac got drunk one night and got biz-ay (if you know what I mean). How do those Japanese stay so thin? My heart is seizing just reading about some of these.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het mag natuurlijk geen geld kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Noooooooooquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef Etcetera het volgende:
Kut kut kutIk vind Private Practice leuk. Kut kut kut.
Waarschijnlijk had ik er vorig jaar net zo prima in gepast, maar ik draag deze niet zo vaak. Neemt niet weg dat ik sinds mijn gewichtstoppunt ben afgevallenquote:
Ja. Bende. En ik had ook niet veel wat ik graag wilde zien ofzoquote:
ik zal het interventie team alvast voor je bellenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Bende. En ik had ook niet veel wat ik graag wilde zien ofzo
Do Not Touch My Computerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zal het interventie team alvast voor je bellen
maar geen private practice of greys anatomyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Nee! Mine mine mine mine
Need to see series!
Typ ik net dat de demo best uitgebreid is, wil ik een leveltje spelen, krijg ik de melding dat de totale speeltijd om is en ik niet verder magquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Afleiding voor Ets! Ik heb nu de demo van Plants vs Zombies (best uitgebreide demo nog) en ik vind het wel okay, maar niet super
Weet ik, daarom meld ik het ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:16 schreef Etcetera het volgende:
Plants vs Zombies heb ik al![]()
Heb het al eeuwen niet gespeeld though
Nah, zo leuk vond ik het ook weer nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
Ga hierheen zoek op Plants vs. Zombies en download 'm
True, maar zo vaak heb ik geen zin in TD. DTD voldoet dan primaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:22 schreef Etcetera het volgende:
Hmm misschien moet ik Warcraft weer eens installeren, da's ook leuk voor TD
Desktop Tower Defense. link!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:25 schreef Etcetera het volgende:
Wat is DTD?
Gewoon brillenkoker meenemenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik twijfel een beetje of ik mijn bril mee zal nemen naar Lowlands. Ik heb maar -1, dus niet heel veel sterkte. Wat dat betreft kan ik me prima redden zonder bril en zo weet ik zeker dat hij veilig thuis ligt. Op afstand zie ik dan wel minder, wat weer nadelig is bij optredens
op de foto te zien krijg je er daar friet bij. In Indonesie zal jet het echt met rijst moeten doen bij je Big Mac.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nice
Ik pas nog steeds in broeken van een paar jaar geleden, maar nu een stuk ruimer
Eigenlijk moet ik nieuwe gaan kopen. Maar ik denk dat ik maar gewoon meer ga eten![]()
[ afbeelding ]
Doe mij een tamago double mac als ik volgend jaar in Azie ben
stond al op mijn planning. Goed om te horen dat ie goed was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef Soempie het volgende:
Inglorious basterds is zo'n vette film!![]()
Echt briljant.
Belgie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
stond al op mijn planning. Goed om te horen dat ie goed was.
Was het de Sneak? De film gaat toch pas donderdag in premiere?
Wij gaan jammer genoeg pas morgen... Maar we kijken wel of iemand al een tentje voor ons op kan zetten, zodat we niet helemaal in het laatste muizenhol zitten. Maar mijn vriendin moet morgen afzeilen voor haar laatste instructeursdiploma en dat gaan gewoon net zo officieel als je rijbewijs, dus dat kon ze niet verzetten... Gelukkig is ze al 's maiddags klaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bijna alles gepakt voor LL. Even de laatste restjes erin en dan de hel doorstaan van een rij met 33C om vervolgens kapot te regenen en te onweren om vervolgens lekker een weekend in lekker weer te liggen
Ow het gaat snel nu hč?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dzoenk.
Over een week verhuis ik al
Dat is verwarrend. Ik heb heel lang in de klas gezeten met een naamgenoot en dat was al supervervelendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb net de tent afgeleverd bij een vriend van naamgenoot nummer tweeDus staan we zo met drie PS'en bij elkaar
en heel veel vrienden van nummer 2 hoor... Maar anyway, supertof dat ze dat willen doen
Ik moest er vroeg voor opstaan, maar nu heb ik wel een plekkie
Oh donderdagavond is wel altijd vetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wij gaan jammer genoeg pas morgen... Maar we kijken wel of iemand al een tentje voor ons op kan zetten, zodat we niet helemaal in het laatste muizenhol zitten. Maar mijn vriendin moet morgen afzeilen voor haar laatste instructeursdiploma en dat gaan gewoon net zo officieel als je rijbewijs, dus dat kon ze niet verzetten... Gelukkig is ze al 's maiddags klaar.
quote:Which reminds me... ik krijg toch nog een kans op afrijden, vlak voor ik wegga!(Ik ga niet zeggen wanneer ivm zenuwen enzo
Van succesgewens werd ik in dit geval extra zenuwachtig)
Tja, kan weinig anders... Had er ook véél liever vanavond al geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh donderdagavond is wel altijd vet(je kunt met de trein, erg goed te doen
)
Maarja, met dat onweer in het vooruitzicht
quote:Tim gaat ook begreep ik? Moeten we maar een minimeet houden
[..]
Ja had ik ook al bedacht, maar dat blijft wel héél zonde van al het geld dat mijn vader er in geīnvesteerd heeft...quote:
Ik zat te denken: anders haal je dáár je rijbewijs. Dat *schijnt* gemakkelijker te zijn. Is hier niet geldig, maar who cares, dat zie je dan over 4 jaar wel weer
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja, kan weinig anders... Had er ook véél liever vanavond al geweest
[..]
[..]
Ja had ik ook al bedacht, maar dat blijft wel héél zonde van al het geld dat mijn vader er in geīnvesteerd heeft...
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja, kan weinig anders... Had er ook véél liever vanavond al geweest
[..]
[..]
Ja had ik ook al bedacht, maar dat blijft wel héél zonde van al het geld dat mijn vader er in geīnvesteerd heeft...
Ow dat is lekker zeg, heb je nog 1,5 uur...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:31 schreef LadyBlack het volgende:
Zo relaxed, mijn cliënt van vanmorgen vroeg of ik het erg vond om pas om 11 uur te beginnenneehoor!!!
Hij krijgt werklui over de vloer die eindelijk zn keuken aan zn rolstoel gaan aanpassen maar hij moet zelf naar het ziekenhuis, dus ik mag op de keet passen
Krijg je geen hoofdpijn van het turen dan? Ik had mn bril ook niet mee naar Werchter, maar ik heb ook echt maar heel weinig sterkte, en bovendien plus...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik twijfel een beetje of ik mijn bril mee zal nemen naar Lowlands. Ik heb maar -1, dus niet heel veel sterkte. Wat dat betreft kan ik me prima redden zonder bril en zo weet ik zeker dat hij veilig thuis ligt. Op afstand zie ik dan wel minder, wat weer nadelig is bij optredens
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is lekker zeg, heb je nog 1,5 uur...
Dat klinkt ook heerlijk relaxed. Ik zou ook nog wat nuttigs moeten doen, maar kan me er nog niet toe zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaheb dus vanochtend een lekkere kop koffie gemaakt, relaxed ontbeten, vriendje uitgezwaaid, en nu zou ik nog iets nuttigs kunnen doen
Of nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:41 schreef Cobra4 het volgende:
Als het KNMI gelijk gaat krijgen gaat het vanmiddag nog leuk worden.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)dstoten__.html?p=1,1
Ja maar wat Enschede betreft hoef je niet echt naar het weerbericht te luisterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heerlijk relaxed. Ik zou ook nog wat nuttigs moeten doen, maar kan me er nog niet toe zetten.
Ik heb op de buienradar gezien dat de regen rond het middaguur hier in Enschede zou zijn, ben benieuwd.. Je hoort en ziet het de laatste tijd trouwens steeds vaker dat noodweer.
Ligt er helemaal aan waar je op dat moment bent.quote:
Ik kijk ook meestal buienradar maar die klopt ook vaak niet hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar wat Enschede betreft hoef je niet echt naar het weerbericht te luisterentenzij je het Duitse weerbericht neemt
Buienradar is dan een stuk betrouwbaarder
Of jij even boodschappen wil doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk ook meestal buienradar maar die klopt ook vaak niet hoor.
Hmm krijg net een heel lijst gemaild van Peaceman. Dingetjes die hij nog wil hebben voor morgen... hij moet vandaag nog werken.
Hij heeft eerst gevraagd of ik nog naar de winkel moest...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Of jij even boodschappen wil doen?
Het is koopavond vanavond![]()
Dat maakt dus niet uit. Rond een uur of 11:00. Om 13:00 begint het hier in het zuidwesten en tegen het einde van de middag is het in het noordoosten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je op dat moment bent.![]()
Hoe laat vertrek je richting LL?
Ik zou gewoon brood nemen, maar dat komt omdat ik geen broodje Bapipangang lust.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, wat zal ik eens als ontbijt nemen? Ik heb nog broodjes Babipangang liggen. Zal ik.
- bammetjesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk ook meestal buienradar maar die klopt ook vaak niet hoor.
Hmm krijg net een heel lijst gemaild van Peaceman. Dingetjes die hij nog wil hebben voor morgen... hij moet vandaag nog werken.
Dat is dan wel weer lekker.quote:Volgens een woordvoerder van het weerinstituut kan de temperatuur in anderhalf uur tijd van 32 naar 19 graden dalen.
Neem dan maar een schepje mee om een afwateringsgeul rond je tent te graven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt dus niet uit. Rond een uur of 11:00. Om 13:00 begint het hier in het zuidwesten en tegen het einde van de middag is het in het noordoosten.
De kans is dus behoorlijk dat we precies die bui op onze kop krijgen als we nét binnen zijn.
En dan nog kattenvoer voor de katten hier in huis en wat flesjes water en cola.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- bammetjes![]()
- ponchosdie ligt al klaar
- oordoppenhij heeft speciale op maat gemaakte
- condooms![]()
![]()
- bierneemt vriend mee
- chips![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- bammetjes
- ponchos
- oordoppen
- condooms
- bier
- chips
quote:
Tofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Which reminds me... ik krijg toch nog een kans op afrijden, vlak voor ik wegga!(Ik ga niet zeggen wanneer ivm zenuwen enzo
Van succesgewens werd ik in dit geval extra zenuwachtig)
Wij staan altijd goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem dan maar een schepje mee om een afwateringsgeul rond je tent te graven.
Nee, valt mee. Alleen als ik lange tijd mijn best moet doen om het echt scherp te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Krijg je geen hoofdpijn van het turen dan? Ik had mn bril ook niet mee naar Werchter, maar ik heb ook echt maar heel weinig sterkte, en bovendien plus...
Als je een kaartje hebt, mag je best bovenop mijn rugzak zitten. Erin wordt wat lastigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik in je rugzak Nem? Ik wil ook naar Lowlands......
Het komt wel op tv, ik ga daar maar naar kijken, dan beleef ik het een beetje mee. Peaceman houdt we gelukkig wel op de hoogte.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik in je rugzak Nem? Ik wil ook naar Lowlands......
Die van ons werd 22. Eigenlijk alle dieren werden oud bij onsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens Trademarkie, wat balen van je kat zeg.![]()
Die van ons zijn 11 en 12 en ik hoop dat ze nog wel even een tijdje meegaan alleen word ik wel af en toe gek van de haren . Lennon is ook weg van ze:
[ link | afbeelding ]
Wat lief!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Die van ons zijn 11 en 12 en ik hoop dat ze nog wel even een tijdje meegaan alleen word ik wel af en toe gek van de haren . Lennon is ook weg van ze:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom vraag je nou precies naar een kaartjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een kaartje hebt, mag je best bovenop mijn rugzak zitten. Erin wordt wat lastig
Ow dat is best een mooie leeftijd.. nou ja we zullen het zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die van ons werd 22. Eigenlijk alle dieren werden oud bij ons
Ik word er zelf helemaal vrolijk van.quote:
23 januari 2009, a.s. zondag wordt hij 7 maanden!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat een vrolijk jochie
![]()
Wanneer is ie geboren?
Ik zal eens kijken of mijn moeder het er mee eens is als ik zaterdag wat optredens kijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het komt wel op tv, ik ga daar maar naar kijken, dan beleef ik het een beetje mee. Peaceman houdt we gelukkig wel op de hoogte.
Omdat jij niet bestaat uit verse kleren, eten en drinken. Die dingen moet ik thuislaten als ik jou in mijn rugzak stopquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom vraag je nou precies naar een kaartje![]()
![]()
die heb ik natuurlijk niet.
Je hebt dus helemaal geen tijd om naar LL te gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of mijn moeder het er mee eens is als ik zaterdag wat optredens kijkdie is niet zo'n fan van LL muziek geloof ik
en ik ben wel het hele weekend zo'n beetje daar, aan het wachten tot mn vriendje klaar is met de dingen die hij bij zijn ouders moet doen, en dan gaan we naar Utrecht
Wat grappig, scheelt niet zoveel met Jair dus, en ook mijn oppaskindje is ongeveer zo oud (31 december, maar dat was 6 weken te vroegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
23 januari 2009, a.s. zondag wordt hij 7 maanden!!
Ow ik weet er misschien nog wel een...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat jij niet bestaat uit verse kleren, eten en drinken. Die dingen moet ik thuislaten als ik jou in mijn rugzak stop
Lienelien wil haar kaartje nog kwijt volgens mij
Dat heb ik op stage wel zitten spelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Desktop Tower Defense. link!
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt dus helemaal geen tijd om naar LL te gaan![]()
Nee Lennon is maar 10 dagen ouder dan Jair.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat grappig, scheelt niet zoveel met Jair dus, en ook mijn oppaskindje is ongeveer zo oud (31 december, maar dat was 6 weken te vroeggaat gelukkig wel heel goed nu)
Bij mama in bedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee Lennon is maar 10 dagen ouder dan Jair.
6 weken te vroeg lijkt me best eng. Gelukkig dat het toch goed gaat nu. Lennon was 12 dagen te laat.
Ik ga het opnemen, het is best laat en Twan mag komend weekend bij mij in bed slapen en wil graag dat ik gelijk met hem naar bed ga.. popstars kijken... jippie. Moet maar eens kijken hoe laat het uitgezonden gaat worden.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
LB je mag ook bij ons komen hangen hoor zondag![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat jij niet bestaat uit verse kleren, eten en drinken. Die dingen moet ik thuislaten als ik jou in mijn rugzak stop
Die visual had ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]*visual*
LB die in de rugzak van Nem zit en als Nem 'm open doet geeft ze aan wat hij nodig is, rugzak gaat weer dicht en LB zit rustig te genieten in de rugzak
Ja, inderdaad en dan lekker samen tv kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij mama in beddat is echt het walhalla voor zowat alle kindjes he
'het grote bed'
Ik wil best verse kleren aandoen en heel veel eten en drinken voor ik in je rugzak kruip hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]*visual*
LB die in de rugzak van Nem zit en als Nem 'm open doet geeft ze aan wat hij nodig is, rugzak gaat weer dicht en LB zit rustig te genieten in de rugzak
Het lag dus niet aan mijquote:
Dan moet Nem wel een vrij grote rugzak hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil best verse kleren aandoen en heel veel eten en drinken voor ik in je rugzak kruip hoor![]()
![]()
Okay, nou mocht je je echt vervelen, let me know. En ach Overdinkel is toch ook erg leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da's lief, maar ik denk dat mijn moeder het stiekem wel leuk vindt dat mn vriendin niet thuis is. Ik ben niet heel vaak in Overdinkel, en toen mn beste vriendin vorige maand in Enschede ging wonen liet ze al vallen dat ze hoopte dat ik nu niet elke keer daar ging logeren
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]*visual*
- ik heb grote kleren dus ook een grote rugzakquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij![]()
[..]
Dan moet Nem wel een vrij grote rugzak hebbenEn je moet zijn kleren aan
Ja, echt, bruisend is het!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, nou mocht je je echt vervelen, let me know. En ach Overdinkel is toch ook erg leuk.
Maar iedere dag moeten we dan even kleren ruilen zodat je uiteindelijk steeds meer gaat stinkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil best verse kleren aandoen en heel veel eten en drinken voor ik in je rugzak kruip hoor![]()
![]()
Ah, noordelijk dialectquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]*visual*
LB die in de rugzak van Nem zit en als Nem 'm open doet geeft ze aan wat hij nodig is
Doeiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:34 schreef LadyBlack het volgende:nu moet ik echt gaan!!!
Bis später
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |