snel even dutten dan zodat je weer wakker bent voor lowlandsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Twee uur eerder klaar met werken
En als nog ontzettend moe. Kan serieus mijn arm niet meer boven mijn hoofd uitstrekken van de moeheid![]()
![]()
Morgen moet ik weer werkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Siesta
Morgen wordt het hier 33 graden hoorde ik net. Het kan lokaal 36 graden worden
Mijn huisgenootje deed tijdens haar coschappen wel eens een dutje op de wcquote:
Ik ben al geweest... het viel wel meequote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als jij er door moet ga jij ook dood door het weerDus als hij het nog iets erger krijgt is dat niet zo erg, last heeftie toch al. (Ik zou ook gaan hoor, dit was even de gemene Etcie aan het woord
![]()
Jaquote:
quote:Zo, mijn vogel heeft nu een staart die daadwerkelijk enigszins heeft van zijn staart, en een kromming in de snavel, en ik ga morgen proberen of mijn photoshopje goed genoeg is om als skin te dienen. Dát wordt nog spannend
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:07 schreef Soempie het volgende:
Ik las dat lienelien niet gaat. Gingen jullie samen?
Dat is wel jammer.quote:
Er gaan allemaal losse groepjes die ik ken dus komt goedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.![]()
Ging je met nog meer vriendinnen?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er gaan allemaal losse groepjes die ik ken dus komt goedbovendien slaap ik bij
in de tent dus ik maak me geen zorgen
![]()
![]()
Oooooh, gaat die ook nog mee? Dat heb je goed voor elkaar zegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oeh ga ik hem dan zienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Mensen veel plezier op LL.Wij gaan naar Antwerpen.
![]()
Ah heerlijk tempoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jabeetje geenhaastdaarishetveeltewarmvoor
Juich maar niet te vroeg, geen idee of mijn photoshop gaat werkenquote:ik heb geen flauw idee hoe je dat allemaal doet maar vind het wel knap
Yupquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooooh, gaat die ook nog mee? Dat heb je goed voor elkaar zeg![]()
Fucking uiennu weet ik weer waarom ik nooit ui gebruik in het eten
He dat is naarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Onze kat is trouwens niet meer![]()
Gister in laten slapen, wat volgens de dierenarts keurig op tijd was, dat was een kleine troost, het beestje heeft niet echt pijn gehad gelukkig.
Tnxquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister in laten slapen, wat volgens de dierenarts keurig op tijd was, dat was een kleine troost, het beestje heeft niet echt pijn gehad gelukkig.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja het is fijn te weten dat ie geen pijn heeft gehad...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]schrale troost, maar wel een troost inderdaad.....
En dan nu wennen..... sterkte
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan (part of het Add grapje) heel slecht tegen bepaalde prikkels (voornamelijk geluiden). vooral als ik moe ben. ben net huilend van het dakterras weggelopen omdat ik het nu niet kan hebben. gelukkig had niemand het door, maar nu voel ik me rot
hoe kun je daar mee omgaan? ik trek het gewoon niet veel langer zoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkenbaarik zet tv reclames ook altijd op mute omdat ik gewoon niet tegen het geluid kan
Werkt Ritalin daar niet tegen? Bij mij welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hoe kun je daar mee omgaan? ik trek het gewoon niet veel langer zo
Misschien moet ik toch hogere dosering. bel morgen wel even naar de psych.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werkt Ritalin daar niet tegen? Bij mij welen anders misschien eens Yoga of meditatie proberen, schijnt ook te helpen
quote:Brave meisjes zijn weer trendy
ROTTERDAM - Smijt de string weg, dump die push-up beha en minirokjes en ruil je alcoholpops voor een vers geperst fruitsapje. Sletterige, dronken meisjes zijn uit en de brave dames zijn terug in, met Emma Watson, actrice uit Harry Potter, als rolmodel.
Het was lang geen taboe meer voor celebs als Paris Hilton, Britney Spears en Kate Moss, om dronken of high, halfnaakt in compromitterende houdingen gefotografeerd te worden. Het aantal seksvideo's van tienersterren is zelfs niet meer bij te houden. Tienermeisjes namen hier een voorbeeld aan en zo groeide comazuipen uit tot iets stoer, ook seks met verschillende jongens op jonge leeftijd zou je als meisje 'populair' maken. Gelukkig staan er tegenwoordig terug meisjes en vrouwen die trots op hun brave imago zijn, zich als een dame gedragen en kiezen voor stijlvolle, maar fashionable kledij.
Actrice Emma Watson is hun rolmodel, ze geeft toe in vergelijking met Paris Hilton een 'saai' leven te leiden. Ze is slim, want ze gaat binnenkort naar de Brown universiteit in Amerika, mooi en begeerd bij regisseurs en ontwerpers. Ze praat in interviews over haar familie en het feit dat ze zo graag tijd met hen doorbrengt. Steeds meer jonge vrouwen zijn onafhankelijk zonder sletterig te zijn.
Fearne Cotton, Britse presentatrice en dj en topmodel Alexa Chung houden ook hun imago van braaf meisje hoog. Alexa is op modevlak een rolmodel, zonder te verschijnen in vulgaire minirukjes. Deze bekende meisjes promoten tegenwoordig zelfrespect en geven niet te veel bloot. Topmodel Lily Cole en tevens studente aan Cambridge bewijst dat vrouwen ook mooi kunnen zijn en tegelijkertijd hersenen hebben. Michelle Obama moedigt jonge meisjes aan om hard te werken en goede punten te halen. En zangeres Duffy doet haar best om het van cafézangeres tot internationale ster te schoppen zonder zich wekelijks dronken in clubs te laten fotograferen. (hln.be)
Veels te warm voor mijn doen. Ben hier voor de airco gaan zitten en kom daar voorlopig niet meer bij vandaanquote:
die ken ik uit mn hoofdquote:
M'n moeder riep altijd heel hard dat er geen kat meer kwam na deze, maar ik geef haar 3 maanden, dan wil ze er weer 2quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]schrale troost, maar wel een troost inderdaad.....
En dan nu wennen..... sterkte
Ik zie dat hier ook wel gebeuren jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
Mijn schoonmoeder riep, toen ze de vorige hond hadden laten inslapen (die had iets waardoor hij nogal link werd, ging grommen enzo als je bij de etensbak liep, niet zo tof) dat ze geen weer wilde. Dat was oktober ofzo, ik zei dat ze in februari wel weer 1 had. Ik had gelijk![]()
Ik weet niet hoe jouw kat is, maar onze had dat wel prima gevonden, een kat erbijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hoorde laatst dat vrienden van mij 1 van hun katten weg willen doen
Zijn twee broertjes, maar de ene trekt het niet zo goed in hun nieuwe huis en met hun nieuwe kindje... en het eerste wat bij mij opkwam was: "ik wil m wel!!", maar ik vind het toch altijd best zielig om broertjes uit elkaar te halen
En ook zielig voor mijn kat om m zomaar een nieuwe huisgenoot 'cadeau' te doen
Ik heb nog wel een vriendin met een nest wat binnen een paar weken uit huis magquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook wel gebeuren ja
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vriendin met een nest wat binnen een paar weken uit huis maggratisj zeg maar...
Net zien rennen. Zou mij verbazen als dat geen vent is (geweest)quote:Onderzoek naar het geslacht van Caster Semenya.
Er is commotie ontstaan rondom de Zuid-Afrikaanse sensatie op de 800 m Caster Semenya. De Sydney Morning Herald weet te melden dat de IAAF en sekse onderzoek heeft laten doen. De vraag moet beantwoord worden of de atlete een vrouw of man is
Testen
De Zuid-Afrikaanse met een masculine uiterlijk plaatste zich afgelopen maandag met groot gemak voor de finale 800 m. Opmerkelijk is dat ze de Keniaanse olympische kampioene Pamela Jelimo elimineerde. Jelimo liet vorig jaar op aandringen van haar management ook alle sekse onderzoek doen nadat volgers opmerkingen maakten over haar mannelijk voorkomen. Rondom de achttenjarige Zuid-Afrikaanse 800 m loopster Caster Semenya. waren de laatste maanden al meer speculaties gaande volgens de Sydney Morning Herald. Ze zou niet echt een vrouw zijn. Volgens Sydney Morning Herald heeft de IAAF serie tests bij haar laten doen om duidelijkheid te krijgen over haar geslacht. Vandaag is de finale van de 800 m.
Mijn kat is oud en doofquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw kat is, maar onze had dat wel prima gevonden, een kat erbij
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Net zien rennen. Zou mij verbazen als dat geen vent is (geweest)
[ afbeelding ]
Ik heb zowat minder brede schouders
Dat is Salomon Kalou!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Net zien rennen. Zou mij verbazen als dat geen vent is (geweest)
[ afbeelding ]
Ik heb zowat minder brede schouders
Dan zou ik het niet doen iddquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn kat is oud en doofen absoluut niet in staat om iets van territoriumverdediging te doen
Hij laat zich door het buurkatje zo bij zn etensbak wegmeppen
quote:
Goudvis is makkelijker in onderhoud en stinkt minder....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy heeft het niet zo op huisdieren.
Eventueel zou ik nog een luiaard overwegen. Die zijn tenminste niet zo actief.
[ afbeelding ]
Zinloos weetje: de luiaard is een van de weinige zoogdieren met een ander aantal nekwervels dan 7. Die op de foto hebben er 9quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy heeft het niet zo op huisdieren.
Eventueel zou ik nog een luiaard overwegen. Die zijn tenminste niet zo actief.
[ afbeelding ]
Daar is dan ook meteen weer ECHT helemaal geen zak aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goudvis is makkelijker in onderhoud en stinkt minder....
Goudviskom schoonmaken is wel weer een dingetje hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goudvis is makkelijker in onderhoud en stinkt minder....
Neem een haaiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar is dan ook meteen weer ECHT helemaal geen zak aan
Daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Goudviskom schoonmaken is wel weer een dingetje he![]()
je bent gepromoveerd op de bouw van een luiaard?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zinloos weetje: de luiaard is een van de weinige zoogdieren met een ander aantal nekwervels dan 7. Die op de foto hebben er 9
Ik weet wel wat een bruinkoolvis is...... dat is vis gevangen is in water in de buurt van kolencentrales......quote:
quote:
Wow een smurfvis!quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je bent gepromoveerd op de bouw van een luiaard?
hoe is je tv-avontuur eigenlijk afgelopen?quote:
quote:Today, I was at my boyfriend's house while his plumbing was being redone. I really had to pee, but the toilet wasn't working, so I peed in his cat's litterbox. His cat got defensive, and started attacking me while I peed. My boyfriend walked in and saw the whole thing. FML
Nog nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
hoe is je tv-avontuur eigenlijk afgelopen?
Okay dus ik moet zondag weer naar die trut van een Tensen kijken....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog niet. Zondag ben ik weer te zien in de zaal. Dit keer op mijn vorige nummer plus het antwoord op het leven, het universum en alles
Moet niet per se, maar het mag welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dus ik moet zondag weer naar die trut van een Tensen kijken....
Ik zal hem wel aanzetten terwijl ik ga SC'en.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet niet per se, maar het mag wel
Leuk, kan ik het commentaar over hoe ik in beeld was nalezenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal hem wel aanzetten terwijl ik ga SC'en.![]()
Mensen weltrustenTot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even metroseksueel doen:Ik pas nu zonder problemen in een broek die een paar jaar geleden niet meer paste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Even metroseksueel doen:Ik pas nu zonder problemen in een broek die een paar jaar geleden niet meer paste!
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas nog steeds in broeken van een paar jaar geleden, maar nu een stuk ruimer
Eigenlijk moet ik nieuwe gaan kopen. Maar ik denk dat ik maar gewoon meer ga eten![]()
Doe mij een tamago double mac als ik volgend jaar in Azie ben![]()
quote:Japan’s Mega Mac is a double Big Mac. Yes, in case you weren’t incontinent enough, it has 4 Mcpatties on it…..and the children cried. Japan also has the Tamago Double Mac which includes two beef patties special sauce, bacon and a fried egg. Yes, a fried egg. It’s like the Egg McMuffin and the Big Mac got drunk one night and got biz-ay (if you know what I mean). How do those Japanese stay so thin? My heart is seizing just reading about some of these.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het mag natuurlijk geen geld kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Noooooooooquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef Etcetera het volgende:
Kut kut kutIk vind Private Practice leuk. Kut kut kut.
Waarschijnlijk had ik er vorig jaar net zo prima in gepast, maar ik draag deze niet zo vaak. Neemt niet weg dat ik sinds mijn gewichtstoppunt ben afgevallenquote:
Ja. Bende. En ik had ook niet veel wat ik graag wilde zien ofzoquote:
ik zal het interventie team alvast voor je bellenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Bende. En ik had ook niet veel wat ik graag wilde zien ofzo
Do Not Touch My Computerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zal het interventie team alvast voor je bellen
maar geen private practice of greys anatomyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Nee! Mine mine mine mine
Need to see series!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |