Donderdag gaat het 's middags hozen en onweren, vrijdag t/m zondag prima weer (20 graden, droog)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo warm is als nu dan.
dat klopt, maar dan 's avonds onweer en zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde juist dat het morgen bloedheet zou worden?
Snap er niets meer van
Dat hoorde ik vanmorgen ook. Misschien in combinatie met regen en onweer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde juist dat het morgen bloedheet zou worden?
Snap er niets meer van
Ik ga mezelfd niet filmenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is toch geen bewijs?
Een uur film dat je aan het werk bent zou pas bewijs zijn.![]()
Bellen in de trein is ook niet netjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hij doet nog steeds vreemd bepaalde toetsen![]()
Meeluisteren is niet netjes, maar soms ontkom je er niet aan. En is het " verplicht" horen.
Oeh, dat is zo lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:Ik ga sporten
Baantjes zwemmen met m'n zus en moeder
![]()
Vanavond
Ow lekker met dit weer zeg. Misschien ga ik morgen ook maar eens zwemmen met Lennon.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga sporten
Baantjes zwemmen met m'n zus en moeder
![]()
Vanavond
Eensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bellen in de trein is ook niet netjes.![]()
Zulke gesprekken dan toch.
Dan vind ik het niet erg als mensen meeluisteren eigenlijk. Moet ze maar thuis bellen.
Waarschijnlijk serie kijken achter m'n pcquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo lekker.En daarna lekker loom op de bank hangen?
Ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bellen in de trein is ook niet netjes.![]()
Zulke gesprekken dan toch.
Dan vind ik het niet erg als mensen meeluisteren eigenlijk. Moet ze maar thuis bellen.
Ligt aan het zwembad. In Groningen niet, omdat de 12 keer op een polsbandje staat en je daarmee het hekje open en dicht kunt doen (lastig uit te leggen). Hier in Breda bijvoorbeeld weer wel, omdat ze dan gewoon een kaart hebben en die bliepen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Zou je een 'zoveel keer zwemmen voor zo'n bedrag kaart' voor meerdere personen mogen gebruiken
(ja ja, kan ook bellen, eerst hier vragen)
Vroeger kreeg ik gewoon een kartonnetje en daar kon dan 12 keer een stukje uitgeknipt worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja techniek van tegenwoordigDat word denk ik even bellen
dan doet iemand anders toch gewoon dat polsbandje om?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ligt aan het zwembad. In Groningen niet, omdat de 12 keer op een polsbandje staat en je daarmee het hekje open en dicht kunt doen (lastig uit te leggen). Hier in Breda bijvoorbeeld weer wel, omdat ze dan gewoon een kaart hebben en die bliepen.
Dan kun je het zwembad niet meer uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan doet iemand anders toch gewoon dat polsbandje om?
Ik snapte mezelf niet meer.quote:
Ik ben bang dat het er om spant en dat ik dan mezelf op ga zitten vreten: heb ik het net wel of net niet gehaald?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Kun je Wiebel niet laten kijken?
Ik neem gewoon mijn halfuitgepakte tas die ik naar Werchter mee had weer mee, daar zit alles nog wel inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb inkopen voor LL gedaan, waaronder oordoppen, gezichtsdoekjes, plastic bekers en een poncho. Nu ben ik al bijna beter voorbereid dan vorig jaar. Moet vandaag of morgen alleen nog wat te drinken halen voor op de camping, dan ben ik compleet.
Dan zou ik denk ik wachten tot het cijfer zou komenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het er om spant en dat ik dan mezelf op ga zitten vreten: heb ik het net wel of net niet gehaald?
Dan maakt het niet uit of Wiebel kijkt of niet.
Met wie ga je erheen? Ben echt jaloers!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb inkopen voor LL gedaan, waaronder oordoppen, gezichtsdoekjes, plastic bekers en een poncho. Nu ben ik al bijna beter voorbereid dan vorig jaar. Moet vandaag of morgen alleen nog wat te drinken halen voor op de camping, dan ben ik compleet.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Toch raar om acteurs van de ene serie tegen te komen in de andereDirector Vance van NCIS heeft in Grey's Anatomy last van een voet die raar doet en die hij graag wil laten amputeren.
.
als je met zn tweeën gaat moet je dan sowieso 4 keer bliepenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je het zwembad niet meer uit.![]()
Je bliept voor het naar binnen gaan en dan kun je nog eens bliepen als je weg wilt. Dus als je dan met z'n tweeen gaat, kost het je vier keer.
Met wat mensen die ik ken uit Leeuwardenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met wie ga je erheen? Ben echt jaloers!!!
Ja, een keer voor in en dan kun je daarna alleen nog voor uit bliepen. Als de ander er dus ook in wil moet je in, uit (verspil je) en weer in bliepen. Vervolgens wil je weg dan bliep je uit, in (verspilling) en weer uit (verspilling).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je met zn tweeën gaat moet je dan sowieso 4 keer bliepen
Ik heb een 20" breedbeeldschermquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je nou Greys aan het kijken als SOG?
Ja tof is die hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eindelijk (het eind van) Vicky Cristina Barcelona gezien, leuke film
En dan vooral Penelope Cruz![]()
![]()
Ahhh heel veel plezier daar!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:54 schreef MaJo het volgende:
Klaar met werken, naar huis, tas inpakken en door naaren dan morgen Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |