Nee... ik vind niet dat je dat kunt maken. Maar het is toch geen 15e eeuwse bijbel of zo? Bied anders aan om hetzelfde boek tweedehands op de kop te tikken. Voor zover iemand het al een echt probleem vindt.quote:Hoe zorg ik dat die persoon het niet merkt van die bes als ik het teruggeef? Iemand een idee?
wel degelijk, ik persoonlijk nog niet zo heel erg, maar ik lees liever van papier dan van een (computer) schermquote:
lezenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
wel degelijk, ik persoonlijk nog niet zo heel erg, maar ik lees liever van papier dan van een (computer) scherm
Nou in de wasmachine met het boekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Gwywen het volgende:
Wacht, ik heb hier de oplossing al:
Oma weet raad
Ja hoor! haahahahahahaha!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef Gwywen het volgende:
Wacht, ik heb hier de oplossing al:
Oma weet raad
Jij fapt op die hete bijbelse incestverhalen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef afcajos het volgende:
Doet mij denken aan die keer dat ik een geleende bijbel aan iemand terug gaf, met blz 55 en 56 aan elkaar vast geplakt door mijn zaadpiraten
Ik hoop dat ik aan jou nooit boeken uitleenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het mag natuurlijk geen geld kosten.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef Hetiszover het volgende:
TS staat straks slecht te boek bij zijn vriend
Precies.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:12 schreef Etcetera het volgende:
How about: eerlijk vertellen? Aanbieden om (deels) een nieuw boek te bekostigen?
Als ik mijn boeken uitleen, en zoiets zou gebeuren, heb ik liever dat het me eerlijk vertelt wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |