Thnx!quote:
Ik ben wel een beetje gewend om OP's te maken in C&H, OUD en MUZquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben wel een beetje gewend om OP's te maken in C&H, OUD en MUZDat scheelt weer.
Ik moest even kijken hoe jullie dat hadden in de Wiki, maar verder is het idd niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
handig!
Nu scheelt het dat de OP tegenwoordig niet zo moeilijk is
Lekker mannekequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
Had ik jullie deze al laten zien:
[ afbeelding ]
En net gemaakt, na het fruithapje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ligt nu in de box te spelen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:24 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ben alweer een paar uurtjes aan het werk, gaat goed
nu even een saffie roken in de zon
Yep, heb nu wat vaste werkzaamheden en een paar langetermijn dingetjes, dus geen verveling meerquote:
Dat is wel erg fijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, heb nu wat vaste werkzaamheden en een paar langetermijn dingetjes, dus geen verveling meer
Ik heb ze (nog) niet gezien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En nu maar hopen dat de schilders al weer verder zijn
Graag gedaan, namens Tinuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef MaJo het volgende:
En ik wil Tinuviel even tot heldin van de dag dopen, zij heeft me enorm uit de brand geholpen door wat dingetjes naar het Duits te vertalen en daardoor een ander programma een grote dienst gedaan![]()
![]()
Heeft ze echt top gedaan, ze waren erg tevredenquote:
Zo te horen begin je aardig in te burgeren in het Hilversumse.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft ze echt top gedaan, ze waren erg tevredenEn ik heb weer een goede beurt gemaakt
Overigens als er vaker iets met Duits moet worden gedaan zullen ze contact met haar opnemen
LB niet hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
PS heeft kaartjes gewonnen op de radio,
en verder LB, nem en majo??
Yup gaat goed hieroquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo te horen begin je aardig in te burgeren in het Hilversumse.
Aw das ook leukquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LB niet hoor![]()
Gelukkig ga ik zondag wel lekker metnaar Utrecht, daar een beetje minivakantie houden
Dankjewel!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx!
Zo nou is hij goed. De eerste keer dat ik hier een OP maak. Even kijken hoe en wat, maar het is gelukt![]()
Die is gek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm mijn zoon gaat liever eerst buiten, in die hitte, voetballen en daarna een boterham eten. Lennon en ik blijven lekker binnen.
Wat zei je nou gister tegen mij?quote:
YW.quote:
Ben nu ook bezigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat zei je nou gister tegen mij?
Met op Fok! posten.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is lief![]()
Lennon zegt-TYPT:,M-.M,M-.H I IHYU MMMMMMMMMMM , U,
Moet ik een screenie postenquote:
Nou inderdaad. Soms is het wel leuk om mee te luisteren, netjes is het nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen bespreken trouwens de raarste dingen in het openbaar. Een mevrouw in de trein belde met haar (ex)man, dat ze hem niet terugwilde en:
'NEE, NEE, LUISTER NOU NAAR MIJ! je hebt een slechte invloed op me, blablabla, ik ben m'n studie ooit voor jou gestopt, maar valse beloftes, blabla, en nu AL DIE ANDER VROUWEN! Je kan me niet meer ompraten, blabla, ik ga NU ophangen.'
Nouja, het gesprek begon in Oss en in Breda waren ze net uitgeluld.![]()
20 jaar waren ze bij elkaar.
ctrl shiftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Soms is het wel leuk om mee te luisteren, netjes is het niet
Hij heeft nog geen eigen account he? Mocht alleen wat typen... en nou staan mn tekens niet meer goed![]()
Bedoel je het meeluisteren?quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:18 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik heb geen zin meer
Ik heb zin in Lowlands
Dat is toch geen bewijs?quote:
Donderdag gaat het 's middags hozen en onweren, vrijdag t/m zondag prima weer (20 graden, droog)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo warm is als nu dan.
dat klopt, maar dan 's avonds onweer en zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde juist dat het morgen bloedheet zou worden?
Snap er niets meer van
Dat hoorde ik vanmorgen ook. Misschien in combinatie met regen en onweer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:33 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde juist dat het morgen bloedheet zou worden?
Snap er niets meer van
Ik ga mezelfd niet filmenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is toch geen bewijs?
Een uur film dat je aan het werk bent zou pas bewijs zijn.![]()
Bellen in de trein is ook niet netjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hij doet nog steeds vreemd bepaalde toetsen![]()
Meeluisteren is niet netjes, maar soms ontkom je er niet aan. En is het " verplicht" horen.
Oeh, dat is zo lekker.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:Ik ga sporten
Baantjes zwemmen met m'n zus en moeder
![]()
Vanavond
Ow lekker met dit weer zeg. Misschien ga ik morgen ook maar eens zwemmen met Lennon.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga sporten
Baantjes zwemmen met m'n zus en moeder
![]()
Vanavond
Eensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bellen in de trein is ook niet netjes.![]()
Zulke gesprekken dan toch.
Dan vind ik het niet erg als mensen meeluisteren eigenlijk. Moet ze maar thuis bellen.
Waarschijnlijk serie kijken achter m'n pcquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo lekker.En daarna lekker loom op de bank hangen?
Ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bellen in de trein is ook niet netjes.![]()
Zulke gesprekken dan toch.
Dan vind ik het niet erg als mensen meeluisteren eigenlijk. Moet ze maar thuis bellen.
Ligt aan het zwembad. In Groningen niet, omdat de 12 keer op een polsbandje staat en je daarmee het hekje open en dicht kunt doen (lastig uit te leggen). Hier in Breda bijvoorbeeld weer wel, omdat ze dan gewoon een kaart hebben en die bliepen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:02 schreef Etcetera het volgende:
Zou je een 'zoveel keer zwemmen voor zo'n bedrag kaart' voor meerdere personen mogen gebruiken
(ja ja, kan ook bellen, eerst hier vragen)
Vroeger kreeg ik gewoon een kartonnetje en daar kon dan 12 keer een stukje uitgeknipt worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja techniek van tegenwoordigDat word denk ik even bellen
dan doet iemand anders toch gewoon dat polsbandje om?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ligt aan het zwembad. In Groningen niet, omdat de 12 keer op een polsbandje staat en je daarmee het hekje open en dicht kunt doen (lastig uit te leggen). Hier in Breda bijvoorbeeld weer wel, omdat ze dan gewoon een kaart hebben en die bliepen.
Dan kun je het zwembad niet meer uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan doet iemand anders toch gewoon dat polsbandje om?
Ik snapte mezelf niet meer.quote:
Ik ben bang dat het er om spant en dat ik dan mezelf op ga zitten vreten: heb ik het net wel of net niet gehaald?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Kun je Wiebel niet laten kijken?
Ik neem gewoon mijn halfuitgepakte tas die ik naar Werchter mee had weer mee, daar zit alles nog wel inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb inkopen voor LL gedaan, waaronder oordoppen, gezichtsdoekjes, plastic bekers en een poncho. Nu ben ik al bijna beter voorbereid dan vorig jaar. Moet vandaag of morgen alleen nog wat te drinken halen voor op de camping, dan ben ik compleet.
Dan zou ik denk ik wachten tot het cijfer zou komenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het er om spant en dat ik dan mezelf op ga zitten vreten: heb ik het net wel of net niet gehaald?
Dan maakt het niet uit of Wiebel kijkt of niet.
Met wie ga je erheen? Ben echt jaloers!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb inkopen voor LL gedaan, waaronder oordoppen, gezichtsdoekjes, plastic bekers en een poncho. Nu ben ik al bijna beter voorbereid dan vorig jaar. Moet vandaag of morgen alleen nog wat te drinken halen voor op de camping, dan ben ik compleet.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Toch raar om acteurs van de ene serie tegen te komen in de andereDirector Vance van NCIS heeft in Grey's Anatomy last van een voet die raar doet en die hij graag wil laten amputeren.
.
als je met zn tweeën gaat moet je dan sowieso 4 keer bliepenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je het zwembad niet meer uit.![]()
Je bliept voor het naar binnen gaan en dan kun je nog eens bliepen als je weg wilt. Dus als je dan met z'n tweeen gaat, kost het je vier keer.
Met wat mensen die ik ken uit Leeuwardenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met wie ga je erheen? Ben echt jaloers!!!
Ja, een keer voor in en dan kun je daarna alleen nog voor uit bliepen. Als de ander er dus ook in wil moet je in, uit (verspil je) en weer in bliepen. Vervolgens wil je weg dan bliep je uit, in (verspilling) en weer uit (verspilling).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je met zn tweeën gaat moet je dan sowieso 4 keer bliepen
Ik heb een 20" breedbeeldschermquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je nou Greys aan het kijken als SOG?
Ja tof is die hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eindelijk (het eind van) Vicky Cristina Barcelona gezien, leuke film
En dan vooral Penelope Cruz![]()
![]()
Ahhh heel veel plezier daar!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:54 schreef MaJo het volgende:
Klaar met werken, naar huis, tas inpakken en door naaren dan morgen Lowlands
Maar als jij er door moet ga jij ook dood door het weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Time to go grocery shopping...... ik wil niet
Zit juist zo lekker hier, gordijnen dicht dus lekker koelMaarja, mn vriend gaat helemaal dood met dit weer dus hem vragen vind ik ook zielig
Siestaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, vanmiddag even 2 uur geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |