maar geen private practice of greys anatomyquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Nee! Mine mine mine mine
Need to see series!
Typ ik net dat de demo best uitgebreid is, wil ik een leveltje spelen, krijg ik de melding dat de totale speeltijd om is en ik niet verder magquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Afleiding voor Ets! Ik heb nu de demo van Plants vs Zombies (best uitgebreide demo nog) en ik vind het wel okay, maar niet super
Weet ik, daarom meld ik het ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:16 schreef Etcetera het volgende:
Plants vs Zombies heb ik al![]()
Heb het al eeuwen niet gespeeld though
Nah, zo leuk vond ik het ook weer nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
Ga hierheen zoek op Plants vs. Zombies en download 'm
True, maar zo vaak heb ik geen zin in TD. DTD voldoet dan primaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:22 schreef Etcetera het volgende:
Hmm misschien moet ik Warcraft weer eens installeren, da's ook leuk voor TD
Desktop Tower Defense. link!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:25 schreef Etcetera het volgende:
Wat is DTD?
Gewoon brillenkoker meenemenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik twijfel een beetje of ik mijn bril mee zal nemen naar Lowlands. Ik heb maar -1, dus niet heel veel sterkte. Wat dat betreft kan ik me prima redden zonder bril en zo weet ik zeker dat hij veilig thuis ligt. Op afstand zie ik dan wel minder, wat weer nadelig is bij optredens
op de foto te zien krijg je er daar friet bij. In Indonesie zal jet het echt met rijst moeten doen bij je Big Mac.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nice
Ik pas nog steeds in broeken van een paar jaar geleden, maar nu een stuk ruimer
Eigenlijk moet ik nieuwe gaan kopen. Maar ik denk dat ik maar gewoon meer ga eten![]()
[ afbeelding ]
Doe mij een tamago double mac als ik volgend jaar in Azie ben
stond al op mijn planning. Goed om te horen dat ie goed was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef Soempie het volgende:
Inglorious basterds is zo'n vette film!![]()
Echt briljant.
Belgie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
stond al op mijn planning. Goed om te horen dat ie goed was.
Was het de Sneak? De film gaat toch pas donderdag in premiere?
Wij gaan jammer genoeg pas morgen... Maar we kijken wel of iemand al een tentje voor ons op kan zetten, zodat we niet helemaal in het laatste muizenhol zitten. Maar mijn vriendin moet morgen afzeilen voor haar laatste instructeursdiploma en dat gaan gewoon net zo officieel als je rijbewijs, dus dat kon ze niet verzetten... Gelukkig is ze al 's maiddags klaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bijna alles gepakt voor LL. Even de laatste restjes erin en dan de hel doorstaan van een rij met 33C om vervolgens kapot te regenen en te onweren om vervolgens lekker een weekend in lekker weer te liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |